Υπουργείο Εργασίας: Λειτουργούν κανονικά οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για καταγγελίες

NEWSROOM
Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων/ Φωτογραφία Eurokinissi

Κανονικά δέχεται καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας, όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε ανακοίνωσή του.

Οι καταγγελίες μπορούν να γίνονται μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2).

«Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες καταχωρίζονται άμεσα από τους Επιθεωρητές Εργασίας στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΣΕΠΕ και διαβιβάζονται στη συνέχεια στα αρμόδια τμήματα για τη διενέργεια των ελέγχων» διευκρινίζει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη, 25 Ιανουαρίου, ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ, μέχρι σήμερα, είχε λάβει άλλες 31.

ΣΧΕΤΙΚΑ