fbpxΚικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ | Economistas.gr
Skip to main content

Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ

Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
Ο Βασίλης Κικίλιας/ Φωτογραφία Eurokinissi

«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, από το συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».

Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε εκτενώς στο παράδειγμα των τριών ενεργειακά «καθαρών» νησιών μας, της Αστυπάλαιας, της Χάλκης και της Τήλου, τρία εμβληματικά projects που φάνταζαν αδύνατο να υλοποιηθούν, όπως είπε, πριν από μερικά χρόνια. 

«Το στοίχημα της πράσινης μετάβασης των νησιών μας το έχει θέσει πρώτος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε διεθνή και ευρωπαϊκά φόρα. Σήμερα, η χώρα μας είναι πρωτοπόρος στην επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης, γεγονός που κατέστη εφικτό χάρη στις καινοτόμες πολιτικές της κυβέρνησης για τη διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου, καθώς και στη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», σημείωσε ο κ. Κικίλιας.

Ο υπουργός Τουρισμού περιέγραψε τα επόμενα βήματα της στρατηγικής για την περαιτέρω αναβάθμιση του brand «Ελλάδα», τα οποία -όπως υπογράμμισε- περνούν μέσα από τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, την ενίσχυσης του «πράσινου» αποτυπώματος των πολιτικών που υιοθετεί το υπουργείο Τουρισμού, την επένδυση στην κυκλική οικονομία και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και την ενίσχυση των έργων υποδομής σε όλη τη χώρα, με τη χρήση των χρηματοδοτικών εργαλείων που η κυβέρνηση έχει στα χέρια της. 

«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης είναι το μοντέλο που δημιουργεί νέες και καλές θέσεις εργασίας, παράγει πλούτο για τη χώρα, φέρνει επενδύσεις στη χώρα και δημιουργεί τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Ας μην ξεχνάμε, εξάλλου, ότι οκτώ στις δέκα επενδύσεις που γίνονται στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, είναι τουριστικές. Επενδύσεις, δηλαδή, σε υποδομές και ξενοδοχεία. Αλλά και το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες λαμβάνουν, πλέον, πολύ σοβαρά υπόψη τους το εάν η χώρα που θα επισκεφθούν και θα περάσουν τις διακοπές τους, έχει διατηρήσει την ταυτότητά της, είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν διαθέτει καταλύματα και ξενοδοχειακές μονάδες με "πράσινο" αποτύπωμα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά. 

 Όπως προανήγγειλε, μάλιστα, ο υπουργός Τουρισμού, σε αυτό το πλαίσιο θα κινείται και η νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία -όπως ανέφερε- θα έχει ως κεντρικό θέμα το βιώσιμο τουριστικό προϊόν. «Έπειτα από μία εξαιρετικά επιτυχημένη -όπως όλα δείχνουν- φετινή σεζόν, στην επόμενη μεγάλη μας καμπάνια -για την οποία θα ενημερωθείτε σύντομα- επικεντρωνόμαστε στην προστασία του περιβάλλοντος, την έξυπνη κινητικότητα, τη μείωση των εκπομπών αερίου, τη μείωση των πλαστικών, προκειμένου να ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τη μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που λέγεται Ελλάδα», δήλωσε ο κ Κικίλιας. 

Κλείνοντας, ο υπουργός Τουρισμού στάθηκε στις νέες προκλήσεις που διαμορφώνονται από την ενεργειακή κρίση. «Σε αυτή την τόσο κρίσιμη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο, η στροφή σε πολιτικές με ξεκάθαρα βιώσιμα χαρακτηριστικά είναι μονόδρομος. Και αυτή η προσπάθεια μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από κομματικές αποχρώσεις και μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. Γιατί, το τουριστικό μας προϊόν φέρνει 1 στα 4 ευρώ στην ελληνική οικονομία, δηλαδή το 25% του ΑΕΠ, γεγονός που καθιστά τον τουρισμό εθνική υπόθεση. Και έχουμε διπλό χρέος -σε αυτή τη δύσκολη περίοδο- να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας, "πλέκοντας" ένα δίκτυ προστασίας για όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες. Και, ιδίως, για τους πλέον ευάλωτους».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κικίλιας: Άλμα 17,58% αυξήθηκαν οι τζίροι σε καταλύματα και εστίαση το 2022 σε σύγκριση με το 2019
Κικίλιας: Άλμα 17,58% αυξήθηκαν οι τζίροι σε καταλύματα και εστίαση το 2022 σε σύγκριση με το 2019
«Αλμα» κατέγραψαν το 2022 οι τζίροι σε καταλύματα και εστίαση, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ.
Κικίλιας: Άλμα 17,58% αυξήθηκαν οι τζίροι σε καταλύματα και εστίαση το 2022 σε σύγκριση με το 2019
 Κικίλιας: Ο καλύτερος Ιανουάριος όλων των εποχών - Αύξηση +3,1% στην επιβατική κίνηση των αεροδρομίων
Κικίλιας: Ο καλύτερος Ιανουάριος όλων των εποχών - Αύξηση +3,1% στην επιβατική κίνηση των αεροδρομίων
«Με το δεξί» μπήκε η χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό. Σύμφωνα με τα στοιχεία Ιανουαρίου της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας καταγράφηκε αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 76,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι και +3,1% συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2019.
Κικίλιας: Ο καλύτερος Ιανουάριος όλων των εποχών - Αύξηση +3,1% στην επιβατική κίνηση των αεροδρομίων
Κικίλιας : Συνολικά 17 Τουριστικοί Λιμένες έχουν προχωρήσει τους τελευταίους 12 μήνες
Κικίλιας : Συνολικά 17 Τουριστικοί Λιμένες έχουν προχωρήσει τους τελευταίους 12 μήνες
«Το 2022 ήταν για το yachting μια εξαιρετική χρονιά. Κάποιες κατηγορίες, όπως τα ιστιοπλοϊκά και τα καταμαράν έφτασαν στο 100% και η δραστηριότητά τους έφτασε μέχρι τον Νοέμβριο- επιδόσεις που ξεπέρασαν τις αντίστοιχες του 2019» τόνισε ο υπουργός Τουρισμού στο 2ο συνέδριο yachting υπογραμμίζοντας ότι « 17 Τουριστικοί Λιμένες έχουν προχωρήσει τους τελευταίους 12 μήνες μέσω των Διαδικασιών της επιτροπής λιμένων του υπουργείου τουρισμού».
Κικίλιας : Συνολικά 17 Τουριστικοί Λιμένες έχουν προχωρήσει τους τελευταίους 12 μήνες
Κικίλιας: Αύξηση εσόδων +21,8%, +16,4% και +10% από Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία αντίστοιχα σε σύγκριση με το 2019
Κικίλιας: Αύξηση εσόδων +21,8%, +16,4% και +10% από Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία αντίστοιχα σε σύγκριση με το 2019
Για την επέκταση της τουριστικής περιόδου, τα ταξιδιωτικά έσοδα, που σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της ΤτΕ ξεπέρασαν κατά 2,6 δις ευρώ τον αρχικό στόχο, τις στρατηγικές συμφωνίες με μεγάλες αγορές αλλά και για τα αναπτυξιακά έργα που έχει φέρει η τουριστική αναβάθμιση μίλησε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη του στον ρ/σ ΣΚΑΪ 100,3.
Κικίλιας: Αύξηση εσόδων +21,8%, +16,4% και +10% από Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία αντίστοιχα σε σύγκριση με το 2019
Κικίλιας: Πάνω από κάθε άλλη χρονιά η ταξιδιωτική κίνηση στην Αθήνα τον Φεβρουάριο
Κικίλιας: Πάνω από κάθε άλλη χρονιά η ταξιδιωτική κίνηση στην Αθήνα τον Φεβρουάριο
Στις αισιόδοξες προβλέψεις για την ερχόμενη σεζόν ως αποτέλεσμα της στρατηγικής για επέκταση της τουριστικής περιόδου, άνοιγμα σε νέες αγορές και ανάδειξη νέων προορισμών, αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
Κικίλιας: Πάνω από κάθε άλλη χρονιά η ταξιδιωτική κίνηση στην Αθήνα τον Φεβρουάριο
B. Κικίλιας: «Αυξήσεις σε έσοδα, πτήσεις και επιβάτες σε σχέση με το 2022»
B. Κικίλιας: «Αυξήσεις σε έσοδα, πτήσεις και επιβάτες σε σχέση με το 2022»
Αύξηση κατά 72% παρουσίασαν τα έσοδα τα ταξιδιωτικά έσοδα του φετινού Ιανουαρίου σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά, ενώ οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 86,1%, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμό, Βασίλη Κικίλια.
B. Κικίλιας: «Αυξήσεις σε έσοδα, πτήσεις και επιβάτες σε σχέση με το 2022»