fbpxΚικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ | Economistas.gr
Skip to main content

Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ

Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
Ο Βασίλης Κικίλιας/ Φωτογραφία Eurokinissi

«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, από το συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».

Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε εκτενώς στο παράδειγμα των τριών ενεργειακά «καθαρών» νησιών μας, της Αστυπάλαιας, της Χάλκης και της Τήλου, τρία εμβληματικά projects που φάνταζαν αδύνατο να υλοποιηθούν, όπως είπε, πριν από μερικά χρόνια. 

«Το στοίχημα της πράσινης μετάβασης των νησιών μας το έχει θέσει πρώτος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε διεθνή και ευρωπαϊκά φόρα. Σήμερα, η χώρα μας είναι πρωτοπόρος στην επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης, γεγονός που κατέστη εφικτό χάρη στις καινοτόμες πολιτικές της κυβέρνησης για τη διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου, καθώς και στη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», σημείωσε ο κ. Κικίλιας.

Ο υπουργός Τουρισμού περιέγραψε τα επόμενα βήματα της στρατηγικής για την περαιτέρω αναβάθμιση του brand «Ελλάδα», τα οποία -όπως υπογράμμισε- περνούν μέσα από τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, την ενίσχυσης του «πράσινου» αποτυπώματος των πολιτικών που υιοθετεί το υπουργείο Τουρισμού, την επένδυση στην κυκλική οικονομία και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και την ενίσχυση των έργων υποδομής σε όλη τη χώρα, με τη χρήση των χρηματοδοτικών εργαλείων που η κυβέρνηση έχει στα χέρια της. 

«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης είναι το μοντέλο που δημιουργεί νέες και καλές θέσεις εργασίας, παράγει πλούτο για τη χώρα, φέρνει επενδύσεις στη χώρα και δημιουργεί τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Ας μην ξεχνάμε, εξάλλου, ότι οκτώ στις δέκα επενδύσεις που γίνονται στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, είναι τουριστικές. Επενδύσεις, δηλαδή, σε υποδομές και ξενοδοχεία. Αλλά και το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες λαμβάνουν, πλέον, πολύ σοβαρά υπόψη τους το εάν η χώρα που θα επισκεφθούν και θα περάσουν τις διακοπές τους, έχει διατηρήσει την ταυτότητά της, είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν διαθέτει καταλύματα και ξενοδοχειακές μονάδες με "πράσινο" αποτύπωμα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά. 

 Όπως προανήγγειλε, μάλιστα, ο υπουργός Τουρισμού, σε αυτό το πλαίσιο θα κινείται και η νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία -όπως ανέφερε- θα έχει ως κεντρικό θέμα το βιώσιμο τουριστικό προϊόν. «Έπειτα από μία εξαιρετικά επιτυχημένη -όπως όλα δείχνουν- φετινή σεζόν, στην επόμενη μεγάλη μας καμπάνια -για την οποία θα ενημερωθείτε σύντομα- επικεντρωνόμαστε στην προστασία του περιβάλλοντος, την έξυπνη κινητικότητα, τη μείωση των εκπομπών αερίου, τη μείωση των πλαστικών, προκειμένου να ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τη μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που λέγεται Ελλάδα», δήλωσε ο κ Κικίλιας. 

Κλείνοντας, ο υπουργός Τουρισμού στάθηκε στις νέες προκλήσεις που διαμορφώνονται από την ενεργειακή κρίση. «Σε αυτή την τόσο κρίσιμη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο, η στροφή σε πολιτικές με ξεκάθαρα βιώσιμα χαρακτηριστικά είναι μονόδρομος. Και αυτή η προσπάθεια μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από κομματικές αποχρώσεις και μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. Γιατί, το τουριστικό μας προϊόν φέρνει 1 στα 4 ευρώ στην ελληνική οικονομία, δηλαδή το 25% του ΑΕΠ, γεγονός που καθιστά τον τουρισμό εθνική υπόθεση. Και έχουμε διπλό χρέος -σε αυτή τη δύσκολη περίοδο- να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας, "πλέκοντας" ένα δίκτυ προστασίας για όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες. Και, ιδίως, για τους πλέον ευάλωτους».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κικίλιας από Παρίσι: Αυξημένες κατά 23% φέτος οι αφίξεις από Γαλλία σε σχέση με το 2019
Κικίλιας από Παρίσι: Αυξημένες κατά 23% φέτος οι αφίξεις από Γαλλία σε σχέση με το 2019
«Τα μηνύματα που παίρνουμε για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι ελπιδοφόρα, οι προσπάθειές μας συνεχίζουν να αποδίδουν καρπούς» δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μετά τις επαφές που είχε με επικεφαλής αεροπορικών εταιρειών και tour operators της Γαλλίας, στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης IFTM-Top Résa 2022 που πραγματοποιείται στο Παρίσι.
Κικίλιας από Παρίσι: Αυξημένες κατά 23% φέτος οι αφίξεις από Γαλλία σε σχέση με το 2019
Κικίλιας στην Le Monde: Τα ταξιδωτικά έσοδα στηρίζουν φέτος τα ελληνικά νοικοκυριά
Κικίλιας στην Le Monde: Τα ταξιδωτικά έσοδα στηρίζουν φέτος τα ελληνικά νοικοκυριά
«Η επόμενη τουριστική καμπάνια θα επικεντρωθεί στον βιώσιμο τουρισμό» αναφέρει ο Βασίλης Κικίλιας σε δηλώσεις του στην Le Monde.
Κικίλιας στην Le Monde: Τα ταξιδωτικά έσοδα στηρίζουν φέτος τα ελληνικά νοικοκυριά
Κικίλιας: Τουρισμός μαζί με Πολιτισμό το συγκριτικό μας πλεονέκτημα για το 2023
Κικίλιας: Τουρισμός μαζί με Πολιτισμό το συγκριτικό μας πλεονέκτημα για το 2023
Στο στρατηγικό σχεδιασμό που υλοποιείται, προκειμένου η Ελλάδα να αναδειχθεί ως κορυφαίος πολιτιστικός αλλά και βιώσιμος, με οικολογικό αποτύπωμα, προορισμός, αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στο χαιρετισμό που απηύθυνε στο Φόρουμ Πολιτιστικών Διαδρομών του Συμβουλίου της Ευρώπης το οποίο διεξάγεται στα Χανιά.
Κικίλιας: Τουρισμός μαζί με Πολιτισμό το συγκριτικό μας πλεονέκτημα για το 2023
Κικίλιας: Έργα υποδομής, πράσινη οικονομία και καμπάνια για τον βιώσιμο τουρισμό
Κικίλιας: Έργα υποδομής, πράσινη οικονομία και καμπάνια για τον βιώσιμο τουρισμό
«Η βιωσιμότητα στον τουρισμό αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητα και εθνικό στοίχημα» υπογραμμίζει σε άρθρο του στην «Καθημερινή της Κυριακής» ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι “αν ο τουρισμός είναι η ατμομηχανή της οικονομίας, ο βιώσιμος τουρισμός προσφέρει τις ράγες που απαιτούνται για να προχωρήσουμε.
Κικίλιας: Έργα υποδομής, πράσινη οικονομία και καμπάνια για τον βιώσιμο τουρισμό
Κικίλιας στο SkyNews: Πάνω από 3 εκ. Βρετανοί στην Ελλάδα το 2022
Κικίλιας στο SkyNews: Πάνω από 3 εκ. Βρετανοί στην Ελλάδα το 2022
Συνέντευξη στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή Breakfast show με την Kay Burley, του βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου SKY News παραχώρησε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης World Travel Market η οποία άνοιξε σήμερα τις πύλες της στο Λονδίνο.
Κικίλιας στο SkyNews: Πάνω από 3 εκ. Βρετανοί στην Ελλάδα το 2022