fbpxNielsenIQ: Η επιστροφή στο σχολείο έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου | Economistas.gr
Skip to main content

NielsenIQ: Η επιστροφή στο σχολείο έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου

NielsenIQ: Η επιστροφή στο σχολείο έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου
Φωτογραφία: INTIME NEWS

Θετικά, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κινήθηκε η περίοδος της επιστροφής στο σχολείο «back-to-school» για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των νησιών και του discount καναλιού).

Σύμφωνα με την NielsenIQ, τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων, δηλαδή την 36η και την 37η, ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο σημείωσε αύξηση 11,1%. Εάν εξαιρεθούν τα ανοίγματα νέων καταστημάτων, η ανάπτυξη ήταν ελαφρώς πιο μετριοπαθής, στο 9,7%.

Τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτή τη θετική τάση είχαν οι ταχυκίνητες κατηγορίες (FMCGs), οι οποίες παρουσίασαν βελτιωμένο τζίρο κατά 11,8%, ενώ θετικά επίσης κινήθηκαν τόσο οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων επί ζυγίω (+10,8%) καθώς και του bazaar (+3,8%).

Ειδικότερα για τα FMCGs, παρά την ανάπτυξη του τζίρου (+11,8%) στο σύνολο της αγοράς, οι όγκοι πωλήσεων παρουσίασαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ανάπτυξης, στο +0,7%, υποδηλώνοντας ότι ο αυξημένος τζίρος προέρχεται από πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών, για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών.

Κατηγορίες που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων (γάλα, μπισκότα, χυμοί, γραφική ύλη κ.α.) παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, με τις περισσότερες να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό. Ενδεικτικά αναφέρονται το συσκευασμένο ψωμί στο +29,2%, η γραφική ύλη στο +14,7%, τα δημητριακά στο +11,6% και οι συσκευασμένοι χυμοί στο +8,2%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πελώνη: Στα μέσα της εβδομάδας οι αποφάσεις για επανεκκίνηση του λιανεμπόριο
Πελώνη: Στα μέσα της εβδομάδας οι αποφάσεις για επανεκκίνηση του λιανεμπόριο
«Tις τελευταίες μέρες υπάρχει μια αποκλιμάκωση στις εισαγωγές στα νοσοκομεία, η οποία είναι ένα θετικό δείγμα. Το λέω γιατί είχαμε τεράστια πίεση όλες τις τελευταίες μέρες, δηλαδή υπήρχαν στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας μέχρι και 240 εισαγωγές στην Αττική μέσα σε ένα βράδυ. Το νούμερο αυτό δείχνει σταθερά ότι μειώνεται τις τελευταίες μέρες. Χθες είχαμε 175, προχθές 169 εισαγωγές στην Αττική. Αν συνεχιστεί αυτή η μείωση και τις επόμενες μέρες, θα είναι ένας καλό δείκτης», τόνισε η κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη μιλώντας στο OPEN.
Πελώνη: Στα μέσα της εβδομάδας οι αποφάσεις για επανεκκίνηση του λιανεμπόριο
Αύξηση 12,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου
Αύξηση 12,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου
Αύξηση 1,85 δισ. ευρώ ή 12,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου της χώρας το γ' τρίμηνο εφέτος και ανήλθε σε 16,73 δισ. ευρώ, έναντι 14,88 δισ. ευρώ το γ' τρίμηνο του 2021.
Αύξηση 12,5% σημείωσε ο τζίρος των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου
MarketPass για ένα εξάμηνο από τον Φεβρουάριο -Τι είναι και πώς θα λειτουργήσει το μέτρο
MarketPass για ένα εξάμηνο από τον Φεβρουάριο -Τι είναι και πώς θα λειτουργήσει το μέτρο
Το MarketPass, τη νέα πρωτοβουλία στήριξης των νοικοκυριών ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής κατά τη συζήτηση για τον προϋπολογισμό ο πρωθυπουργός.
MarketPass για ένα εξάμηνο από τον Φεβρουάριο -Τι είναι και πώς θα λειτουργήσει το μέτρο
NielsenIQ: Αύξηση τζίρου 6,3% για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων το 2022
NielsenIQ: Αύξηση τζίρου 6,3% για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων το 2022
Θετικό ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 6,3% παρουσίασε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) για το σύνολο του 2022.
NielsenIQ: Αύξηση τζίρου 6,3% για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων το 2022
Αύξηση 15% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου, τον Νοέμβριο
Αύξηση 15% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου, τον Νοέμβριο
Αύξηση 15% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σε μηνιαία βάση, τον Νοέμβριο πέρυσι και ανήλθε σε 3,31 δισ. ευρώ, έναντι των 2,88 δισ. ευρώ τον Νοέμβριο 2021.
Αύξηση 15% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου, τον Νοέμβριο