fbpxBlack Friday: Ψώνισαν φέτος οι καταναλωτές -Τι δείχνουn τα στοιχεία | Economistas.gr
Skip to main content

Black Friday: Ψώνισαν φέτος οι καταναλωτές -Τι δείχνουn τα στοιχεία

Black Friday: Ψώνισαν φέτος οι καταναλωτές -Τι δείχνουn τα στοιχεία
Φωτό: Eurokinissi

Αύξηση τόσο σε επισκεψιμότητα όσο και στο Conversion Rate, που αποτελεί τον κρίσιμο δείκτη που δείχνει τη μετατροπή ενδιαφέροντος του καταναλωτή από επίσκεψη στην πλατφόρμα ενός e-shop σε πραγματοποίηση αγοράς, σημειώθηκε εφέτος στα ηλεκτρονικά καταστήματα την περίοδο των προσφορών της Black Friday, σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία από τη βάση δεδομένων του πελατολογίου-επιχειρήσεων της Generation Y.

Ειδικότερα, η ιδιαίτερη επιτυχία της εφετινής χρονικής περιόδου της Black Friday σε σύγκριση με το 2021 δεν εστιάζεται μόνον στο γεγονός της σημαντικής αύξησης στις ημερήσιες επισκέψεις κατά 44,1% αλλά κυρίως στην αύξηση του Conversion Rate κατά 30,2%, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δείκτης να διαμορφωθεί στο 3,4%. Με απλά λόγια, το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) προχώρησε σε αγορά.

Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα στον τομέα του εμπορίου, η επίτευξη ενός Conversion Rate άνω του 3% θεωρείται επιτυχία, καθώς ο μέσος όρος - ακόμη και στην περίπτωση που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει προχωρήσει σε όλα τα επιμέρους βήματα που απαιτούνται - έχει έναν δείκτη Conversion Rate μεταξύ 2,5-3%. Κάθε επιπλέον αύξηση συνεπάγεται και τη σημαντική αύξηση εσόδων των επιχειρήσεων.

Σε επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Generation Y, παρατηρήθηκαν οι ακόλουθες μετρήσεις:

- Στον κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων, η ημερήσια επισκεψιμότητα, σε σχέση με πέρυσι, αυξήθηκε κατά 51.6% και το Conversion Rate ανά ημέρα διαμορφώθηκε στο 4,17%, που θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με πέρυσι κατά 10,8%.

- Στον κλάδο της μόδας και των αθλητικών ειδών, σημειώθηκε αύξηση επισκεψιμότητας 46,2%, σε σχέση με πέρυσι, και το Conversion Rate κυμάνθηκε στο 3,04%, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με πέρσι κατά 26%.

Η Generation Y, μέλος του Ομίλου «Growth, Prosperity & Abundance (GPA)», στο πελατολόγιό της διαθέτει περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις από ένα ευρύ φάσμα επιμέρους τομέων της οικονομίας, έχοντας ολοκληρώσει περισσότερα από 2.500 projects ψηφιακού μετασχηματισμού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Βlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Mε αυξητικές πωλήσεις online συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο 2021, παρά το γεγονός πως εφέτος τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, έληξε η περίοδος της Black Friday.
Βlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Οι ερευνητές της Kaspersky ανέφεραν ότι ο αριθμός των επιθέσεων μέσω Banking Trojans που κλέβουν δεδομένα πληρωμών διπλασιάστηκε το 2022 σε σύγκριση με το 2021, αγγίζοντας τις σχεδόν 20 εκατομμύρια επιθέσεις
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Εορταστικό ωράριο: Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα -Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά
Εορταστικό ωράριο: Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα -Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά
Ο ΣΕΛΠΕ εξέδωσε ανακοίνωση αναφορικά με το εορταστικό ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων σε όλη τη χώρα.
Εορταστικό ωράριο: Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα -Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά
Εορταστικό ωράριο 2022: Τι ισχύει για σούπερ μάρκετ και καταστήματα έως την Πρωτοχρονιά
Εορταστικό ωράριο 2022: Τι ισχύει για σούπερ μάρκετ και καταστήματα έως την Πρωτοχρονιά
Σε εορταστικούς ρυθμούς θα λειτουργήσει αυτή την εβδομάδα η αγορά, για δώρα και απαραίτητα ψώνια. Καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα ανοίξουν ξανά και θα λειτουργήσουν με εορταστικό ωράριο για να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές.
Εορταστικό ωράριο 2022: Τι ισχύει για σούπερ μάρκετ και καταστήματα έως την Πρωτοχρονιά
Νέο ψηφιακό εργαλείο στην διάθεση των καταναλωτών για καταγγελίες σχετικά με πλασματικές εκπτώσεις, υπηρεσίες και τιμές
Νέο ψηφιακό εργαλείο στην διάθεση των καταναλωτών για καταγγελίες σχετικά με πλασματικές εκπτώσεις, υπηρεσίες και τιμές
Τέθηκε σε λειτουργία από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ψηφιακή πλατφόρμα για καταγγελίες από τους καταναλωτές προκειμένου να ασκείται αποτελεσματικότερος έλεγχος στην αγορά για την αισχροκέρδεια, για πλασματικές εκπτώσεις, αλλά και για άλλες παραβάσεις των επιχειρήσεων σε βάρος των καταναλωτών. Μάλιστα, οι επώνυμες καταγγελίες θα εξετάζονται κατά προτεραιότητα.
Νέο ψηφιακό εργαλείο στην διάθεση των καταναλωτών για καταγγελίες σχετικά με πλασματικές εκπτώσεις, υπηρεσίες και τιμές