fbpxConvert Group: Αύξηση τζίρου 13% στα ηλεκτρονικά φαρμακεία το 2022 | Economistas.gr
Skip to main content

Convert Group: Αύξηση τζίρου 13% στα ηλεκτρονικά φαρμακεία το 2022

Convert Group: Αύξηση τζίρου 13% στα ηλεκτρονικά φαρμακεία το 2022
Φαρμακείο/ Φωτογραφία INTIME NEWS

Με ρυθμό ανάπτυξης 13% κινήθηκε ο τζίρος των online πωλήσεων στον κλάδο των online φαρμακείων το 2022 συγκριτικά με το 2021. Συγκεκριμένα, η συνολική αξία των αγορών άγγιξε τα 271 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Convert Group.

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα).

Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της Convert Group, τα online φαρμακεία συνεχίζουν να καταγράφουν σημαντικές εκπτώσεις και το 2022: τα προϊόντα πωλήθηκαν online με κατά μέσο όρο 41% έκπτωση επί της προτεινόμενης λιανικής τιμής των κατασκευαστών. Οι καταναλωτές αγόρασαν online διαγνωστικά test κορονοϊού φθηνότερα κατά 62%, μάσκες προστασίας φθηνότερα κατά 60%, μουρουνέλαιο φθηνότερα κατά 45%, μάσκες ματιών φθηνότερα κατά 44% και βιταμίνη C φθηνότερα κατά 44%. Οι εκπτώσεις από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία προς τον καταναλωτή έμειναν σταθερές σε σχέση με το 2021.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2021 παρατηρούνται οι παρακάτω μεταβολές σε σχέση με το 2020: +27% σε προϊόντα υγείας (με τις χειρουργικές και φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία), +22% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +10% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +10% σε διάφορα προϊόντα και +9% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Μάλιστα, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας των πωλήσεων συνεχίζει να προέρχεται από την κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (46%), οι κατηγορίες των προϊόντων υγείας, συμπληρωμάτων διατροφής και βιταμινών και βρεφικών και παιδικών ειδών γνωρίζουν μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Επιπροσθέτως, το μέσο αγοραστικό καλάθι κατά την διάρκεια ολόκληρου του έτους μειώθηκε κατά 1,20 ευρώ στα 43,60 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε 1% φτάνοντας στα 4,8 τεμάχια με περίπου 2 από εκείνα να ανήκουν στην προϊοντική κατηγορία περιποίησης και προσωπικής φροντίδας. Αντιθέτως, η μέση αξία των προϊόντων μειώθηκε κατά 4% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Όσον αφορά τα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή καθώς έφερε το 41% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 17%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 10%.

Η χρήση των mobile & tablet συσκευών συνεχίζει να κυριαρχεί για την πραγματοποίηση των online αγορών από πλευράς των καταναλωτών με ένα ποσοστό 66% έναντι των συσκευών desktop & laptops (34%). Αναφορικά με την πραγματοποίηση των παραγγελιών προτιμώνται οι μεσημεριανές ώρες μεταξύ 12:00-15:00, ενώ η Δευτέρα συνεχίζει να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τις online αγορές των Ελλήνων από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανακαλούνται 3 παρτίδες αντικαρκινικού φαρμάκου
Ανακαλούνται 3 παρτίδες αντικαρκινικού φαρμάκου
Στην ανάκληση των παρτίδων S0131218, S0030918 και S0020918 του φαρμακευτικού προϊόντος PACLITAXEL/HOSPIRA C/S.SOL.IN 6MG/ML, προχώρησε ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ).
Ανακαλούνται 3 παρτίδες αντικαρκινικού φαρμάκου
ΠΦΣ: Αναζητεί λύση για τις ελλείψεις φαρμάκων
ΠΦΣ: Αναζητεί λύση για τις ελλείψεις φαρμάκων
Ο ΠΦΣ ζητά από τους φαρμακευτικούς συλλόγους εντός μιας εβδομάδας να αποστείλουν κατάσταση με τις σημαντικότερες ελλείψεις φαρμάκων στο νομό τους.
ΠΦΣ: Αναζητεί λύση για τις ελλείψεις φαρμάκων
Πέτσας: Μείωση του ΦΠΑ σε φάρμακα και υπηρεσίες για τον καρκίνο
Πέτσας: Μείωση του ΦΠΑ σε φάρμακα και υπηρεσίες για τον καρκίνο
Υπαγωγή των διαγνωστικών ραδιοφαρμάκων και των υπηρεσιών ακτινοθεραπειών που διενεργούνται σε ασθενείς με δυσίατα νοσήματα, μεταξύ των οποίων οι καρκινοπαθείς, στον υπερ-μειωμένο συντελεστή ΦΠΑ 6%.
Πέτσας: Μείωση του ΦΠΑ σε φάρμακα και υπηρεσίες για τον καρκίνο
Αυξημένες κατά 52% οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία
Αυξημένες κατά 52% οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία
Με αύξηση 52% έτρεξαν οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία στο δίμηνο Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου του 2021 με τους Έλληνες καταναλωτές να αγοράζουν κυρίως καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής, βρεφικά και προϊόντα υγείας.
Αυξημένες κατά 52% οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία
Αυξημένες κατά 38,3% οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία το πρώτο τρίμηνο 2021
Αυξημένες κατά 38,3% οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία το πρώτο τρίμηνο 2021
Με αύξηση 38,3% έτρεξαν οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία στην Ελλάδα, το πρώτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group.
Αυξημένες κατά 38,3% οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά φαρμακεία το πρώτο τρίμηνο 2021
Ανάπτυξη 18% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων το τρίτο τρίμηνο του 2022
Ανάπτυξη 18% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων το τρίτο τρίμηνο του 2022
Ρυθμό ανάπτυξης 18% στην αξία (ευρώ) των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατέγραψαν τα online φαρμακεία κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Ανάπτυξη 18% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων το τρίτο τρίμηνο του 2022