fbpxΣταθμό χωρίς μετρό αποκτά σήμερα η Θεσσαλονίκη | Economistas.gr Skip to main content

Σταθμό χωρίς μετρό αποκτά σήμερα η Θεσσαλονίκη

Σταθμό χωρίς μετρό αποκτά σήμερα η Θεσσαλονίκη
Φωτό: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

«Είναι η πρώτη φορά που το μετρό της Θεσσαλονίκης βλέπει ορίζοντα ολοκλήρωσης», δήλωσε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος, αναφερόμενος στον σταθμό «Σιντριβάνι - Έκθεση», τον πρώτο έτοιμο σταθμό του μετρό Θεσσαλονίκης, που ανοίγει σήμερα για το κοινό, στις 14:00, παρουσία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος αφού επιθεωρήσει το έργο θα απευθύνει χαιρετισμό.

«Επιλέξαμε έναν από τους σταθμούς της βασικής γραμμής να τον φτάσουμε στο τελικό του στάδιο, να τον ολοκληρώσουμε πλήρως, για να λειτουργήσει σαν σταθμός αναφοράς, να είναι ένας σταθμός τον οποίο θα μπορεί ο κάθε ένας Θεσσαλονικιός, πολίτης αυτής της χώρας, να μπορεί να δει πώς θα είναι ακριβώς μετά από δυο χρόνια, οι σταθμοί του μετρό» υπογράμμισε ο κ. Μυλόπουλος, επισημαίνοντας πως ο συγκεκριμένος σταθμός είναι στην «καρδιά» της πόλης, μεταξύ της Διεθνούς Εκθέσεως, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και του ιστορικού, εμπορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Ο πρόεδρος της εταιρείας είπε ακόμα ότι σε δυο χρόνια οι Θεσσαλονικείς θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μετρό για τις μετακινήσεις. «Τα Χριστούγεννα, τις γιορτές του 2020, δηλαδή σε δυο χρόνια από σήμερα, το μετρό πλέον θα λειτουργεί εμπορικά, όπως σήμερα γιορτάζουμε τον πρώτο σταθμό που τελείωσε, τότε θα γιορτάζουμε το σύνολο του μετρό που θα έχει τελειώσει και που θα ξεκινήσει να λειτουργεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το 2019, σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, είναι μια χρονιά - σταθμός για το μετρό της Θεσσαλονίκης διότι «πρώτα από όλα θα έρθουν οι συρμοί, θα τελειώσει η τοποθέτηση των σιδηροτροχιών και τον ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων και κυρίως διότι το καλοκαίρι θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια», ανέφερε.

Τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά δεδομένα ενσωματώνονται στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αναμένεται αναμφισβήτητα να αποτελέσει το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη. «Όπως ξέρουμε όλοι, το δικό μας μετρό, είναι ένα μετρό αυτόματο που λειτουργεί χωρίς οδηγό, το οποίο χρειάζεται μια περίοδο δοκιμών περίπου ενός χρόνου, έτσι ώστε το σύστημα να μονταριστεί και να μην υπάρχει ούτε μισή στις 1.000 πιθανότητες να συμβεί το παραμικρό περιστατικό», διευκρίνισε ο κ. Μυλόπουλος.

Το μετρό της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2006 και είναι το πρώτο αυτόματο σύστημα υπόγειων σιδηροδρόμων, δίχως οδηγούς, στην Ελλάδα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Μετρό στο τέλος του 2020
Θεσσαλονίκη: Μετρό στο τέλος του 2020
Του χρόνου τέτοια εποχή θα έχουμε δοκιμαστικά δρομολόγια στη Θεσσαλονίκη στο μήκος ολόκληρης της γραμμής, είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.
Θεσσαλονίκη: Μετρό στο τέλος του 2020
Εξηγήσεις για το αλαλούμ στο μετρό ζητεί το υπερταμείο
Εξηγήσεις για το αλαλούμ στο μετρό ζητεί το υπερταμείο
Εξηγήσεις από τη διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών για τις παλινωδίες με τα δρομολόγια του μετρό και τις συμβάσεις φύλαξης των σταθμών ζητεί με αυστηρό ύφος το υπερταμείο.
Εξηγήσεις για το αλαλούμ στο μετρό ζητεί το υπερταμείο
ΟΑΣΑ: Αύξηση εσόδων τον Σεπτέμβριο - Πόσοι έλεγχοι έγιναν
ΟΑΣΑ: Αύξηση εσόδων τον Σεπτέμβριο - Πόσοι έλεγχοι έγιναν
Κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου διενεργήθηκαν 255.866 επιτόπιοι έλεγχοι κομίστρου από τους ελεγκτές του Οργανισμού, που είχαν ως αποτέλεσμα την επιβολή 6.431 προστίμων σε βεβαιωμένες παραβάσεις.
ΟΑΣΑ: Αύξηση εσόδων τον Σεπτέμβριο - Πόσοι έλεγχοι έγιναν
Αναστέλλονται οι κινητοποιήσεις σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ
Αναστέλλονται οι κινητοποιήσεις σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ
Κανονικά θα λειτουργήσουν αύριο, Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, τα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός και τραμ) μετά την αναστολή των στάσεων εργασίας που αποφάσισαν τα σωματεία.
Αναστέλλονται οι κινητοποιήσεις σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ