fbpxΆμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ | Economistas.gr
Skip to main content

Άμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ

Άμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ

Το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, σχεδίασαν και ήδη εφαρμόζουν συγκροτημένο πρόγραμμα πρωτοβουλιών για την προώθηση της Ρόδου στο εξωτερικό.

Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει:

1. Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου.

Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού προετοιμάζουν αποστολές δημοσιογράφων, bloggers και influencers από σημαντικές αγορές - στόχους όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Πολωνία, Κάτω Χώρες και η Ιταλία, στη Ρόδο, με στόχο την παραγωγή θετικής αρθρογραφίας και τον διαμοιρασμό μαρτυριών (testimonials) για την αποκατάσταση της εικόνας του νησιού ως ασφαλούς προορισμού, ελκυστικού για διακοπές. Οι αποστολές θα ξεκινήσουν άμεσα σε συνεργασία με σημαντικούς partners των ξένων αγορών και τις τοπικές αρχές.

2. Επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators και αεροπορικές εταιρίες που είχαν διακοπεί λόγω πυρκαγιών σε κάποιες αγορές του εξωτερικού

Παράλληλα ο ΕΟΤ επανεκκινεί την προβολή της Ρόδου στα προγράμματα συνδιαφήμισης με τους μεγάλους ταξιδιωτικούς ομίλους μετά την προσωρινή διακοπή λόγω των πυρκαγιών και όσο διαρκούσε η αναστολή πολλών πτήσεων. Αξιολογώντας τις ειδικές συνθήκες κάθε αγοράς, οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού σε συνεργασία με τις τοπικές ομάδες των Tour Operators επανασχεδιάζουν τα co- marketing plans με στόχο την ενίσχυση των δράσεων που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της τουριστικής ενίσχυσης προς τη Ρόδο.

3. Ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες συνδιαφήμισης και διαφήμισης που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού.

Την τρέχουσα χρονική στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη προγράμματα διαφήμισης και συνδιαφήμισης από τις κατά τόπους Υπηρεσίες ΕΟΤ στις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού που αποτελούν και βασικές πηγές προέλευσης τουριστών, ειδικότερα για την Ρόδο. Ταυτόχρονα υλοποιούνται προγράμματα συνδιαφήμισης ετήσιας διάρκειας σε βασικές αγορές -στόχους. Τα ετήσια προγράμματα εξελίσσονται σε επιμέρους φάσεις και στοχεύουν στην προβολή της Ελλάδας καθ' όλη τη διάρκεια του έτους και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και εκτός της σεζόν.

4. Συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών και για άμεση ενημέρωση και συνεργασία μεταξύ ΕΟΤ-Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού, της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και λοιπών τοπικών και ιδιωτικών φορέων για επικοινωνιακή διαχείριση και διάχυση μηνυμάτων στις αγορές.

Ήδη υπάρχει επικοινωνία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ως προς την οριοθέτηση και συγκεκριμενοποίηση του πλάνου προβολής και ενεργειών, που θα συντονίσει το Υπουργείο Τουρισμού ώστε να υπάρξει πλήρης συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας και ΕΟΤ, έχοντας κοινά αποδεκτή επικοινωνιακή στρατηγική και μήνυμα ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο και αποδοτικότερο αποτέλεσμα. Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού βρίσκονται σε άμεση και στενή επικοινωνία με φορείς του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα, για την παρακολούθηση της πορείας των αγορών και την τροφοδότηση στοιχείων για τη στρατηγική επικοινωνίας που θα ακολουθηθεί προκειμένου, να αναδειχθεί το μήνυμα, ότι ο προορισμός έχει επανακάμψει και μπορεί να καλωσορίσει τους επισκέπτες.

5. Επεξεργασία σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου.

Η αξιολόγηση των στοιχείων που θα προκύψουν από την απόδοση των αγορών - στόχων και τις άμεσες ενέργειες επικοινωνίας για αντιστροφή του κλίματος και συνακόλουθα του travel sentiment για τον προορισμό, θα αποτελέσουν τη βάση για ένα σχέδιο προβολής της Ρόδου σε βάθος χρόνου, με έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νησιού, αλλά και τις δράσεις βιωσιμότητας που θα καταστήσουν τον προορισμό ένα παράδειγμα για όλη τη Μεσόγειο. Η τουριστική κρίση πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ευκαιρία που μπορεί να αποτελέσει την κατάλληλη αιτία για την αναβάθμιση ή/και τον επαναπροσδιορισμού της εικόνας του τουριστικού προορισμού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εφτασε η πρώτη «φουρνιά» Βρετανών τουριστών στη Ρόδο
Εφτασε η πρώτη «φουρνιά» Βρετανών τουριστών στη Ρόδο
Οι πρώτοι 180 Βρετανοί τουρίστες έφθασαν στη Ρόδο σήμερα, στη 1 μετά το μεσημέρι, με δύο πτήσεις της TUI από Μπέρμιγχαμ και Μάντσεστερ. Ακολούθησε μια ακόμη πτήση από το Λονδίνο.
Εφτασε η πρώτη «φουρνιά» Βρετανών τουριστών στη Ρόδο
 Ιδιαίτερα καλά ξεκίνησε η τουριστική περίοδος στα νησιά του Νότιου Αιγαίου-Αύξηση αφίξεων ακόμη και σε σχέση με το 2019
Ιδιαίτερα καλά ξεκίνησε η τουριστική περίοδος στα νησιά του Νότιου Αιγαίου-Αύξηση αφίξεων ακόμη και σε σχέση με το 2019
Ιδιαίτερα εντυπωσιακά ξεκίνησε η τουριστική περίοδος στα νησιά του νότιου Αιγαίου, γεγονός που έχει προκαλέσει ικανοποίηση στους τουριστικούς επιχειρηματίες των νησιών αλλά και αισιοδοξία για την εξέλιξη της τουριστικής περιόδου.
Ιδιαίτερα καλά ξεκίνησε η τουριστική περίοδος στα νησιά του Νότιου Αιγαίου-Αύξηση αφίξεων ακόμη και σε σχέση με το 2019
Εξαιρετικά εξελίσσεται η τουριστική κίνηση στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου
Εξαιρετικά εξελίσσεται η τουριστική κίνηση στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου
Εξαιρετικά προχωράει η τουριστική περίοδος για το Νότιο Αιγαίο και τον μήνα Μάιο, αφού το πρώτο δεκαπενθήμερο έκλεισε, όπως και ο Απρίλιος με περισσότερες διεθνείς απευθείας αφίξεις, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της χρονιάς ρεκόρ του 2019.
Εξαιρετικά εξελίσσεται η τουριστική κίνηση στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου
Στα ύψη η τουριστική κίνηση στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τον Ιούλιο
Στα ύψη η τουριστική κίνηση στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τον Ιούλιο
«Άλμα» σε αφίξεις σημείωσε ο Ιούλιος στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, πετυχαίνοντας το υψηλότερο ποσοστό αύξησης που έχει καταγραφεί την τρέχουσα τουριστική περίοδο σε μηνιαία βάση σε σχέση με το 2019.
Στα ύψη η τουριστική κίνηση στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τον Ιούλιο
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, από το συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας
Τις υπηρεσίες πολυτελείας που προσφέρει η Κέρκυρα στους επισκέπτες της είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πέντε Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες που ειδικεύονται στις διακοπές πολυτελείας και μία δημοσιογράφος του βρετανικού επαγγελματικού περιοδικού «Aspire», στη διάρκεια ταξιδίου εξοικείωσης, που διοργάνωσε από τις 5 μέχρι τις 8 Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας σε συνεργασία με τον βρετανικό T.O CV Villas.
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας