fbpxΜέχρι τη Νίκαια το δίκτυο του μετρό | Economistas.gr
Skip to main content

Μέχρι τη Νίκαια το δίκτυο του μετρό

Μέχρι τη Νίκαια το δίκτυο του μετρό
Φωτό: Eurokinissi

Μέχρι τη Νίκαια θα φθάνει τον Ιούνιο η γραμμή 3 του Μετρό καθώς ολοκληρώνονται οι τρεις σταθμοί της επέκτασης προς Πειραιά. Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος τον Ιούνιο θα δοθούν στην κυκλοφορία οι τρεις πρώτοι σταθμοί, στην Αγία Βαρβάρα, τον Κορυδαλλό και τη Νίκαια μαζί με το δίκτυο που θα εξυπηρετούν χιλιάδες επιβάτες των δυτικών συνοικιών του Πειραιά καθημερινά. Το υπόλοιπο τμήμα της επέκτασης μέχρι το Δημοτικό θέατρο Πειραιά θα παραδοθεί περίπου σε δυο χρόνια.

Ο κ Μυλόπουλος εκτιμά ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχει ανακηρυχθεί ο ανάδοχος για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό από το Γαλάτσι μέχρι το Γουδή.

Στις 28 Φεβρουαρίου λήγει η ημερομηνία για τις προσφορές των τριών ομίλων που έχουν προεπιλεγεί και αμέσως μετά θα ξεκινήσει το έργο της Επιτροπής Αξιολόγησης. Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις και προσφυγές ο ανάδοχος θα ανακηρυχθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Όπως διευκρίνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ανάπλασης του Ιστορικού Κέντρου κατέληξαν σε λύση για το θέμα του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων. Αποφασίστηκε να παραμείνει ο Σταθμός στην πλατεία αλλά οι είσοδοι του να είναι στους γύρω δρόμους για να μην χαλάσει ο χαρακτήρας της πλατείας. Μια από τις εισόδους θα βρίσκεται δίπλα στο Αρχαιολογικό Μουσείο και για το λόγο αυτό ο Σταθμός θα έχει το όνομα «Εξάρχεια-Αρχαιολογικό Μουσείο».

Μέσα στην Άνοιξη υπολογίζεται ότι θα αρχίσουν οι πρόδρομες εργασίες (μεταφορά δικτύων κλπ) για τις οποίες θα υπάρξει χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση όπως συμφώνησε την περασμένη εβδομάδα η Επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνα Κρέτσου στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη. Ανάλογη χρηματοδότηση θα υπάρξει και για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες της πόλης.

Ο κ Μυλόπουλος ανέφερε ότι το δεύτερο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό από το Γουδή στο Μαρούσι σχεδιάζεται να επεκταθεί δυτικά και να φθάσει στην Πετρούπολη.

Ανέφερε επίσης ότι άμεσα η Αττικό Μετρό θα προκηρύξει μελέτη από την οποία θα προκύψει προς ποιές συνοικίες της πρωτεύουσας είναι απαραίτητο να γίνουν επεκτάσεις του δικτύου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρένα χωρίς οδηγό στο Μετρό Θεσσαλονίκης!
Τρένα χωρίς οδηγό στο Μετρό Θεσσαλονίκης!
Ελέγχονται από υπολογιστές, εκμηδενίζουν τα ανθρώπινα λάθη και μειώνουν το κόστος λειτουργίας. Στην Αθήνα μπλόκαραν την αυτόματη λειτουργία οι συνδικαλιστές.
Τρένα χωρίς οδηγό στο Μετρό Θεσσαλονίκης!
Ο άγνωστος… πόλεμος για τις άδειες στο Μετρό
Ο άγνωστος… πόλεμος για τις άδειες στο Μετρό
Οι συνδικαλιστές αποφάσισαν ημιαπασχόληση στην τεχνική βάση που συντηρεί τους συρμούς μόλις άνοιξε η συζήτηση για εξορθολογισμό των αδειών.
Ο άγνωστος… πόλεμος για τις άδειες στο Μετρό
Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του ΗΣΑΠ
Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του ΗΣΑΠ
Κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ μετά τη διακοπή που προκλήθηκε εξαιτίας εκτροχιασμού στον σταθμό του Νέου Ηρακλείου.
Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του ΗΣΑΠ
Αυτόματα λεωφορεία στα Τρίκαλα
Αυτόματα λεωφορεία στα Τρίκαλα
Σε διαγωνισμό προμήθειας δύο αυτόματων λεωφορείων προχώρησε η e-Trikala. Πιθανόν από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η κυκλοφορία.
Αυτόματα λεωφορεία στα Τρίκαλα
Σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες από τον ΟΑΣΑ
Σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες από τον ΟΑΣΑ
H διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.
Σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες από τον ΟΑΣΑ