Skip to main content

Σπίρτζης: Να επιστραφεί στο Δημόσιο η Αττική Οδός

Σπίρτζης: Να επιστραφεί στο Δημόσιο η Αττική Οδός
Φώτο: Eurokinissi

Σφοδρή επίθεση στην κοινοπραξία εταιρειών που διαχειρίζονται την Αττική Οδό εξαπέλυσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, αντιδρώντας στις αυξήσεις που ανακοίνωσε στις τιμές των διοδίων, ενώ έθεσε θέμα επιστροφής του αυτοκινητοδρόμου στο Δημόσιο.

Ο υπουργός κατηγορεί τις εταιρείες ότι «επανεμφανίστηκαν…μετά από 4,5 χρόνια προεκλογικά, με αυξήσεις στα διόδια της Αττικής Οδού» και αναφέρει στην ανακοίνωσή του τα ακόλουθα:

«Κάποια συμφέροντα δεν μπορούν να κρατηθούν ενόψει των εκλογών στις 7 Ιουλίου. Έτσι, ανακοίνωσαν μονομερώς αύξηση των διοδίων της Αττικής Οδού την 1η Ιουλίου και μεγαλύτερες αυξήσεις στη συνέχεια, παρότι βρίσκεται σε εξέλιξη Εισαγγελική Έρευνα η οποία έχει επικεντρωθεί στο θέμα των υπέρογκων εξόδων λειτουργίας και συντήρησης της Αττικής Οδού καθώς και στο χρόνο απόσβεσης του έργου, που σημαίνει ότι η Αττική Οδός πρέπει να επιστρέψει άμεσα στο Δημόσιο, πιθανά εντός του 2019.

Είναι γνωστό ότι δεν ικανοποιήθηκαν τα αιτήματά τους εδώ και τέσσερα χρόνια για χρονική παράταση της σύμβασης της Αττικής Οδού.

Είναι γνωστό ότι δεν ανταποκρίθηκαν ούτε στις δεσμεύσεις τους για να υπάρξουν μελέτες επέκτασης του φυσικού αντικειμένου.

Είναι γνωστό ότι ακόμη και η μελέτη οδοποιίας για το οδικό δίκτυο στην πληγείσα περιοχή στο Μάτι, όπως είχαν δεσμευτεί, η μελέτη για τη σιδηροδρομική επέκταση στο Λαύριο και για μια σειρά άλλων έργων, ενώ είναι έτοιμες, δεν παραδίδονται στο Υπουργείο Υποδομών.

Είναι γνωστό ότι για αρκετό καιρό γίνεται διαπραγμάτευση για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού.

Στις 28 Δεκεμβρίου 2018, έστειλαν επιστολή αύξησης διοδίων από την 1η Φεβρουαρίου 2019 και στη συνέχεια την ανακάλεσαν, με επιστολή τους στις 29 Ιανουαρίου 2019. Σήμερα, ανακοίνωσαν μονομερώς αυξήσεις μέσα στην προεκλογική περίοδο.

Σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωση της Αττικής Οδού, η ίδια κράτησε σταθερά για 13 χρόνια τις τιμές των διοδίων. Το θυμήθηκε λίγες εβδομάδες πριν τις εκλογές.

Και για να γίνει απόλυτα κατανοητή η μεθόδευση, η γνωστοποίηση παραδόθηκε στο Πρωτόκολλο της Υπηρεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σήμερα στις 15:00, σχεδόν ταυτόχρονα με την ανακοίνωσή της.

Γιατί άραγε;

Προφανώς γιατί επιχειρούν να υλοποιήσουν προεκλογικά ό,τι προσδοκούν μετεκλογικά…

Οι μάσκες έπεσαν…

Καλούμε όλα τα κόμματα, τις πολιτικές δυνάμεις, την Αυτοδιοίκηση να πάρουν ξεκάθαρη θέση ενάντια σε αυτή τη μονομερή και απαράδεκτη ενέργεια αύξησης των διοδίων της Αττικής Οδού».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σπίρτζης: Πλιάτσικο οι αυξήσεις διοδίων στην Αττική Οδό
Σπίρτζης: Πλιάτσικο οι αυξήσεις διοδίων στην Αττική Οδό
Αναφερόμενος στην εξωστρέφεια των ελληνικών κατασκευαστικών, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι «δεν είναι καθόλου χαρούμενος για την εικόνα των ελληνικών εταιρειών σε έργα στο εξωτερικό», καθώς, όπως υποστήριξε, «επιδεικνύουν σημαντικές καθυστερήσεις».
Σπίρτζης: Πλιάτσικο οι αυξήσεις διοδίων στην Αττική Οδό
Αττική Οδός: Επιμένει στις αυξήσεις των διοδίων
Αττική Οδός: Επιμένει στις αυξήσεις των διοδίων
Η εταιρεία, με ανακοίνωση, τόνισε πως αποτελεί «νόμιμο και αναφαίρετο» δικαίωμά της, εκπορευόμενο από την σύμβαση που υπέγραψε η Αττική Οδός με το Ελληνικό Δημόσιο.
Αττική Οδός: Επιμένει στις αυξήσεις των διοδίων
Στο σχήμα Άκτωρ - Intrakat τα ηλεκτρονικά διόδια
Στο σχήμα Άκτωρ - Intrakat τα ηλεκτρονικά διόδια
«Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech», ο προσωρινός ανάδοχος του νέου Ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων.
Στο σχήμα Άκτωρ - Intrakat τα ηλεκτρονικά διόδια
Αν. Καλλιτσάντσης- ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Κατορθώσαμε να μπει μια τάξη
Αν. Καλλιτσάντσης- ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Κατορθώσαμε να μπει μια τάξη
Αισιόδοξα ήταν τα μηνύματα που εξέπεμψαν στην Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΛΛΑΚΤΩΡ ο πρόεδρος Γ. Προβόπουλος και ο Διευθύνων Σύμβουλος Αναστάσιος Καλλιτσάντσης για τις προοπτικές της εταιρείας.
Αν. Καλλιτσάντσης- ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Κατορθώσαμε να μπει μια τάξη