Enterprise Greece: Υπό αξιολόγηση επενδύσεις 1 δισ. ευρώ

NEWSROOM
Ο πρόεδρος του Enterprise Greece  Γρηγόρης Στεργιούλης
Ο πρόεδρος του Enterprise Greece Γρηγόρης Στεργιούλης / Φωτό: INTIME

Τέσσερα επενδυτικά σχέδια στον κλάδο του τουρισμού συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ που αναμένεται να δημιουργήσουν περίπου 3.000 θέσεις εργασίας αξιολογεί στο πλαίσιο των Στρατηγικών Επενδύσεων το Enterprise Greece.

Σύμφωνα με όσα δηλώνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο πρόεδρος του οργανισμού Γρηγόρης Στεργιούλης, το ενδιαφέρον για ιδιωτικές επενδύσεις στρατηγικού ενδιαφέροντος έχει αναζωπυρωθεί και κλάδος αιχμής είναι ο τουρισμός με γεωγραφική έμφαση στη Κρήτη και το Ν. Αιγαίο. Ακολουθεί ο αγροτοδιατροφικός τομέας με επενδύσεις συμπαραγωγής σε θερμοκηπιακού τύπου εκμεταλλεύσεις και έπεται ο τομέας των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε φωτοβολταικά και αιολικά έργα μεγάλης κλίμακας.

Mέσα στο επόμενο εξάμηνο τουλάχιστον τρεις στρατηγικές επενδύσεις αναμένεται να έχουν ξεκινήσει έργα υποδομής, ενώ άλλες τρεις αναμένεται να προχωρήσουν σε κατασκευαστικά έργα μέχρι το τέλος του 2019.

Για το 2019 ο οργανισμός Enterprise Greece προγραμματίζει περίπου 20 ενέργειες εξωστρέφειας με σκοπό την προσέλκυση επενδύσεων από χώρες της Ε.Ε., της Μ. Ανατολής, της Ασίας, τη Ρωσία και τις ΗΠΑ, στους κλάδους ενδιαφέροντος, επικαιροποίηση και εμβάθυνση του χαρτοφυλακίου επενδυτικών έργων, με ώριμα έτοιμα προς χρηματοδότηση έργα, και αύξηση κατά 50% των επενδυτικών προτάσεων που θα αποσταλούν σε υποψήφιους επενδυτές.

Συμπεριλαμβάνονται επενδυτικά road show που εκτιμάται ότι θα οδηγήσουν στην πραγματοποίηση περίπου 600 νέων επαφών και στην ισχυροποίηση των σχέσεων με περίπου 200 επιχειρήσεις, ενώ συνεχίζεται η περαιτέρω προώθηση ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών σε υφιστάμενες και νέες αγορές του εξωτερικού.

Το brand «Ελλάδα» βελτιώνεται, ιδιαίτερα σε σχέση με την παρακμή στην οποία υπέπεσε κατά την διάρκεια της κρίσης, σχολιάζει ο κ. Στεργιούλης. « Η αξία του εθνικού σήματός της Ελλάδας έχει πλέον ανέβει στο 41% κατά το παρελθόν έτος, σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη της εταιρείας Brand Finance. Αντανακλώντας λοιπόν αυτή την άνοδο, η εταιρεία εκτιμά ότι το ελληνικό εμπορικό σήμα αξίζει τώρα περίπου 80 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 57 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2016», προσθέτει.

ΣΧΕΤΙΚΑ