fbpxΑυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών στην Ελλάδα | Economistas.gr Skip to main content

Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών στην Ελλάδα

Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών στην Ελλάδα
Shutterstock

Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα για αυξημένες προκρατήσεις τουριστών από την Ολλανδία προς Ελλάδα το 2020, προέκυψαν από τη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χώρας «Vakantiebeurs 2020» στην Ουτρέχτη, η οποία πραγματοποιήθηκε από 15 έως 19 Ιανουαρίου, όπου συμμετείχε ο ΕΟΤ. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Ελλάδα αναδείχθηκε ως ο καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl, επιβεβαιώνοντας την αγάπη των Ολλανδών για το ελληνικό γλέντι.

Στις συναντήσεις που είχαν με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Κάτω Χωρών, οι Ολλανδοί τουριστικοί πράκτορες έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στην Ελλάδα, δηλώνοντας ότι οι μέχρι τώρα κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση, σε σχέση με τις αντίστοιχες της περυσινής περιόδου, καθώς το μερίδιο του "Τhomas Cook" έχει ήδη απορροφηθεί από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Ταυτόχρονα αυξάνει ο αριθμός θέσεων στις αεροπορικές γραμμές που συνδέουν απ’ ευθείας την Ολλανδία με 20 ελληνικούς προορισμούς, καθώς εντάσσονται επιπλέον νέα δρομολόγια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ολλανδική αγορά ακολουθεί τα τρία τελευταία χρόνια συνεχή ανοδική πορεία, με έτος ορόσημο το 2019, που έσπασε το φράγμα του ενός εκατομμυρίου Ολλανδών επισκεπτών στη χώρα μας.

Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί

Η Κρήτη παραμένει ο πρώτος αγαπημένος προορισμός τους και ακολουθεί η Κως. Για πρώτη φορά, η Ζάκυνθος πέρασε στις προτιμήσεις την Ρόδο και την Κέρκυρα. Έπονται η Σάμος, η Λέσβος, η Κεφαλονιά, η Κάρπαθος και η Χαλκιδική.

Στο περίπτερο του ΕΟΤ μετείχαν 16 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες: Βορείου Αιγαίου, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας, οι Δήμοι Β. Τζουμέρκων και Ναυπλιέων και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής.

Τιμώμενος προορισμός στο ελληνικό περίπτερο της Vakantiebeurs 2020 ήταν φέτος η Λευκάδα, με αφορμή τη νέα πτήση του Corendon προς το νησί.

Η ελληνική πλατεία της έκθεσης διακοσμήθηκε από φωτογραφικό υλικό των 100 Ολλανδών bloggers, που ταξίδεψαν στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της καμπάνιας #ilovegriekenland του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Η διευρυμένη καμπάνια προβολής της Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,είχε στόχο την παρουσίαση της χώρας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, μέσω διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers) για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η προβολή της Ελλάδας

Την πρώτη ημέρα της έκθεσης παραβρέθηκαν σε ειδική εκδήλωση, ογδόντα (80) bloggers και έκαναν αναρτήσεις στα social media με φωτογραφίες τους από την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, δήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τη νέα επικοινωνιακή δράση του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών για την προβολή της Ελλάδα μέσω 100 μοναδικών αξέχαστων εμπειριών, που θα βιώσουν bloggers, vloggers και instagrammers σε 100 διαφορετικούς ελληνικούς προορισμούς.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, διοργανώθηκαν τρία (3) show μαγειρικής και παρουσιάστηκαν συνταγές με βάση το μαύρο σκόρδο Βόλου από τον Έλληνα σεφ Γρηγόρη Χέλμη και vegan φασολάδας με παρθένο ελαιόλαδο από την Ολλανδέζα σεφ Annelieke van Woerkom.

Σημειώνεται ότι η ολλανδική αγορά είναι η πέμπτη σε σειρά μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία και την Γαλλία σε αφίξεις για την Ελλάδα, καταδεικνύοντας πλέον το σταθερό ενδιαφέρον των Ολλανδών για ταξίδια στη χώρα μας. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Trends & Tourism, που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Travel Congress, στο πλαίσιο της έκθεσης, αναμένεται αύξηση κατά 24% στον αριθμό των Ολλανδών που θα πάνε διακοπές στο εξωτερικό έως το 2030. Ποσοστό που αντιστοιχεί σε 44 εκατ. τουρίστες, δεδομένης και της σταθερά ανοδικής πορείας της οικονομίας της χώρας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Λειψοί στοχεύουν στην αγορά της Ολλανδίας
Οι Λειψοί στοχεύουν στην αγορά της Ολλανδίας
Ο Δήμος Λειψών σε συνεργασία με το Γραφείο ΕΟΤ στις Κάτω Χώρες με οργανωμένες δράσεις στοχεύει σε άνοιγμα στην αγορά της Ολλανδίας.
Οι Λειψοί στοχεύουν στην αγορά της Ολλανδίας
Προβολή του ελληνικού τουρισμού στη Βερόνα
Προβολή του ελληνικού τουρισμού στη Βερόνα
Ειδική εκδήλωση για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, οργανώνει σήμερα, 14 Μαΐου, στη Βερόνα η υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας σε συνεργασία με την Aegean Airlines.
Προβολή του ελληνικού τουρισμού στη Βερόνα
Η Χαλκιδική αναδεικνύεται σε τοπ προορισμό
Η Χαλκιδική αναδεικνύεται σε τοπ προορισμό
Τις πρώτες δράσεις για τη στήριξη της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού στις αγορές του εξωτερικού μετά την κακοκαιρία που την έπληξε υλοποιεί ήδη ο ΕΟΤ, σε συνέχεια των αποφάσεων που ελήφθησαν στην ευρεία σύσκεψη του υπουργού Τουρισμού.
Η Χαλκιδική αναδεικνύεται σε τοπ προορισμό
Ο ΕΟΤ προωθεί την Χαλκιδική σε Πολωνούς πράκτορες
Ο ΕΟΤ προωθεί την Χαλκιδική σε Πολωνούς πράκτορες
H Υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας συμμετείχε σε επαγγελματική εκδήλωση Πολωνών τουριστικών πρακτόρων που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στην πόλη Lodz.
Ο ΕΟΤ προωθεί την Χαλκιδική σε Πολωνούς πράκτορες
Υπ. Τουρισμού: Τον Ιανουάριο ξεκινά η προβολή της Ελλάδας
Υπ. Τουρισμού: Τον Ιανουάριο ξεκινά η προβολή της Ελλάδας
Με σκοπό την στοχευμένη προσέγγιση των αγορών για τον ελληνικό τουρισμό για το 2020, το υπουργείο φιλοδοξεί να κερδίσει με την έναρξη της νέας χρονιάς το στοίχημα των κρατήσεων.
Υπ. Τουρισμού: Τον Ιανουάριο ξεκινά η προβολή της Ελλάδας