fbpxΤέλος το μεταμεσονύχτιο μετρό - Μείωση δρομολογίων στα ΜΜΜ | Economistas.gr
Skip to main content

Τέλος το μεταμεσονύχτιο μετρό - Μείωση δρομολογίων στα ΜΜΜ

Τέλος το μεταμεσονύχτιο μετρό - Μείωση δρομολογίων στα ΜΜΜ
Αδειο βαγόνι του μετρό / Eurokinissi

Στην αναστολή της μεταμεσονύκτιας λειτουργίας του μετρό και του ΤΡΑΜ και στη μείωση της συχνότητας των δρομολογίων στις αστικές συγκοινωνίες προχωρά άμεσα το υπουργείο Υποδομών και ο ΟΑΣΑ λόγω της μεγάλης πτώσης της επιβατικής κίνησης σύμφωνα με πληροφορίες του economistas.

Η μεταμεσονύκτια λειτουργία του μετρό και του ΤΡΑΜ τις Παρασκευές και τα Σάββατα διακόπτεται προσωρινά έπειτα από 12 χρόνια, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού η οποία έχει οδηγήσει σε μείωση της επιβατικής κίνησης στα μέσα μεταφοράς που υπερβαίνει το 60% τις τελευταίες ήμερες.

Εφεξής τα δρομολόγια του μετρό και του ΤΡΑΜ θα σταματούν τις Παρασκευές και τα Σάββατα τις ίδιες ώρες με τις υπόλοιπες ημέρες και όχι στις 02.30 το πρωί. Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, η απόφαση αναστολής των μεταμεσονύκτιων δρομολογίων είναι λογική δεδομένου ότι όλα τα μαγαζιά διασκέδασης και εστίασης έχουν διακόψει προληπτικά τη λειτουργία τους.

Μειωμένα τα δρομολόγια από σήμερα

Κατά τις ίδιες πηγές, ειλημμένη είναι και η απόφαση για μείωση της συχνότητας των δρομολογίων στα μέσα σταθερής τροχιάς, αρχής γενομένης από σήμερα.

Ήδη από το περασμένο Σαββατοκύριακο τα δρομολόγια των λεωφορείων και των τρόλεϊ έχουν μειωθεί αισθητά καθώς έχει τεθεί σε λειτουργία το θερινό ωράριο, με την πλειονότητα των πολιτών βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό.

Σε ό,τι αφορά τις γραμμές 2 και 3 του μετρό, τα δρομολόγια θα εκτελούνται από την έναρξη της βάρδιας έως τις 17.30 το απόγευμα κάθε 7 λεπτά αντί για κάθε 5 που ίσχυε έως το βράδυ της Πέμπτης. Από τις 17.30 έως τη λήξη της βάρδιας ο χρόνος διέλευσης των συρμών από τους σταθμούς θα αυξηθεί σε 10 λεπτά.

Σύμφωνα με το προηγούμενο πρόγραμμα του μετρό η εκτέλεση των δρομολογίων γινόταν κάθε 7 λεπτά από τις 17.30 το απόγευμα έως τις 22.00 το βράδυ και στη συνέχεια κάθε 10 λεπτά έως τη λήξη της βάρδιας. 

Οι συχνότητες των δρομολογίων

Οι συχνότητες των δρομολογίων αλλάζουν και στη γραμμή 1 του μετρό (ΗΣΑΠ), δεδομένου ότι από τις 05.30 το πρωί έως τις 22.00 το βράδυ οι συρμοί θα εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό κάθε 7,5 λεπτά πλέον αντί για 5,5.

Τα δρομολόγια του ΤΡΑΜ στη γραμμή 5 που είναι και η μοναδική σε λειτουργία θα πραγματοποιούνται κάθε 12 λεπτά αντί για 9 λεπτά στα οποία είχαν διαμορφωθεί οι συχνότητες τις τελευταίες ημέρες.   

Εκτός από τις αλλαγές στα δρομολόγια οι εταιρείες αστικών συγκοινωνιών λαμβάνουν και επιπλέον μέτρα για την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων από την επιδημία του Covid – 19.

Μεταξύ αυτών είναι και ο περιορισμός των ωρών λειτουργίας για τις συναλλαγές με το κοινό στις κεντρικές εγκαταστάσεις του ΟΑΣΑ και των θυγατρικών του εταιρειών (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ). 

Οι ώρες εξυπηρέτησης του κοινού μειώνονται από τις 08.00 το πρωί έως τις 12.00 το μεσημέρι και όχι έως τις 16.00 το απόγευμα που ίσχυε μέχρι την Πέμπτη. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πιθανές νέες καθυστερήσεις στην επέκταση του μετρό προς Πειραιά
Πιθανές νέες καθυστερήσεις στην επέκταση του μετρό προς Πειραιά
Δεν έχει διεξαχθεί ακόμα διαγωνισμός για την εγκατάσταση πυλών εισόδου – εξόδου, ενώ το έργο πρέπει να παραδοθεί το καλοκαίρι. Οι φόβοι από την προσφυγή του ισπανικού ομίλου INDRA.
Πιθανές νέες καθυστερήσεις στην επέκταση του μετρό προς Πειραιά
Μετρό: Διαγωνισμός 6 εκατ. για τις πύλες στους σταθμούς προς Πειραιά
Μετρό: Διαγωνισμός 6 εκατ. για τις πύλες στους σταθμούς προς Πειραιά
Μέσα στο Νοέμβριο αναμένεται να προχωρήσει στην προκήρυξη διαγωνισμού ο ΟΑΣΑ. Προβληματίζει το ενδεχόμενο κατάθεσης προσφυγών οι οποίες θα καθυστερήσουν ακόμα περισσότερο τον διαγωνισμό.
Μετρό: Διαγωνισμός 6 εκατ. για τις πύλες στους σταθμούς προς Πειραιά
Νέα έργα 180 εκατ. εξετάζει η Αττικό Μετρό
Νέα έργα 180 εκατ. εξετάζει η Αττικό Μετρό
Την προμήθεια νέων τρένων για το μετρό, την αναβάθμιση 15 συρμών της γραμμής 1 των ΗΣΑΠ και την επέκταση του αμαξοστασίου του ΤΡΑΜ στο Ελληνικό εξετάζει η Αττικό Μετρό.
Νέα έργα 180 εκατ. εξετάζει η Αττικό Μετρό
Πώς μπορεί να επεκταθεί το μετρό βόρεια, στη Ν. Ερυθραία και το Καστρί
Πώς μπορεί να επεκταθεί το μετρό βόρεια, στη Ν. Ερυθραία και το Καστρί
Πρόταση που θα παρουσιαστεί στον υπουργό Υποδομών προβλέπει την υπογειοποίηση του σταθμού Κηφισιάς και την επέκταση της γραμμής κατά 4,75 χιλιόμετρα και την κατασκευή δύο νέων σταθμών στη Νέα Ερυθραία και το Καστρί
Πώς μπορεί να επεκταθεί το μετρό βόρεια, στη Ν. Ερυθραία και το Καστρί
Ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Σημαντική εξέλιξη στον διαγωνισμό για την κατασκευή των 15 νέων σταθμών με προϋπολογισμό ύψους 1,8 δισ. ευρώ, οι οποίοι θα αποτελέσουν το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό.
Ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Μετρό: Δυσκολίες για επέκταση στα δυτικά - Σχέδια για επεκτάσεις της Γραμμής 4
Μετρό: Δυσκολίες για επέκταση στα δυτικά - Σχέδια για επεκτάσεις της Γραμμής 4
Η κατάσταση του υπεδάφους η μεγαλύτερη πρόκληση στην επέκταση της γραμμής 2 του μετρό προς το Ίλιον και το Καματερό. Oι μελλοντικές επεκτάσεις της Γραμμής 4.
Μετρό: Δυσκολίες για επέκταση στα δυτικά - Σχέδια για επεκτάσεις της Γραμμής 4