fbpxVoucher διακοπών έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα | Economistas.gr
Skip to main content

Voucher διακοπών έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα

Voucher διακοπών έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα
Φώτο: Shutterstock

Μετά από εισήγηση του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, το Υπουργείο Οικονομικών, στο πλαίσιο του φορολογικού νομοσχεδίου, φέρνει προς διαβούλευση και προς ψήφιση διάταξη, με την οποία θεσμοθετούνται voucher ύψους έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Άμεσα, για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2020, οι επιχειρηματίες έχουν πλέον τη δυνατότητα να παρέχουν στους υπαλλήλους τους εν είδει bonus κουπόνια για τον εσωτερικό τουρισμό. Πολύ σημαντικό κίνητρο για τη χρήση αυτού του νέου "εργαλείου" αποτελεί η ταυτόχρονη απαλλαγή από τη φορολογία εισοδήματος για το έτος 2020 του εκάστοτε ποσού που διατίθεται υπό μορφή voucher.

Κατοχυρώνοντας θεσμικά τα voucher, το ελληνικό κράτος παρέχει ένα επιπλέον εργαλείο στις επιχειρήσεις, ανάλογο με την αποζημίωση για σίτιση ή για έξοδα κίνησης, ώστε να επιβραβεύουν τους εργαζόμενούς τους. Γενικότερα, τα voucher αξίας έως 300 ευρώ, ενθαρρύνουν εμπράκτως τον εσωτερικό τουρισμό και ενισχύουν παράλληλα την ελληνική τουριστική βιομηχανία, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν οι μεγάλες απώλειες του κλάδου εξαιτίας του COVID-19. Η θέσπιση της συγκεκριμένης παροχής κρίθηκε αναγκαία για τη στήριξη του εσωτερικού τουρισμού, με οφέλη για το σύνολο των επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου. Με τον τρόπο αυτό οι εργοδότες του ιδιωτικού τομέα πραγματοποιούν απευθείας μια σημαντική επένδυση στον εσωτερικό τουρισμό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υποχρεωτικό τεστ και καραντίνα 7 ημερών για επισκέπτες από μη ασφαλείς χώρες
Υποχρεωτικό τεστ και καραντίνα 7 ημερών για επισκέπτες από μη ασφαλείς χώρες
Οι όροι υποδοχής ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα από την 15η Ιουνίου. Η νέα «μαύρη λίστα» αεροδρομίων σύμφωνα με τον EASA.
Υποχρεωτικό τεστ και καραντίνα 7 ημερών για επισκέπτες από μη ασφαλείς χώρες
H φιλοσοφία της νέας καμπάνιας επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού
H φιλοσοφία της νέας καμπάνιας επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού
Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού.
H φιλοσοφία της νέας καμπάνιας επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού
Στην Κέρκυρα ο Χ. Θεοχάρης για την πρεμιέρα του Τουρισμού
Στην Κέρκυρα ο Χ. Θεοχάρης για την πρεμιέρα του Τουρισμού
Μήνυμα αισιοδοξία για τον ελληνικό τουρισμό έστειλε σήμερα από το αεροδρόμιο της Κέρκυρας ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, την ίδια ώρα με την άφιξη των πρώτων τουριστών στο νησί από τη Βουδαπέστη.
Στην Κέρκυρα ο Χ. Θεοχάρης για την πρεμιέρα του Τουρισμού
Θεοχάρης: Επιδίωξή μας είναι ένα μοντέλο τουρισμού 12 μηνών
Θεοχάρης: Επιδίωξή μας είναι ένα μοντέλο τουρισμού 12 μηνών
Σε σημαντικά τρέχοντα ζητήματα, τα οποία ανακύπτουν από το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, καθώς και στο μέλλον του κλάδου αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Θεοχάρης.
Θεοχάρης: Επιδίωξή μας είναι ένα μοντέλο τουρισμού 12 μηνών