fbpxΠρόστιμο 250.000 ευρώ σε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου | Economistas.gr
Skip to main content

Πρόστιμο 250.000 ευρώ σε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρόστιμο 250.000 ευρώ σε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου
Φωτογραφία: SHUTTERSTOCK

Πρόστιμο 250.000 ευρώ επέβαλε η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στην επιχείρηση "Mobilepoint.gr" όπως γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με επιστολή τους, η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση", ενημέρωσαν τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για το μεγάλο αριθμό παραπόνων-καταγγελιών που έλαβαν από καταναλωτές για την εν λόγω εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όπως αναφέρουν στην έρευνα των καταγγελιών από την ΕΚΠΟΙΖΩ και την ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση", επισημάνθηκαν πλήθος παραβάσεων της εταιρείας και ελήφθησαν υπόψη, ο μεγάλος αριθμός των καταγγελιών, ο αυξημένος κίνδυνος παραπλάνησης και πρόσκλησης ζημίας στους καταναλωτές, καθώς και το οικονομικό όφελος που επεδίωξε η ως άνω εταιρεία σε βάρος τους. Οι καταναλωτές αισθάνονταν αβοήθητοι και παραπλανημένοι λόγω των παρελκυστικών και παράνομων πρακτικών της εταιρείας.

Συγκεκριμένα οι καταγγελίες αφορούσαν παραγγελίες στις οποίες είχαν προβεί οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου για την αγορά προϊόντων τεχνολογίας (όπως κινητά τηλέφωνα, tablet, laptop, τηλεόραση, ψυγείο), σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των καταναλωτών και της ΕΚΠΟΙΖΩ η επικοινωνία με την εταιρεία ήταν ανέφικτη, με αποτέλεσμα να μην παραλάβουν ποτέ τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει και προπληρώσει, όπως επίσης και την επιστροφή των χρημάτων τους, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Τα παραπάνω συνιστούν παράβαση της νομοθεσίας περί καταναλωτή (ν. 2251/1994) και συγκεκριμένα: της μη παράδοσης των προϊόντων, της μη επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την καταγγελία της σύμβασης, τις εσφαλμένες πληροφορίες αναφορικά με την παράδοση των προϊόντων, την παραπλάνηση ως προς την έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή και την ανακριβή ενημέρωση καταναλωτών ως προς το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ, αλλά και όλες οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση" θεωρούν ότι η επιβολή προστίμου κινείται στη σωστή κατεύθυνση, ως προς την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Τέλος, η ΕΚΠΟΙΖΩ συμβουλεύει τους καταναλωτές να είναι πολύ προσεκτικοί στις διαδικτυακές τους αγορές. Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση για τα θέματα των διαδικτυακών αγορών και τα δικαιώματα των καταναλωτών μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυστηρότερα μέτρα στο ηλεκτρονικό εμπόριο από την Ε.Ε.
Αυστηρότερα μέτρα στο ηλεκτρονικό εμπόριο από την Ε.Ε.
Σε προσωρινή συμφωνία για αυστηρότερους κανόνες προστασίας των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές τους, κατέληξαν σήμερα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
Αυστηρότερα μέτρα στο ηλεκτρονικό εμπόριο από την Ε.Ε.
Νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές με κάρτα
Νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές με κάρτα
Tην 14η Σεπτεμβρίου θα αρχίσει να ισχύει νέος Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο οποίος εξειδικεύει συγκεκριμένες διατάξεις oδηγίας «για τις υπηρεσίες πληρωμών»
Νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές με κάρτα
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτόξευσε ζήτηση και επενδύσεις για logistics
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτόξευσε ζήτηση και επενδύσεις για logistics
Θεαματική αύξηση παρουσιάζει στην Ελλάδα και ευρύτερα στην Ευρώπη το ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την έναρξη των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας του SARS-CoV-2.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτόξευσε ζήτηση και επενδύσεις για logistics
Προθεσμία 2 μηνών από την ΕΕ στην Ελλάδα για τα κουπόνια ακυρώσεων ταξιδιών
Προθεσμία 2 μηνών από την ΕΕ στην Ελλάδα για τα κουπόνια ακυρώσεων ταξιδιών
Η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητά να διασφαλιστούν η προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών και των καταναλωτών, καθώς και η ίση μεταχείριση των επιβατών και των ταξιδιωτών.
Προθεσμία 2 μηνών από την ΕΕ στην Ελλάδα για τα κουπόνια ακυρώσεων ταξιδιών