fbpxΕΟΤ: Συνεχίζεται η καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» | Economistas.gr
Skip to main content

ΕΟΤ: Συνεχίζεται η καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι»

ΕΟΤ: Συνεχίζεται η καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι»

Παρουσιάζοντας ελκυστικές εικόνες του μοναδικού ελληνικού καλοκαιριού και της ξεγνοιασιάς που αυτό προσφέρει, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υπαίθρια (outdoor) καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε 50 λεωφορεία και 30 τρόλεϊ σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και των προαστίων, καθώς και σε 250 επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων στην Αττική. Παράλληλα, στα αεροδρόμια γίνεται προβολή του επιτυχημένου βίντεο «Destination Greece, Health First», το οποίο δίνει το βασικό πλαίσιο των υγειονομικών μέτρων στη χώρα μας και της υψηλής ασφάλειας που έχουν οι επισκέπτες της.

Όπως δήλωσε ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, «στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε φέτος, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση. Γι' αυτό, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΕΟΤ ενεργοποίησε και την outdoor διαφήμιση. Ένα μέρος της, αυτό που αφορά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα, στοχεύει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Από την άλλη πλευρά, οι καταχωρήσεις και οι προβολές βίντεο στα αεροδρόμια της χώρας στοχεύουν να καλωσορίσουν τους εισερχόμενους επισκέπτες και να ενισχύσουν την εικόνα του ασφαλούς προορισμού. Ο ΕΟΤ αντιλαμβάνεται τις ειδικές συνθήκες της φετινής σεζόν και αναλαμβάνει κι άλλες πρωτοβουλίες εκτός από τη μεγάλη διαφημιστική μας καμπάνια στο εξωτερικό, που είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο ΕΟΤ προβάλλει την Ελλάδα στην ιταλική αγορά
Ο ΕΟΤ προβάλλει την Ελλάδα στην ιταλική αγορά
Δύο σημαντικές εκδηλώσεις/workshop στην Ιταλία. Η πρώτη εκδήλωση θα γίνει στο Τορίνο στις 11 Δεκεμβρίου και η δεύτερη θα γίνει στο Μιλάνο στις 12 Δεκεμβρίου.
Ο ΕΟΤ προβάλλει την Ελλάδα στην ιταλική αγορά
Υπ. Τουρισμού: Τον Ιανουάριο ξεκινά η προβολή της Ελλάδας
Υπ. Τουρισμού: Τον Ιανουάριο ξεκινά η προβολή της Ελλάδας
Με σκοπό την στοχευμένη προσέγγιση των αγορών για τον ελληνικό τουρισμό για το 2020, το υπουργείο φιλοδοξεί να κερδίσει με την έναρξη της νέας χρονιάς το στοίχημα των κρατήσεων.
Υπ. Τουρισμού: Τον Ιανουάριο ξεκινά η προβολή της Ελλάδας
Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών στην Ελλάδα
Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών στην Ελλάδα
Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα για αυξημένες προκρατήσεις τουριστών από την Ολλανδία προς Ελλάδα το 2020, προέκυψαν από τη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χώρας «Vakantiebeurs 2020» στην Ουτρέχτη.
Αυξημένες προκρατήσεις Ολλανδών τουριστών στην Ελλάδα
Συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard
Συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard
Την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό ανακοίνωσαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard.
Συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard
Η καινοτομία του ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση του Ισραήλ
Η καινοτομία του ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση του Ισραήλ
Στο κάλεσμα του ΕΟΤ ανταποκρίθηκαν θετικά και οι 13 Περιφέρειες της Ελλάδας, καθώς και 111 εκπρόσωποι τουριστικών επιχειρήσεων από όλη τη χώρα.
Η καινοτομία του ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση του Ισραήλ