fbpxΕρευνα: Πόσο μειώθηκαν τα ταξίδια στην Ευρώπη - Πότε θα ανακάμψουν | Economistas.gr
Skip to main content

Ερευνα: Πόσο μειώθηκαν τα ταξίδια στην Ευρώπη - Πότε θα ανακάμψουν

Ερευνα: Πόσο μειώθηκαν τα ταξίδια στην Ευρώπη - Πότε θα ανακάμψουν
Shutterstock

Mειωμένα σχεδόν κατά 60% ήταν τα ταξίδια σε ολόκληρη την Ευρώπη το 2020 σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2019, σύμφωνα με έρευνα της Phocuswright που παρουσίασε ο Peter O' Connor, υπεύθυνος αναλυτής αγορών της Phocuswright, στο πλαίσιο του 4ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας, που διοργάνωσε διαδικτυακά  το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος με τη συνεργασία της Phocuswright.

Μάλιστα με την ανακοίνωση της διάθεσης των εμβολίων, η ανάκαμψη αναμένεται να ξεκινήσει γρήγορα, με πρόβλεψη αύξησης σχεδόν 50% για το 2021, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, που σημειώνει ότι η ασφάλεια και η προστασία παραμένουν οι δύο  βασικές ανησυχίες, και έτσι τόσο οι προορισμοί όσο και οι ξενοδοχειακές μονάδες πρέπει να επικοινωνούν συχνά και να συντονίσουν τις προσπάθειες που καταβάλλουν για την προστασία των επισκεπτών. Το ίδιο ισχύει επίσης για τις πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, καθώς πολλοί καταναλωτές διστάζουν να κάνουν κράτηση, εκτός εάν είναι πολύ σαφές υπό ποιες συνθήκες θα λάβουν επιστροφή χρημάτων, σε περίπτωση μιας συνεχιζόμενης κρίσης.

Μετά το 2021, το μέλλον φαίνεται ακόμη πιο ενθαρρυντικό, υπογραμμίζει η έρευνα. Παρόλο που θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την ανάκαμψη των προορισμών μεγάλων αποστάσεων, οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες φαίνονται έτοιμοι να ταξιδέψουν και η Ελλάδα διαθέτει όλα τα εχέγγυα ως βασικός προορισμός για το 2022 και μετά. Η ισχυρή επικοινωνιακή στρατηγική σχετικά με την ασφάλεια τόσο του προορισμού όσο και των ξενοδοχείων, θα παραμείνει πολύ σημαντική καθιστώντας τη ως το ελάχιστο κριτήριο για την προσέλκυση επισκεπτών» σημειώνεται στην έρευνα της Phocuswright. 

Στην παρέμβαση του ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας Αλέξανδρος Βασιλικός σημειώνει ότι η τέταρτη κατά σειρά διοργάνωση του Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας,  πιστοποιεί πως το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας πέτυχε να δημιουργήσει ένα θεσμό με πραγματικά διεθνή χαρακτήρα. Παράλληλα τονίζει ότι τα συμπεράσματα που βγαίνουν έχουν μεγάλη αξία τόσο για  τις  σημερινές αβεβαιότητες που δημιουργεί η πανδημία όσο και για την ανάγκη ενός νέου προτύπου τουριστικής ανάπτυξης που θα έχει στον πυρήνα του την έννοια της βιωσιμότητας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΞΕΕ: Πρώτο βήμα για την επανεκκίνηση του τουρισμού
ΞΕΕ: Πρώτο βήμα για την επανεκκίνηση του τουρισμού
Θα χρειαστούν πρόσθετες διευκρινίσεις και εξειδικεύσεις σε ορισμένες πτυχές των μέτρων, εμπλουτισμός και ενίσχυση σε κάποιες άλλες, επισημαίνει το ΞΕΕ.
ΞΕΕ: Πρώτο βήμα για την επανεκκίνηση του τουρισμού
Υβριδικά αυτοκίνητα: Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη
Υβριδικά αυτοκίνητα: Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη
Οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 133,9% στην Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Οι λόγοι που τα κάνουν προσιτά.
Υβριδικά αυτοκίνητα: Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη
Handelsblatt: Η Ευρώπη χρειάζεται πιστοποιητικό εμβολιασμού - τώρα
Handelsblatt: Η Ευρώπη χρειάζεται πιστοποιητικό εμβολιασμού - τώρα
Aρθρο γνώμης που δημοσιεύεται στην οικονομική εφημερίδα Handeslblatt, αναφέρεται στην σχετική πρόταση που υπέβαλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Handelsblatt: Η Ευρώπη χρειάζεται πιστοποιητικό εμβολιασμού - τώρα
Σταϊκούρας: Η Ευρώπη έχει μπροστά της τέσσερις προκλήσεις
Σταϊκούρας: Η Ευρώπη έχει μπροστά της τέσσερις προκλήσεις
Στις τέσσερις προκλήσεις που έχει μπροστά της η Ευρώπη μετά την πανδημία και οι οποίες πρέπει να αντιμετωπιστούν συλλογικά αναφέρθηκε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.
Σταϊκούρας: Η Ευρώπη έχει μπροστά της τέσσερις προκλήσεις