fbpxΣυνολικά 538 πλοία επισκευάστηκαν πέρυσι στην Ελλάδα | Economistas.gr
Skip to main content

Συνολικά 538 πλοία επισκευάστηκαν πέρυσι στην Ελλάδα

Συνολικά 538 πλοία επισκευάστηκαν πέρυσι στην Ελλάδα
Το λιμάνι της Ελευσίνας/ Φωτογραφία INTIME NEWS

Σε 538 πλοία με ολική χωρητικότητα 6.113.563 κόρους ανήλθαν τα πλοία που επισκευάστηκαν πέρυσι από την ελληνική βιομηχανία επισκευής πλοίων, σημειώνοντας μείωση 7,9% στον αριθμό των πλοίων και 10,9% στην ολική χωρητικότητα σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2019. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, σημειώθηκε αύξηση 7,9% στον αριθμό των πλοίων και 20,9% στην ολική χωρητικότητα.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών. Συγκεκριμένα, το 64,3% των επισκευασθέντων πλοίων (346 πλοία) ολικής χωρητικότητας 4.290.456 κόρων επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών και το υπόλοιπο 35,7% των επισκευασθέντων πλοίων (192 πλοία) ολικής χωρητικότητας 1.823.107 κόρων εντός δεξαμενών.

Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών παρουσίασε μείωση 11,7% και η ολική χωρητικότητά τους μείωση 9,2% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία το 2019. Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εντός δεξαμενής το 2020 ήταν ίδιος με αυτόν του 2019, ενώ η ολική χωρητικότητα των εν λόγω πλοίων ήταν μικρότερη κατά 14,6%.

Σε 74 ανήλθαν πέρυσι τα εμπορικά πλοία που βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας στους ελληνικούς λιμένες

Σε 74 ανήλθαν πέρυσι τα εμπορικά πλοία (100 κόρων και άνω) που βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας στους ελληνικούς λιμένες, εκ των οποίων τα 24 είχαν ελληνική σημαία και τα 50 ξένη.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων αυξήθηκε κατά 15,6% και η ολική χωρητικότητά τους αυξήθηκε κατά 52,9%, τον Δεκέμβριο 2020 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2019. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 8,6% και αύξηση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 0,4%.

Ο αριθμός των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού αυξήθηκε κατά 20% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 23,2% το 2020 σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2019. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 9,1% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 71,4%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εαρινές προβλέψεις: Πάνω από το μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ προβλέπεται η ανάπτυξη στην Ελλάδα το 2022, 2023 και 2024
Εαρινές προβλέψεις: Πάνω από το μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ προβλέπεται η ανάπτυξη στην Ελλάδα το 2022, 2023 και 2024
Πάνω από το μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ προβλέπεται να παραμείνει η ανάπτυξη στην Ελλάδα το 2022, 2023 και 2024, σύμφωνα με τις εαρινές οικονομικές προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα. 
Εαρινές προβλέψεις: Πάνω από το μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ προβλέπεται η ανάπτυξη στην Ελλάδα το 2022, 2023 και 2024
Τζεντιλόνι: Διπλάσια ανάπτυξη του μέσου όρου της ευρωζώνης έχει η Ελλάδα το 2023 στο 2,4%
Τζεντιλόνι: Διπλάσια ανάπτυξη του μέσου όρου της ευρωζώνης έχει η Ελλάδα το 2023 στο 2,4%
«Διπλάσια ανάπτυξη του μέσου όρου της ευρωζώνης» έχει η Ελλάδα το 2023, στο 2,4%, υπογράμμισε ο Επίτροπος Οικονομίας, Πάολο Τζεντιλόνι, παρουσιάζοντας σήμερα τις εαρινές οικονομικές προβλέψεις της Επιτροπής.
Τζεντιλόνι: Διπλάσια ανάπτυξη του μέσου όρου της ευρωζώνης έχει η Ελλάδα το 2023 στο 2,4%
Γερμανία και Γαλλία πρωταθλητές στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων -Πού κατατάσσεται η Ελλάδα
Γερμανία και Γαλλία πρωταθλητές στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων -Πού κατατάσσεται η Ελλάδα
Η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημειώνει εκθετική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 10 εκατομμύρια το 2022.
Γερμανία και Γαλλία πρωταθλητές στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων -Πού κατατάσσεται η Ελλάδα
Times: Η Ελλάδα απο τα πρόθυρα της χρεοκοπίας επιστρέφει στην επενδυτική βαθμίδα
Times: Η Ελλάδα απο τα πρόθυρα της χρεοκοπίας επιστρέφει στην επενδυτική βαθμίδα
Εκτενή αναφορά στην «αναστροφή της οικονομικής τύχης της Ελλάδας», όπως λέει χαρακτηριστικά, μέσα από τις πολιτικές της κυβέρνησης, κάνει ο αρθρογράφος των Times του Λονδίνου, Σάιμον Νίξον
Times: Η Ελλάδα απο τα πρόθυρα της χρεοκοπίας επιστρέφει στην επενδυτική βαθμίδα
Θ. Πελαγίδης (ΤτΕ): Μέχρι τον Δεκέμβριο η Ελλάδα θα έχει λάβει την επενδυτική βαθμίδα και τυπικά
Θ. Πελαγίδης (ΤτΕ): Μέχρι τον Δεκέμβριο η Ελλάδα θα έχει λάβει την επενδυτική βαθμίδα και τυπικά
Την εκτίμηση ότι μέχρι το τέλος του έτους η Ελλάδα θα έχει ανακτήσει «και τυπικά» την επενδυτική βαθμίδα, εξέφρασε ο υποδιοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος (ΤτΕ), Θεόδωρος Πελαγίδης.
Θ. Πελαγίδης (ΤτΕ): Μέχρι τον Δεκέμβριο η Ελλάδα θα έχει λάβει την επενδυτική βαθμίδα και τυπικά