fbpxΠόσο εφικτή είναι η οικονομική ελευθερία-Δύο νέοι επιχειρηματίες τόλμησαν και την πέτυχαν! | Economistas.gr
Skip to main content

Πόσο εφικτή είναι η οικονομική ελευθερία-Δύο νέοι επιχειρηματίες τόλμησαν και την πέτυχαν!

Πόσο εφικτή είναι η οικονομική ελευθερία-Δύο νέοι επιχειρηματίες τόλμησαν και την πέτυχαν!
Ο Χρήστος και η Ιωάννα

Από ένα απλό κανάλι στο YouTube, στους Financial Greeks και από κει στους Financial Europeans. Η ιστορία του Χρήστου και της Ιωάννας, βραβευμένων επιχειρηματιών, που πιστεύουν - και όχι άδικα - πως η έννοια της οικονομικής ελευθερίας είναι το κλειδί που θα μας εξασφαλίσει μια καλύτερη ζωή.

Μέχρι και πριν από ελάχιστα χρόνια, στην Ελλάδα, έννοιες όπως οικονομική ελευθερία και financial influencing, ήταν ανήκουστες. Αντίθετα στο εξωτερικό όχι μόνο ήταν γνωστές αλλά πολλοί influencers έθεταν τις βάσεις ώστε πολλοί άνθρωπο να επιτύχουν την οικονομική του ελευθερία.

Βέβαια, το κλίμα στην χώρα μας δεν ήταν ιδιαίτερα πρόσφορο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε την τεράστια οικονομική κρίση στην αρχή της προηγούμενης δεκαετίας και τα επακόλουθα της. Παρόλα αυτά, μέσα σε αυτό το δύσκολο κλίμα, και οι δύο τους ξεκίνησαν τα πρώτα τους βήματα, έχοντας πάντα έναν φρέσκο αέρα και μια διαφορετική νοοτροπία από το σύνολο. Εξωστρέφεια, συνεργασίες και φυσικά ευρεία χρήση του ίντερνετ ως μέσου προώθησης του επιχειρείν, συνέθεσαν αυτό που βλέπουμε σήμερα.

«Μεγαλώνοντας επιχειρηματικά στα ταραγμένα χρόνια της μνημονιακής περιόδου, παντού άκουγες την φράση “χαμένη γενιά”. Ειδικά για όλους εμάς που μπαίναμε στην παραγωγικότερη ηλικία μας μέσα σε τέτοιο οικονομικό περιβάλλον», λέει ο Χρήστος όμως προσθέτει: «αυτές οι σκληρές εποχές είναι που γεννούν έξυπνους και αποτελεσματικούς ανθρώπους-επιχειρηματίες»

Η βάση που πρέπει να θέσουμε, είναι ότι και τα δύο παιδιά, αρκετά πριν μπουν στον χώρο του YouTube, είχαν δικές τους επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την συμβουλευτική επιχειρήσεων, τις οποίες διαχειρίζονται ακόμα και σήμερα. Η μετάβαση στα social media και το financial influencing, αν και σαν διαδικασία γνωστή και στους δύο, ήταν κάτι έξω από τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.

20220417_christos-tsounis_ioanna-photopoulou_4076.jpeg

Το YouTube αποτελεί την κύρια ενασχόληση τους τα δύο τελευταία χρόνια. Όπως και οι ίδιοι λένε, αυτή η ενασχόληση τους έκανε να συνειδητοποιήσουν πως η καριέρα και η πρόοδος μέσα σε έναν τόσο ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο της αγοράς, μπορεί να σημάνει την απόκτηση της απόλυτης οικονομικής ελευθερίας. Αυτό δεν είναι άλλωστε ο στόχος των περισσοτέρων;

Η ιστορία των καναλιών τους ξεκινά κάπου μέσα στις καραντίνες των περασμένων ετών και σύντομα, αυτό που στην αρχή ήταν 3 μικρά κανάλια προσωπικών οικονομικών στο YouTube, μετατρέπεται στην μεγαλύτερη οικονομική κοινότητα στο ελληνικό ίντερνετ και, αισίως πέρασε τα σύνορα και πλέον, εκατοντάδες οικονομικοί - και όχι μόνο - influencers ανά τον κόσμο, συνεργάζονται με τους Financial Europeans.

Φυσικά, αμέσως έρχεται στο μυαλό μας η απορία «τι είναι τελικά αυτοί οι Financial Europeans και πώς κατάφεραν τόσο γρήγορα να επεκταθούν με επιτυχία σε ολόκληρη την Ευρώπη;».

Η πρώτη ερώτηση είναι εύκολη, αρκεί κανείς να μπει στην σελίδα τους www.financialeuropeans.com και να δει πως γεφυρώνουν το χάσμα ανάμεσα στους influencers που μιλούν για χρηματοοικονομικά κι επενδύσεις και στα brands που θέλουν να στοχεύσουν στο συγκεκριμένο κοινό.

Η απάντηση στην δεύτερη ερώτηση, έρχεται από την Ιωάννα, η οποία αφοπλιστικά αναφέρει πως «όλο αυτό που βλέπουμε σήμερα, είναι μήνες σκληρής δουλειάς και ξενυχτιών στο γραφείο, πάνω από έναν υπολογιστή. Παρόλα αυτά, η αγάπη μας για αυτό που κάνουμε, το μεράκι και ο ενθουσιασμός μας, είναι εγγύηση επιτυχίας και προάγγελος ωραίων πραγμάτων για το μέλλον».

Κοινή συνιστώσα και των δύο δημιουργών: είναι ακόμα στην αρχή του ταξιδιού! Στόχος τους είναι, όπως λέει ο Χρήστος, «να κατανοήσει και ο τελευταίος άνθρωπος, πως η οικονομική ανεξαρτησία - και άρα ελευθερία - μπορεί πλέον να επιτευχθεί. Μάλλον, όχι απλά μπορεί, αλλά γίνεται και με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Και ναι, είναι σίγουρα διασκεδαστικότερη πορεία από μια δουλειά 9-5.»

«Το αναφέρει αυτό ο Χρήστος» , συμπληρώνει η Ιωάννα, «γιατί και μείς ξεκινήσαμε με τα κανάλια μας στο YouTube να μας αποφέρουν πέντε και δέκα ευρώ τον μήνα. Όμως σήμερα, έχουμε καταφέρει μέσω των Financial Europeans να συγκεντρώσουμε για τους πελάτες-συνεργάτες μας, πάνω από 80 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και 8 εκατομμύρια subscribers για περίπου 350 δημιουργούς περιεχομένου! Και ναι, πέρα από δουλειά, είναι και πολύ διασκεδαστικό»

Τι ακριβώς όμως κάνουν οι Financial Europeans, πώς βοηθούν έναν δημιουργό; «Αναλαμβάνουμε το δυσκολότερο κομμάτι που αντιμετωπίζει ο κάθε δημιουργός σήμερα στο ίντερνετ, τις χορηγίες. Σε γενικές γραμμές, φέρνουμε σε επαφή δημιουργό και χορηγό, ώστε ο χορηγός να δώσει κάποια χρήματα και ο δημιουργός να προωθήσει τον - προσεκτικά επιλεγμένο - χορηγό και να συνεχίσει να παράγει ποιοτικό και δωρεάν περιεχόμενο», μας εξηγούν.

20220417_christos-tsounis_ioanna-photopoulou_4002.jpeg

«Πλέον, μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας, νομίζω πως μπορούμε να στήσουμε έναν δημιουργό από το μηδέν. Να του βρούμε όνομα, κανάλι, περιεχόμενο, χορηγούς. Να φτιάξουμε την δημόσια εικόνα του, τα social media , τα πάντα», λέει γελώντας, αλλά όχι για πλάκα ο Χρήστος.

Κλείνοντας, αυτό που θέλουν να αφήσουν ως μήνυμα – ή καλύτερα σύνθημα - από αυτή την μικρή συνέντευξη, είναι πως και οι δύο πιστεύουν ότι όλοι πρέπει και μπορούν να είναι ελεύθεροι. Ελεύθεροι να κάνουν αυτά που δίνουν χρώμα στην ζωή τους, αυτά που τους κάνουν χαρούμενους. «Μια καλή προϋπόθεση ελευθερίας,» λένε «είναι η οικονομική ελευθερία. Και αυτό προσφέρουμε σε όποιον ενδιαφέρεται, μέσα από τους Financial Europeans.»

Παρακάτω ακολουθούν σύνδεσμοι για τα κανάλια του Χρήστου και της Ιωάννας, για όποιον θέλει να ρίξει μια ματιά.

https://www.youtube.com/tsounischris

https://www.youtube.com/user/ioannafo/videos

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κορκίδης: Η οικονομία νικητής των εκλογών
Κορκίδης: Η οικονομία νικητής των εκλογών
«Η αγορά, ψήφισε για άλλη μια τετραετία πολιτική σταθερότητα και συνέχεια της οικονομικής ανάπτυξης», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τα αποτελέσματα των εκλογών o κ. Β. Κορκίδης, πρόεδρος του ΕΒΕΠ.
Κορκίδης: Η οικονομία νικητής των εκλογών
Ανάλυση Schroders: Ελλάδα και Τουρκία – Γείτονες σε αντίθετη οικονομική τροχιά
Ανάλυση Schroders: Ελλάδα και Τουρκία – Γείτονες σε αντίθετη οικονομική τροχιά
Οι οικονομίες της Ελλάδας και της Τουρκίας, κινούνται σε εντελώς αντίθετη τροχιά τα τελευταία χρόνια, παρά την γεωγραφική εγγύτητα των δύο χωρών. Οι οικονομικές δυσκολίες των δύο χωρών έχουν κατά καιρούς απασχολήσει τον διεθνή τύπο. 
Ανάλυση Schroders: Ελλάδα και Τουρκία – Γείτονες σε αντίθετη οικονομική τροχιά
Η οικονομική ανάκαμψη αντιμετωπίζει «νέες δυσκολίες», παραδέχεται η κινεζική ηγεσία
Η οικονομική ανάκαμψη αντιμετωπίζει «νέες δυσκολίες», παραδέχεται η κινεζική ηγεσία
Η οικονομική ανάκαμψη στην Κίνα βρίσκεται αντιμέτωπη με «νέες δυσκολίες», παραδέχθηκαν οι κορυφαίοι κινέζοι αξιωματούχοι, ανάμεσά τους και ο πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ, κατά την διάρκεια συνεδρίασης του Πολιτικού Γραφείου για την εξέταση της κατάστασης της κινεζικής οικονομίας, έπειτα από την δημοσίευση των απογοητευτικών οικονομικών αποτελεσμάτων για το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Η οικονομική ανάκαμψη αντιμετωπίζει «νέες δυσκολίες», παραδέχεται η κινεζική ηγεσία
Κινεζική Λαϊκή Τράπεζα θα υποστηρίξει δυναμικά την οικονομική ανάκαμψη, αναπροσαρμόζοντας τη νομισματική πολιτική της
Κινεζική Λαϊκή Τράπεζα θα υποστηρίξει δυναμικά την οικονομική ανάκαμψη, αναπροσαρμόζοντας τη νομισματική πολιτική της
Η Κεντρική Τράπεζα της Κίνας ανακοίνωσε σήμερα ότι θα υλοποιήσει μία νομισματική πολιτική “με δυναμικό και ακριβή τρόπο”, ώστε να υποστηρίξει την οικονομική ανάκαμψη της κινεζικής οικονομίας.
Κινεζική Λαϊκή Τράπεζα θα υποστηρίξει δυναμικά την οικονομική ανάκαμψη, αναπροσαρμόζοντας τη νομισματική πολιτική της
Αύξηση 6,4% στις τιμές των οικοδομικών υλικών τον Σεπτέμβριο
Αύξηση 6,4% στις τιμές των οικοδομικών υλικών τον Σεπτέμβριο
Ο Γενικός Δείκτης Τιμών Υλικών Κατασκευής Νέων Κτιρίων Κατοικιών με μήνα αναφοράς τον Σεπτέμβριο 2023, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2022 παρουσίασε αύξηση 6,4%, έναντι αύξησης 12,4% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων δεικτών του έτους 2022 με το 2021, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ
Αύξηση 6,4% στις τιμές των οικοδομικών υλικών τον Σεπτέμβριο
Alpha Bank: Πώς θα διατηρηθεί η έλλειψη παραγωγικού κενού στην οικονομία 
Alpha Bank: Πώς θα διατηρηθεί η έλλειψη παραγωγικού κενού στην οικονομία 
Πώς το δημογραφικό πρόβλημα, το brain gain και οι μεταναστευτικές ροές διαμορφώνουν τις συνθήκες στην αγορά εργασίας και στην παραγωγική διαδικασία.
Alpha Bank: Πώς θα διατηρηθεί η έλλειψη παραγωγικού κενού στην οικονομία