fbpx«Άλμα» στις ανέπαφες συναλλαγές | Economistas.gr Skip to main content

«Άλμα» στις ανέπαφες συναλλαγές

«Άλμα» στις ανέπαφες συναλλαγές
Φώτο: Shutterstock

Η αξία των ανέπαφων συναλλαγών εκτινάχθηκε κατά 3.662% από το 2016, αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση της Mastercard, με αφορμή δημοσιοποίηση έρευνας για το πώς ψωνίζουν οι Έλληνες για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην έρευνα ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο πραγματοποιούν τις αγορές για την ημέρα του «Αγίου Βαλεντίνου» την τελευταία στιγμή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιμούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Ο ετήσιος δείκτης «Mastercard Love Index», ο οποίος προκύπτει από την ανάλυση δεδομένων των συναλλαγών με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, σε ένα διάστημα τριών ετών κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου, αποκαλύπτει ότι παρότι οι «συναισθηματικές» αγορές έχουν αυξηθεί κατά 6% από το 2016, έχει σημειωθεί μία σημαντική επιστροφή στα ψώνια της τελευταίας στιγμής το 2018, με την πλειοψηφία (30%) των αγορών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να γίνονται ανήμερα της γιορτής των ερωτευμένων.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στην Ελλάδα, ωστόσο, οι καταναλωτές είναι περισσότερο προνοητικοί, καθώς οι περισσότερες αγορές που σχετίζονται με τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου γίνονται στις 11 Φεβρουαρίου. Όσο για τους λάτρεις της τελευταίας στιγμής, απολαμβάνουν την ταχύτητα, την ευκολία και τις επιλογές που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές αγορές για να εξασφαλίσουν ότι οι αγαπημένοι τους δεν θα είναι απογοητευμένοι την πιο ρομαντική ημέρα του έτους, με τον αριθμό των ηλεκτρονικών συναλλαγών να έχει αυξηθεί στην Ελλάδα κατά 48%, από την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2016 έως την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2018.

Ακολουθώντας την τάση που θέλει τις εμπειρίες να υπερτερούν των υλικών αγαθών, μια έξοδος για φαγητό παραμένει στην κορυφή της λίστας δώρων του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι ο αριθμός των συναλλαγών σε εστιατόρια αυξήθηκε κατά 639% τα τελευταία τρία χρόνια στην Ελλάδα, με την αύξηση της συνολικής δαπάνης να αγγίζει το 135%.

Ανέπαφες συναλλαγές

Η τάση που θέλει τις ανέπαφες συναλλαγές να είναι η προτεινόμενη μέθοδος πληρωμών στην Ελλάδα δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη αφού ακολουθεί όσα συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο - ειδικά τώρα που οι ανέπαφες συναλλαγές επιτρέπονται σε πάνω από 9 εκατ. τοποθεσίες σε 114 χώρες.

«Οι ανέπαφες συναλλαγές και οι ηλεκτρονικές αγορές αποτελούν πλέον τη νέα πραγματικότητα, βελτιώνοντας και καθιστώντας πιο εύκολη την καθημερινότητα, ακόμη και σε ξεχωριστές στιγμές όπως η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας δείχνουν ότι οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο προτιμούν να μοιράζονται με τα αγαπημένα τους πρόσωπα μοναδικές εμπειρίες αντί για τα παραδοσιακά δώρα. Ο ετήσιος δείκτης Mastercard Love Index για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου - που διανύει την 4η χρονιά του - καταγράφει τις κυριότερες παγκόσμιες και τοπικές αγοραστικές τάσεις, προσφέροντας στους εμπόρους λιανικής συμπεράσματα ανεκτίμητης αξίας σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, για την πιο ρομαντική μέρα του χρόνου», δήλωσε η 'Ασπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Έδωσαν τα χέρια» Microsoft και Mastercard
«Έδωσαν τα χέρια» Microsoft και Mastercard
Mastercard και η Microsoft προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία για την βελτίωση της διαχείρισης της ψηφιακής ταυτότητας.
«Έδωσαν τα χέρια» Microsoft και Mastercard
Mastercard: Ανέτοιμοι οι έμποροι για το e - χρήμα
Mastercard: Ανέτοιμοι οι έμποροι για το e - χρήμα
Έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως το 75% των εμπόρων δεν έχουν ενημερωθεί για τα νέα πρότυπα ασφαλείας που θα ισχύσουν μέσα στη χρονιά.
Mastercard: Ανέτοιμοι οι έμποροι για το e - χρήμα
Πρόστιμο 570 εκατ. ευρώ στην Mastercard από την Ε.Ε.
Πρόστιμο 570 εκατ. ευρώ στην Mastercard από την Ε.Ε.
Η Ε.Ε. επέβαλε σήμερα πρόστιμο 570 εκατ. ευρώ στη Mastercard επειδή «αύξησε τεχνητά τα κόστη των πληρωμών με κάρτα, σε βάρος των καταναλωτών και των εμπόρων της ΕΕ».
Πρόστιμο 570 εκατ. ευρώ στην Mastercard από την Ε.Ε.
Συνεργασία Mastercard και Πλαίσιο
Συνεργασία Mastercard και Πλαίσιο
Τη συνέχιση της συνεργασίας τους, με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, ανακοίνωσαν η Mastercard και το Πλαίσιο.
Συνεργασία Mastercard και Πλαίσιο