fbpxΧατζηδάκης: Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555 | Economistas.gr
Skip to main content

Χατζηδάκης: Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555

Χατζηδάκης: Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555
Ο Κωστής Χατζηδάκης/ Φωτογραφία Eurokinissi ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Τις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 στη Mediatel επισκέφθηκε σήμερα Σάββατο ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης. Ο υπουργός ενημερώθηκε για την πορεία του έργου από την Τετάρτη και έπειτα, οπότε τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, αλλά και για τη λειτουργία του το Σαββατοκύριακο.

   Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, «τις τρεις προηγούμενες ημέρες, κατά την πλήρη λειτουργία του 1555, έγιναν 30.457 κλήσεις, που προστέθηκαν στις περίπου 400.000 κλήσεις, που απαντήθηκαν τις πρώτες 100 ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.

   Σήμερα, Σάββατο, οι κλήσεις στο 1555 ήταν αυξημένες, καθώς οι πολίτες μαθαίνουν σταδιακά τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. Επιπλέον, η εκτεταμένη προβολή του από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δημιουργεί, όπως είναι αναμενόμενο, ώρες αιχμής μέσα στην ημέρα, με παραπάνω κλήσεις από ό,τι συνήθως Ωστόσο, η ροή εξομαλύνεται γρήγορα και το συντριπτικό ποσοστό των πολιτών που καλούν, εξυπηρετούνται χωρίς προβλήματα» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

   «Το 1555 είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση εργαζομένων, ασφαλισμένων και συνταξιούχων, από το υπουργείο Εργασίας και τους εποπτευόμενους φορείς του. Οι πολίτες έχουν αρχίσει να 'αγκαλιάζουν' το νέο 1555! Αυτό διαπίστωσα κατά τη σημερινή μου επίσκεψη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και συμπλήρωσε: «Σήμερα είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με εργαζόμενους στο call center και να τους ευχαριστήσω για την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει τώρα. Χάρηκα ιδιαίτερα που και εκείνοι αντιλαμβάνονται την υπηρεσία τους, όχι σαν μια απλή, τυποποιημένη δουλειά, αλλά σαν κοινωνική προσφορά, γιατί ουσιαστικά αυτό είναι το 1555: Κοινωνική πολιτική στην πράξη!».

   Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, «από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και δωρεάν για τους πολίτες. Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες. Γίνεται έστω και τώρα».

   Ο μεγαλύτερος αριθμός των κλήσεων αφορά στα θέματα του ΕΦΚΑ. «Ήταν πραγματικά μια πολύ μεγάλη πρόκληση, γιατί στα ζητήματα του ΕΦΚΑ πρέπει να καλύψουμε μια πολύ μεγάλη κατηγορία πολιτών. Ωστόσο, με πάρα πολύ διάβασμα, με πάρα πολλή βοήθεια από το back office και τους υπευθύνους μας, καταφέραμε μέσα σε 100 μέρες να είμαστε στην ευτυχή θέση να βοηθήσουμε αμεσότερα τον πολίτη», εξήγησε στον υπουργό η Παναγιώτα Μακρή, team leader στην ομάδα του ΕΦΚΑ.

   Από την πλευρά του, ο επικεφαλής στην ομάδα του ΟΑΕΔ, Σωκράτης Ασλανίδης, σημείωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εξυπηρετώ αυτό το έργο, γιατί νιώθουμε ότι όντως βοηθάμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη σε αυτόν τον καιρό, λόγω και της πανδημίας. Οι ερωτήσεις των πολιτών αφορούν στο κομμάτι της μητρότητας, τα προγράμματα για τους ανέργους, καθώς και την τακτική επιδότηση ανεργίας. Είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσουμε όλη τη γνώση που υπάρχει στο Δημόσιο. Παρόλα αυτά και με τη στήριξη του back office, μπορούμε να αντεπεξέλθουμε σε μεγάλο όγκο των ερωτήσεων».

   Ο υπουργός επανέλαβε πως πλέον οι πολίτες ξέρουν το 1555 και πρέπει να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να παίρνουν στα υποκαταστήματα, στις υπηρεσίες που έπαιρναν μέχρι τώρα. «Αν θέλουν να εξυπηρετηθούν, πρέπει να καλούν από εδώ και πέρα μόνο στο 1555. Κατευθύνουμε διαφορετικά την επαφή με τον πολίτη, πιο στοχευμένα. Υπάρχει αυτός ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης και έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι πολύ καλύτερα» υπογράμμισε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χατζηδάκης: Βασική προτεραιότητα η υγεία και η ασφάλεια στην εργασία
Χατζηδάκης: Βασική προτεραιότητα η υγεία και η ασφάλεια στην εργασία
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων τόνισε πως «το θέμα της υγείας και της ασφάλειας στην εργασία είναι ένα θέμα στο οποίο μπορούν να βρουν κοινούς παρονομαστές οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι».
Χατζηδάκης: Βασική προτεραιότητα η υγεία και η ασφάλεια στην εργασία
Αποκαλυπτήρια για το myEFKAlive -Ξεκίνησε να λειτουργεί η υπηρεσία
Αποκαλυπτήρια για το myEFKAlive -Ξεκίνησε να λειτουργεί η υπηρεσία
Πρόκειται για ένα νέο εναλλακτικό κανάλι εξυπηρέτησης καθώς επιτρέπει την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη από υπάλληλο του ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης.
Αποκαλυπτήρια για το myEFKAlive -Ξεκίνησε να λειτουργεί η υπηρεσία
Χατζηδάκης κατά ΑΔΕΔΥ: Δεν φοβόμαστε παρωχημένες συνδικαλιστικές λογικές
Χατζηδάκης κατά ΑΔΕΔΥ: Δεν φοβόμαστε παρωχημένες συνδικαλιστικές λογικές
ΑΔΕΔΥ και δυο ομοσπονδίες του e-ΕΦΚΑ προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της υπουργικής απόφασης για την πιστοποίηση των δικηγόρων και λογιστών που εμπλέκονται στη διαδικασία απονομής συντάξεων.
Χατζηδάκης κατά ΑΔΕΔΥ: Δεν φοβόμαστε παρωχημένες συνδικαλιστικές λογικές
Χατζηδάκης: Να δώσει εξηγήσεις ο ΣΥΡΙΖΑ για την καταψήφιση των κοινωνικών μέτρων
Χατζηδάκης: Να δώσει εξηγήσεις ο ΣΥΡΙΖΑ για την καταψήφιση των κοινωνικών μέτρων
Ο Κωστής Χατζηδάκης κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ να δώσει εξηγήσεις για την καταψήφιση ορισμένων άρθρων του νομοσχεδίου για την κοινωνική προστασία.
Χατζηδάκης: Να δώσει εξηγήσεις ο ΣΥΡΙΖΑ για την καταψήφιση των κοινωνικών μέτρων
Πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για το δεύτερο πυλώνα του ασφαλιστικού συστήματος προανήγγειλε ο Κωστής Χατζηδάκης
Πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για το δεύτερο πυλώνα του ασφαλιστικού συστήματος προανήγγειλε ο Κωστής Χατζηδάκης
Βασικά σημεία ομιλίας του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στο 3ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης.
Πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για το δεύτερο πυλώνα του ασφαλιστικού συστήματος προανήγγειλε ο Κωστής Χατζηδάκης