fbpxΓιατί απέχουν από τα κοινωνικά δίκτυα διάσημοι σταρ | Economistas.gr
Skip to main content

Γιατί απέχουν από τα κοινωνικά δίκτυα διάσημοι σταρ

Γιατί απέχουν από τα κοινωνικά δίκτυα διάσημοι σταρ
Shutterstock

Πολλοί διάσημοι, όπως η Κιμ Καρντάσιαν, η Αριάνα Γκράντε και ο Τζάστιν Μπίπερ, κυριαρχούν στα κοινωνικά δίκτυα διαθέτοντας τους λογαριασμούς με την περισσότερη κίνηση σε Instagram και Twitter. Κάποιοι άλλοι όμως αρνούνται πεισματικά να μπουν στον κόσμο των σόσιαλ μίντια ή έχουν μπει και έφυγαν. Δείτε ποιοι διάσημοι σταρ απέχουν από τα κοινωνικά δίκτυα και γιατί.

Τζένιφερ Άνιστον

anniston.jpg

Η πρωταγωνίστρια από τα «Φιλαράκια», μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές όλων των εποχών, αποφεύγει τα κοινωνικά δίκτυα για να διατηρήσει την ψυχική της υγεία. «Τώρα που έχουμε τα κοινωνικά δίκτυα, προστέθηκε μία επιπλέον πίεση στον καθένα μας για να παρακολουθεί αν αρέσει ή δεν αρέσει στους άλλους αυτό που κάνει», δήλωσε στη Vogue προσθέτοντας ότι «δημιουργούμε από μόνοι μας νέες προκλήσεις».

Μπένεντικτ Κάμπερμπατς

benedict.jpg

Από την πλευρά του, ο Βρετανός σταρ υποστηρίζει ότι οι λόγοι που τον κάνουν να αποφεύγει τα κοινωνικά δίκτυα έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι είναι «διαδικτυακός σκράπας». Όπως δήλωσε στο περιοδικό People, «νομίζω ότι όλο αυτό θα απορροφούσε όλη την ενέργειά μου και τελικά πιστεύω ότι είναι κάτι πολύ τοξικό», ενώ πρόσθεσε ότι θα συνεχίσει να ξοδεύει την ενέργειά του σε αυτό που εξ αρχής έριξε την προσοχή στον ίδιο, δηλαδή τη δουλειά του.

Μίλα Κούνις

milakunis.jpg

Η διάσημη ηθοποιός, Μίλα Κούνις, έχει επίσης εκφράσει τις ανησυχίες της για τις αρνητικές πλευρές των κοινωνικών δικτύων και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει ανοίξει ποτέ κάποιο λογαριασμό. «Το διαδίκτυο πήρε μία άσχημη στροφή και πλέον φαίνεται αυτός που φωνάζει περισσότερο, ο πιο θυμωμένος και ο πιο αρνητικός», είπε σε μία συνέντευξή της προσθέτοντας ότι «δεν είναι καθόλου διασκεδαστικό παιχνίδι».

Κέιτ Γουίνσλετ

katewinslet.jpg

Η Κέιτ Γουίνσλετ επίσης δεν έχει μασήσει τα λόγια της για την αρνητική πλευρά των κοινωνικών δικτύων, τα οποία έχει χαρακτηρίσει ως «το πιο επιβλαβές μέρος για να ξοδεύει μία νεαρή γυναίκα το χρόνο της». Μάλιστα, πριν από δύο χρόνια είχε εξηγήσει ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν δημιουργήσει την αποκαλούμενη «τέλεια εικόνα» για τους νέους ανθρώπους, την οποία όμως είναι αδύνατο να επιτύχει κανείς.

Έμα Στόουν

emmastone.jpg

Την ίδια άποψη με την Κέιτ Γουίνσλετ μοιράζεται και η επίσης διάσημη ηθοποιός, Έμα Στόουν, η οποία τονίζει ότι έχει μεγεθυνθεί σημαντικά η επιθυμία για τελειότητα. «Δε θα ήταν καλό για μένα», είπε προσθέτοντας χαρακτηριστικά ότι «αν οι άνθρωποι μπορούν να διαχειριστούν αυτά που βλέπουν στα κοινωνικά δίκτυα, τότε μπράβο τους».

Τζένιφερ Λώρενς

lawrence.jpg

Παρότι είναι μόλις 29 ετών, η Τζένιφερ Λώρενς λέει ότι το διαδίκτυο έχει απαξιωθεί μέσα της και γι’ αυτό δε διαθέτει λογαριασμούς στα σόσιαλ μίντια. Ωστόσο, η διάσημη ηθοποιός αποκάλυψε πέρυσι ότι έφτιαξε ένα λογαριασμό στον οποίο δεν ανεβάζει τίποτα, αλλά μόνο παρακολουθεί τις εξελίξεις.

Σκάρλετ Γιόχανσον

johanson.jpg

Η Σκάρλετ Γιόχανσον έχει αποκαλέσει τα κοινωνικά δίκτυα ένα «πολύ περίεργο φαινόμενο» όπου οι άνθρωποι ανεβάζουν αποκαλυπτικές φωτογραφίες και λεπτομέρειες για την προσωπική τους ζωή, όπως για παράδειγμα το δείπνο τους. «Θα ήθελα οι άνθρωποι να μην έχουν τόση πρόσβαση στην προσωπική μου ζωή», είπε.

Έμιλι Μπλαντ

emilyblunt.jpg

Βεβαίως, κάποιοι σταρ είναι όπως πολλοί κοινοί θνητοί στο θέμα της τεχνολογίας – δεν την κατέχουν καθόλου. Η 36χρονη, Έμιλι Μπλαντ, υποστηρίζει ότι είναι «σα δεινόσαυρος» όσον αφορά στα κοινωνικά δίκτυα.

Κρίστεν Στιούαρτ

stweart.jpg

Η Κρίστεν Στιούαρτ αναγνωρίζει ότι τα κοινωνικά δίκτυα υπάρχουν παντού στην κοινωνία μας, όμως λέει ότι είναι κάτι στο οποίο δε θέλει να αφιερώσει το χρόνο της. «Μπορούμε να κάνουμε τόσα πολλά πιο ευχάριστα πράγματα στο χρόνο μας», έχει πει.

Τζορτζ Κλούνεϊ

clooney.jpg

Ο διάσημος ηθοποιός υποστηρίζει ότι στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας το να είναι κανείς διάσημος στα κοινωνικά δίκτυα ισοδυναμεί με το ταλέντο, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Από την άλλη, όμως, έχει παραδεχτεί ότι τα κοινωνικά δίκτυα βελτίωσαν την ποιότητα των προϊόντων, επειδή υπάρχει κριτική για τα αρνητικά σημεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσα βγάζει η Μαράια Κάρεϊ από το «All I Want For Christmas Is Υou»
Πόσα βγάζει η Μαράια Κάρεϊ από το «All I Want For Christmas Is Υou»
Από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το 1994, το τραγούδι της Κάρεϊ έχει καθιερωθεί ως ένα από τα αγαπημένα Χριστουγεννιάτικα ποπ τραγούδια, μαζί με το «Last Christmas», το «Jingle Bell Rock» και το «Holly Jolly Christmas».
Πόσα βγάζει η Μαράια Κάρεϊ από το «All I Want For Christmas Is Υou»
Ντοκιμαντέρ του Νίκου Μεγγρέλη σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου Ελλάδας
Ντοκιμαντέρ του Νίκου Μεγγρέλη σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου Ελλάδας
Βασισμένο στο μοναδικό οπτικό υλικό των Γιατρών του Κόσμου Ελλάδας είναι το μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ του Νίκου Μεγγρέλη.
Ντοκιμαντέρ του Νίκου Μεγγρέλη σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου Ελλάδας
Η Renault κινδυνεύει με «αφανισμό»
Η Renault κινδυνεύει με «αφανισμό»
Η κρίση του κορωνοϊού ήρθε να αυξήσει περαιτέρω την πίεση που δέχεται η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Renault κινδυνεύει με «αφανισμό»