Twitter: Οι νέες αλλαγές που φέρνει ο Μασκ στην πλατφόρμα
Ο Ελόν Μασκ έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης κλήσεων και κρυπτογραφημένων μηνυμάτων που έρχονται στην πλατφόρμα.
Social Media και εργασία: Ποια είναι τα δικαιώματα του εργαζόμενου
Νέες μορφές παρενόχλησης στον χώρο της εργασίας έχει δημιουργήσει η νέα ψηφιακή εποχή. Μία από αυτές τις μορφές, που είναι αναδυόμενη στην Ελλάδα, έχει να κάνει με τα social media.
Η SVB δε θα είχε καταρρεύσει αν δεν υπήρχαν τα κοινωνικά δίκτυα
Είναι πολύ πιθανό η Silicon Valley Bank να μην είχε οδηγηθεί σε κατάρρευση, αν δεν υπήρχαν τα κοινωνικά δίκτυα, υποστηρίζει σε ανάλυσή του το Business Insider.
Έρευνα Pricefox.gr – Focus Bari: Η χρήση του Διαδικτύου και οι Ηλεκτρονικές Αγορές στην Ελλάδα
Η έρευνα του Pricefox.gr με στοιχεία της Focus Bari παρουσιάζει την εξέλιξη της χρήσης του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα το 1ο εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Η χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης, ο οποίος ποικίλει ανάλογα με την ηλικία του χρήστη και το ποιό μέσο αυτός χρησιμοποιεί κυρίως (τη μεγαλύτερη επίπτωση φαίνεται να έχει το Snapchat και μετά το Facebook), σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.
Την εποχή που ζούμε, η επιρροή που έχει κάποιος στα κοινωνικά δίκτυα θεωρείται δύναμη. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο influencer θεωρείται πλέον εργασία και, μάλιστα, για μερικούς είναι και πολύ επικερδής.
Γιατί απέχουν από τα κοινωνικά δίκτυα διάσημοι σταρ
Κάποιοι σταρ, κυρίως ηθοποιοί όπως η Τζένιφερ Άνιστον και ο Τζορτζ Κλούνεϊ, αρνούνται πεισματικά να μπουν στον κόσμο των σόσιαλ μίντια ή έχουν μπει και έφυγαν.
Πολλοί χρήστες προσπαθούν να κάνουν όλο και πιο όμορφους γάμους ώστε να ανεβάσουν ωραίες φωτογραφίες στα κοινωνικά δίκτυα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά το ούτως ή άλλως υψηλό κόστος μίας τελετής.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Kaspersky, ο αριθμός των χρηστών που αποτέλεσαν στόχο password stealers αυξήθηκε από 600.000 το πρώτο μισό του 2018 σε πάνω από 940.000 κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου το 2019.