Το αφεντικό της Amazon λέει πως η επιτυχία ξεκινά από μια απλή ερώτηση -«Κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά...»

NEWSROOM
Amazon
Amazon/ Φωτογραφία AP

Για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Amazon, Άντι Τζέισι, η περιέργεια δεν είναι μόνο παιδική αρετή, αλλά και εργαλείο για την επιχειρηματική επιτυχία.

Από μικρός, όπως ο ίδιος αποκαλύπτει, βομβάρδιζε φίλους και συγγενείς με την ερώτηση «Γιατί;» για να κατανοήσει τον κόσμο γύρω του -«ίσως σε ενοχλητικό βαθμό», όπως παραδέχεται στην ετήσια επιστολή του προς τους μετόχους, που δόθηκε στη δημοσιότητα στις 10 Απριλίου.

Γιατί είναι σημαντικό να ρωτάς... γιατί;

Αυτή η αδιάκοπη αναζήτηση εξηγήσεων, λέει, υπήρξε καθοριστική όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για την πορεία της Amazon, μιας εταιρείας με σημερινή αποτίμηση που ξεπερνά τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια. Οι πιο επιτυχημένες ομάδες και στελέχη, υποστηρίζει, φτιάχνονται από όσους κάνουν τις περισσότερες ερωτήσεις -και ιδιαίτερα από όσους δεν φοβούνται να ρωτήσουν «Γιατί;».

Άντι Τζέισι
Ο CEO της Amazon, Άντι Τζέισι / Φωτογραφία: Shutterstock

«Στα σχεδόν 28 χρόνια μου στην Amazon, αυτό που κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά στην εξέλιξη ανθρώπων και επιχειρήσεων είναι η ικανότητά τους να μαθαίνουν», γράφει χαρακτηριστικά ο Τζέισι. «Όσοι διαθέτουν υψηλό “YQ” (δηλαδή ένστικτο να ρωτούν συνεχώς “Γιατί;”) είναι εκείνοι που βελτιώνονται διαρκώς, σοφίζονται και προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες στους πελάτες».

Διαβάστε επίσης: Η αγαπημένη ερώτηση συνέντευξης του Τζεφ Μπέζος σε υποψηφίους για δουλειά -Πώς την ερμηνεύουν οι ειδικοί

Η δύναμη της περιέργειας στον χώρο εργασίας

Όπως επιβεβαιώνουν και ειδικοί στην επικοινωνία, η περιέργεια αποτελεί κρίσιμο πλεονέκτημα στον σύγχρονο εργασιακό χώρο. Σύμφωνα με τον λέκτορα του Πανεπιστημίου Stanford, Ματ Άμπραχαμς , η διάθεση να ζητήσεις δεύτερη γνώμη, να κατανοήσεις καλύτερα μια διαδικασία ή ακόμη και να αμφισβητήσεις ευγενικά μια ιδέα, ενισχύει την επιρροή σου στην ομάδα.

«Δείχνεις ότι νοιάζεσαι, ότι έχεις ενσυναίσθηση και ότι είσαι πρόθυμος να μάθεις — ακόμα και να παραδεχτείς πως δεν γνωρίζεις κάτι», δήλωσε στο CNBC Make It.

Πηγή: CNBC

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ