Για ριζικό λίφτινγκ ετοιμάζονται όλα τα συστήματα της ΑΑΔΕ, αξιοποιώντας τη χρυσή ευκαιρία που δίνουν οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης και του νέου ΕΣΠΑ.
Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες το πρώτο πεντάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.
O συνολικός αριθμός των φορέων (Υπουργεία, Δήμοι, Νοσοκομεία, Πανεπιστήμια κοκ) που ταυτοποιούν τους πολίτες μέσω του Taxisnet ανέρχεται πλέον σε 243, ενώ to 2020 ήταν 152.
Την απλοποίηση και διευκόλυνση ψηφιακής υποβολής των εντύπων της συνεχίζει η ΑΑΔΕ με γνώμονα πάντα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων, όπως ανακοινώθηκε.
Η παρουσίαση της πλατφόρμας έγινε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή, ο οποίος ανακοίνωσε και την ημερομηνία που θα σταλούν τα «ραβασάκια» του ΕΝΦΙΑ.
Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, οι συγκεκριμένοι επαγγελματίες που υπέβαλαν δηλώσεις θα πρέπει να υποβάλουν τροποποιητική δήλωση, χωρίς επιβαρύνσεις, μέσα στην κανονική προθεσμία.
Στην τελική τους φάση μπαίνουν οι εργασίες για την αναβάθμιση των πληροφοριακών συστημάτων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Από σήμερα στις 6 το πρωί έως και αύριο στις 12 το μεσημέρι δεν είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει η γενική γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μέσω των υποδομών της, λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισής τους.