fbpxΑυξημένοι περιορισμοί στο Facebook λόγω Ευρωεκλογών | Economistas.gr
Skip to main content

Αυξημένοι περιορισμοί στο Facebook λόγω Ευρωεκλογών

Αυξημένοι περιορισμοί στο Facebook λόγω Ευρωεκλογών

Το Facebook ανακοίνωσε ότι θα επιβάλει περιορισμούς στις διαφημίσεις πριν από τις Ευρωεκλογές σε μια προσπάθεια αποκλεισμού ξένης ανάμειξης.

"Για να προληφθεί μια κατάχρηση και ανάμειξη, όλοι οι διαφημιστές στην ΕΕ θα πρέπει να λάβουν άδεια στη χώρα τους για να δημοσιεύουν διαφημίσεις σχετικά με τις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο", δήλωσε ο διευθυντής του Facebook Ρίτσαρντ Άλεν σε ανάρτησή του σε ιστολόγιο.

Το μεγάλο αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ελπίζει ότι οι επιπρόσθετοι έλεγχοι στην ταυτότητα και την τοποθεσία θα λειτουργήσουν ως "πραγματικός φραγμός σε οποιονδήποτε έξωθεν μιας χώρας πιστεύει ότι θα χρησιμοποιήσει τις διαφημίσεις μας για να αναμειχθεί σε μια εκλογική διαδικασία", σημείωσε ο Άλεν.

Παρόμοια μέτρα τέθηκαν σε ισχύ τους τελευταίους μήνες για τις εκλογές στην Ινδονησία και τον Καναδά. Οι Ευρωεκλογές θα διεξαχθούν από τις 23 ως τις 26 Μαΐου. Οι περιορισμοί αυτοί ισχύουν για το περιεχόμενο προεκλογικών εκστρατειών πολιτικών ή πολιτικών κομμάτων, όπως και για τις διαφημίσεις που έχουν στόχο να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τους ψηφοφόρους να ψηφίσουν.

Οι νέοι κανόνες έχουν επίσης στόχο να προωθήσουν την διαφάνεια, καθώς αξιώνουν από οποιονδήποτε διαφημιστή προωθεί πολιτικό περιεχόμενο να αποκαλύπτει την ταυτότητά του ώστε οι χρήστες να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην πληροφορία αυτή πατώντας πάνω στην ένδειξη: "πληρωμένη καταχώριση από".

Τα στοιχεία από τις διαφημίσεις αυτού του είδους θα αποθηκεύονται σε μια προσβάσιμη για 7 χρόνια από το κοινό βιβλιοθήκη στο Ίντερνετ.Ο Άλεν παραδέχθηκε ότι οι κανόνες αυτοί μπορεί να μην επαρκούν για να εξαλειφθεί ολότελα το ενδεχόμενο ενός χειριστικού περιεχομένου. "Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με έξυπνους, δημιουργικούς και με καλή χρηματοδότηση αντιπάλους που αλλάζουν τις τακτικές τους όταν εντοπίζουμε κατάχρηση", σημείωσε.

Το Facebook δέχεται πιέσεις για να βελτιώσει τη διαφάνεια και τους ελέγχους στην πλατφόρμα του στον απόηχο της ρωσικής προπαγάνδας που είχε στόχο να επηρεάσει το εκλογικό σώμα στις προεδρικές εκλογές του 2016 στις ΗΠΑ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα fake news για εμβόλια στο στόχαστρο του Facebook
Τα fake news για εμβόλια στο στόχαστρο του Facebook
Αυστηρά μέτρα από το κοινωνικό δίκτυο κατά του αντι-εμβολιαστικού κινήματος, καθώς αναβιώνουν επικίνδυνες, ξεχασμένες ασθένειες.
Τα fake news για εμβόλια στο στόχαστρο του Facebook
Η σκοτεινή πλευρά του Facebook: Τι λένε εργαζόμενοι
Η σκοτεινή πλευρά του Facebook: Τι λένε εργαζόμενοι
Κακές συνθήκες εργασίας για τους χαμηλόβαθμους εργαζόμενους, καταγγελίες για χρήση ναρκωτικών και σεξουαλικές περιπτύξεις στο γραφείο.
Η σκοτεινή πλευρά του Facebook: Τι λένε εργαζόμενοι
Το λάθος που έφερε το «μπλακ άουτ» στο Facebook
Το λάθος που έφερε το «μπλακ άουτ» στο Facebook
Το συμβάν αποτελεί μια υπενθύμιση πως ακόμη και οι πιο ισχυρές εταιρείες του διαδικτύου, τελικά δεν μπορούν να αποφύγουν το ανθρώπινο λάθος και τις συνέπειες του.
Το λάθος που έφερε το «μπλακ άουτ» στο Facebook
Το Facebook εξορίζει την ρητορική μίσους
Το Facebook εξορίζει την ρητορική μίσους
Tο Facebook ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει από την επόμενη εβδομάδα κάθε έκφραση υποστήριξης ή εξύμνησης της λευκής υπεροχής αλλά και εκείνες που τάσσονται υπέρ του διαχωρισμού των φυλών.
Το Facebook εξορίζει την ρητορική μίσους
Η μεγάλη κομπίνα κατά Google και Facebook
Η μεγάλη κομπίνα κατά Google και Facebook
Λιθουανός χρησιμοποιώντας το κόλπο των πλαστών παραστατικών και τιμολογίων κατάφερε να αποσπάσει 122 εκατ. δολάρια από Google και Facebook.
Η μεγάλη κομπίνα κατά Google και Facebook