Patrick Haack : Πώς οι μπορούν οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τα fake news στην ψηφιακή εποχή
Η ανάγκη για ένα νέο στρατηγικό πλαίσιο αντιμετώπισης της παραπληροφόρησης, το οποίο θα βασίζεται όχι μόνο στη διαχείριση της άμεσης φήμης ενός οργανισμού, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο το κοινό αντιλαμβάνεται το πώς οι άλλοι βλέπουν έναν οργανισμό, δηλαδή στα λεγόμενα "second-order judgments", αποτέλεσε τον πυρήνα της ομιλίας του καθηγητή Patrick Haack στη δεύτερη εκδήλωση της σειράς "Theodore Papalexopoulos Sustainability Dialogues" στο Alba Graduate Business School, The American College of Greece.
/