fbpxTwitter: Σχέδιο για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου | Economistas.gr
Skip to main content

Twitter: Σχέδιο για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου

Twitter: Σχέδιο για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου

Η Twitter Inc παρουσίασε χθες, Πέμπτη, ένα σχέδιο καταπολέμησης της διάδοσης παραπληροφόρησης που σχετίζεται με τις εκλογές, αναθεωρώντας προηγούμενες στρατηγικές. Ωστόσο, ειδικοί στα εκλογικά και πολιτικά δικαιώματα δήλωσαν ότι είναι ενδεχόμενο η στρατηγική αυτή να μην καλύψει τις απαιτήσεις των μέτρων που χρειάζονται για τις επικείμενες ενδιάμεσες εκλογές για το Κογκρέσο.

Η εταιρία του αναφερόμενου μέσου κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει μία πολιτική για τα πολιτικά δικαιώματα που εισήγαγε το 2018, στις ενδιάμεσες εκλογές της 8ης Νοεμβρίου. Η πολιτική αυτή στηρίζεται στον χαρακτηρισμό ή στη διαγραφή αναρτήσεων με παραπλανητικό περιεχόμενο, με έμφαση σε μηνύματα που έχουν ως στόχο τον τερματισμό της ψηφοφορίας ή ισχυρισμούς που επιδιώκουν την υπονόμευση της δημόσιας αξιοπιστίας της εκλογικής διαδικασίας.

Σε μία ανακοίνωσή της, η Twitter ανέφερε ότι κατά τους τελευταίους μήνες λαμβάνει πολλά μέτρα “για την αναβάθμιση διαθέσιμων μέσων” σχετικά με τις προκριματικές ψηφοφορίες. Με το χαρακτηρισμό μιας ανάρτησης στο Twitter, η εταιρία επισημαίνει ότι δεν συνιστά το περιεχόμενο της ή ότι αυτή δεν διανέμεται σε περισσότερους χρήστες.

Η εταιρία, που έχει την έδρα της στο Σαν Φρανσίσκο, έχει εμπλακεί κατά την παρούσα περίοδο σε μία νομική μάχη με τον δισεκατομμυριούχο Ίλον Μασκ και αναφορικά με την προσπάθειά του να εγκαταλείψει μία συμφωνία εξαγοράς του Twitter για το ποσό των 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Μασκ υποστηρίζει ότι οι αναρτήσεις στο Τwitter θα πρέπει να διαγράφονται μόνο αν υπάρχει σε αυτές παράνομο περιεχόμενο, ενώ την άποψη αυτή συμμερίζονται αρκετοί στον τομέα της τεχνολογίας.

Ωστόσο ειδικοί για τα πολιτικά δικαιώματα και την παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο έχουν από καιρό κατηγορήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της πλατφόρμες τεχνολογίας ότι δεν κάνουν αρκετά για να προλάβουν τη διάδοση αναρτήσεων με παραποιημένο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης και της ιδέας ότι ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν δεν κέρδισε τις εκλογές του 2020.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα εργαλεία αναγνώρισης των ψευδών ειδήσεων θα αναπτύξουν δύο ελληνικοί ερευνητικοί φορείς
Νέα εργαλεία αναγνώρισης των ψευδών ειδήσεων θα αναπτύξουν δύο ελληνικοί ερευνητικοί φορείς
Το Athens Technology Center (ATC) και το Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου (ΙΕΛ) του Eρευνητικού Κέντρου «Αθηνά» ανακοίνωσαν ότι συνεργάζονται για την ανάπτυξη νέων εργαλείων καταπολέμησης της παραπληροφόρησης.
Νέα εργαλεία αναγνώρισης των ψευδών ειδήσεων θα αναπτύξουν δύο ελληνικοί ερευνητικοί φορείς
Twitter: Κάτω από τις προσδοκίες τα κέρδη στο τέταρτο τρίμηνο του 2021
Twitter: Κάτω από τις προσδοκίες τα κέρδη στο τέταρτο τρίμηνο του 2021
Το Twitter ανακοίνωσε την Πέμπτη τα κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, τα οποία είναι χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις τον αναλυτών. Το ίδιο ισχύει για τα έσοδα και την αύξηση των χρηστών.
Twitter: Κάτω από τις προσδοκίες τα κέρδη στο τέταρτο τρίμηνο του 2021
Το Twitter μπλόκαρε το περιεχόμενο των RT και Sputnik στην ΕΕ
Το Twitter μπλόκαρε το περιεχόμενο των RT και Sputnik στην ΕΕ
Ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης Twitter μπλόκαρε με τη σειρά του τους λογαριασμούς των ρωσικών μέσων ενημέρωσης RT και Sputnik στην ΕΕ, μετά την απαγόρευση που επέβαλαν οι χώρες μέλη στα μέσα αυτά στην ευρωπαϊκή αγορά και η οποία τέθηκε σε ισχύ χθες Τετάρτη.
Το Twitter μπλόκαρε το περιεχόμενο των RT και Sputnik στην ΕΕ
Έρευνα: Ο λόγος μίσους αυξάνεται στο Twitter όταν κάνει πολλή ζέστη ή πολύ κρύο
Έρευνα: Ο λόγος μίσους αυξάνεται στο Twitter όταν κάνει πολλή ζέστη ή πολύ κρύο
Οι ακραίες θερμοκρασίες -πολύ υψηλές ή πολύ χαμηλές- τροφοδοτούν την επιθετική συμπεριφορά και τον λόγο μίσους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δείχνει μια νέα γερμανική μελέτη σχετικά με το Twitter.
Έρευνα: Ο λόγος μίσους αυξάνεται στο Twitter όταν κάνει πολλή ζέστη ή πολύ κρύο
Twitter: Μερικές μεγάλες εταιρίες προχωρούν σε μερική αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας τους
Twitter: Μερικές μεγάλες εταιρίες προχωρούν σε μερική αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας τους
Μεγάλες εταιρίες με μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένων των εταιριών Dyson, Mazda, Forbes και PBS Kids έχουν προχωρήσει σε αναστολή της εμπορικής προώθησης ή έχουν αποσύρει μερικώς τις διαφημίσεις τους από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Twitter, καθώς τα διαφημιστικά μηνύματά τους εμφανίζονταν δίπλα σε αναρτήσεις που σχετίζονται με παιδική πορνογραφία, όπως δήλωσαν οι εταιρίες στο Reuters.
Twitter: Μερικές μεγάλες εταιρίες προχωρούν σε μερική αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας τους