Apple: Η διαφήμιση της για το iPad Pro προκάλεσε αντιδράσεις – Γιατί αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη

NEWSROOM
Εικόνα από τη διαφήμιση της Apple
Εικόνα από τη διαφήμιση της Apple

Η Apple ζήτησε συγνώμη και παραδέχτηκε ότι η πρόσφατη διαφήμιση του iPad Pro ήταν «άστοχη».

Η επίμαχη διαφήμιση, η οποία αναρτήθηκε στα Social Media από τον CEO της Apple, Τιμ Κουκ, έγινε αφορμή για πολλά αρνητικά σχόλια από τους χρήστες στο διαδίκτυο καθώς θεώρησαν ότι εξυμνούσε την καταστροφή της ανθρώπινης δημιουργικότητας και τέχνης από την τεχνολογία.

Ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας και μάρκετινγκ της εταιρείας, Τορ Μίχρεν ήταν αυτός που ζήτησε συγνώμη. «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad», δήλωσε ο Μίχρεν. «Δεν πετύχαμε τον στόχο μας με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε για αυτό», κατέληξε.

Γιατί η διαφήμιση προκάλεσε τόσες αντιδράσεις

Η διαφήμιση δείχνει σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας, όπως μουσικά όργανα, δοχεία με μπογιά, βιντεοπαιχνίδια των 80s και άλλα αντικείμενα να συνθλίβονται από μια γιγάντια υδραυλική πρέσα. Καθώς οι πλάκες τις πρέσας ανασηκώνονται αποκαλύπτεται το νέο iPad Pro.

«Γνωρίστε το νέο iPad Pro: το λεπτότερο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει ποτέ, η πιο προηγμένη οθόνη που έχουμε παράγει ποτέ, με την απίστευτη ισχύ του M4 chip. Φανταστείτε μόνο όλα αυτά τα πράγματα να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν οι καλλιτέχνες», έγραψε ο Τιμ Κουκ στη λεζάντα που συνόδευσε το βίντεο.

Πολλοί χρήστες βήρκαν τη διαφήμιση «κακόγουστη» εν μέσω των αυξημένων φόβων ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, ακόμα και εκείνους που δραστηριοποιούνται σε δημιουργικούς τομείς. Ο γνωστός ηθοποιός, Χιου Γραντ, έγραψε στα social media ότι η διαφήμιση της Apple αντιπροσωπεύει «την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας».

Αξίζει να αναφέρουμε ότι παρά τη συγνώμη της Apple, το βίντεο με τη διαφήμιση δεν έχει «κατέβει» από τον λογαριασμό του Τιμ Κουκ στο Χ.

ΣΧΕΤΙΚΑ