fbpxΑπλά τρικ για να ξεπεράσετε το στρες | Economistas.gr
Skip to main content

Απλά τρικ για να ξεπεράσετε το στρες

Απλά τρικ για να ξεπεράσετε το στρες
Shutterstock

Το στρες μας κυριεύει και όταν μιλάμε για τη δουλειά τα πράγματα γίνονται πολύ πιο σύνθετα. Παρακάτω παρουσιάζονται μερικοί απλοί τρόποι για να ξεπεράσετε το στρες που μπορεί να αισθάνεστε ενώ βρίσκεστε στο χώρο εργασίας. 

Ξεκινήστε με τα δύσκολα της ημέρας

Προσπαθήστε να ξεκινήσετε την ημέρα σας με το δύσκολο daily task. Δεν υπάρχει λόγος να αναβάλλετε εκείνο το report που καλείστε να ετοιμάσετε, αφού έτσι κι αλλιώς το σκέφτεστε συνέχεια και με αυτόν τον τρόπο απλά παρατείνετε το άγχος σας. Δοκιμάστε αυτή τη τεχνική και θα δείτε πόσο περήφανη θα νιώσετε για τον εαυτό σας!

Κάντε την άσκηση προτεραιότητα

Είτε πρόκειται για μια γρήγορη βόλτα γύρω από το τετράγωνο της εταιρείας που εργάζεστε, είτε απλά ένα μικρό διάλειμμα κατά τη διάρκεια του γεύματος σας, η μετακίνηση του σώματος είναι ζωτικής σημασίας για το πνεύμα. Είναι σημαντικό να σηκώνεστε από το γραφείο σας μια στο τόσο για να καθαρίσει το μυαλό σας.

Απολαύστε το σνακ σας

Επιλέξτε ένα σνακ για το διάλειμμα σας που θα σας δώσει κορεσμό. Μην ξεχνάτε ότι όταν το άγχος χτυπάει την πόρτα, ο εγκέφαλος στέλνει σήμα ότι χρειάζεται «καύσιμα» και ενέργεια για να λειτουργήσει σωστά. Το αβοκάντο, μια χούφτα ξηρών καρπών ή ένα βραστό αυγό είναι μερικές πολύ καλές επιλογές.
Καταναλώστε το σνακ σας μακριά από τον υπολογιστή, ιδανικά κάπου ήσυχα. Εστιάστε στο φαγητό σας, στη γεύση του, την υφή του. Και κάπως έτσι μετατρέπεται η ώρα του φαγητού σε ώρα …διαλογισμού!

Αγοράστε ένα φυτό

Τα φυτά εσωτερικού χώρου όχι μόνο είναι όμορφα και καθαρίζουν την ατμόσφαιρα, αλλά μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε. Έχουν γίνει πολλές έρευνες για την επίδραση των φυτών στους εργαζομένους. Σύμφωνα με αυτές έχει παρατηρηθεί μείωση της έντασης, του άγχους, της κατάθλιψης, του θυμού, του γενικού αισθήματος της κούρασης. Επίσης, τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης είναι χαμηλότερα και η ανάκαμψη από το στρες γίνεται πιο γρήγορα, όταν ο χώρος περιβάλλεται από φυτά.

Ακούστε χαλαρωτική μουσική

Φορέστε τα ακουστικά σας και δοκιμάστε να ακούσετε χαλαρωτική μουσική. Είναι γνωστό ότι η κλασική μουσική έχει ένα ιδιαίτερα καταπραϋντικό αποτέλεσμα - επιβραδύνει τον καρδιακό ρυθμό, μειώνει την αρτηριακή πίεση και μειώνει ακόμη και τα επίπεδα των ορμονών του στρες.

Σε κάθε περίπτωση όμως, οποιοδήποτε είδος μουσικής κι αν ακούτε, αρκεί βεβαίως να το αγαπάτε, πλημμυρίζει τον εγκέφαλό σας με ντοπαμίνη, μία από τις λεγόμενες "ορμόνες της ευτυχίας".

Μασήστε τσίχλα

Η τσίχλα όχι μόνο δροσίζει την αναπνοή, αλλά μπορεί να ανακουφίσει από το άγχος, να βελτιώσει την εγρήγορση και να μειώσει το στρες κατά τη διάρκεια του multitasking, σύμφωνα με μια μελέτη του 2008.

Απενεργοποιήστε το κινητό σας τηλέφωνο

Τα smartphones συνδέονται με την αύξηση του άγχους, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται πιεσμένοι να ανταποκρίνονται στα γραπτά μηνύματα που δέχονται ανά πάσα στιγμή. Μην αισθάνεστε άσχημα πάντως, οι φίλοι μπορούν να περιμένουν. Άλλωστε εν ώρα εργασίας δεν χρειάζεστε περισσότερο άγχος στο κεφάλι σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η μοναξιά της πανδημίας πιο έντονη για την Generation Z
Η μοναξιά της πανδημίας πιο έντονη για την Generation Z
Περισσότεροι από δύο στους τρεις Ευρωπαίους που ανήκουν στην Generation Z αισθάνονται μοναχικά από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky.
Η μοναξιά της πανδημίας πιο έντονη για την Generation Z
Κορωνοϊός: 42,1 εκατ. κρούσματα, 1,19 εκατ. νεκροί παγκοσμίως
Κορωνοϊός: 42,1 εκατ. κρούσματα, 1,19 εκατ. νεκροί παγκοσμίως
Περισσότεροι από 42,17 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν αναφερθεί να έχουν μολυνθεί από το νέο κορωνοϊό σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ 1.143.025 έχουν πεθάνει, σύμφωνα με την καταγραφή του Reuters.
Κορωνοϊός: 42,1 εκατ. κρούσματα, 1,19 εκατ. νεκροί παγκοσμίως