Προγράμματα Εξοικονομώ: Δόθηκε παράταση - Η νέα προθεσμία
Παρατείνεται η προθεσμία για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ», που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
/