Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αναζητεί έσοδα

NEWSROOM
αυτοκίνητα
Φωτό: Shutterstock

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη διεθνή αγορά, λόγω της οικονομικής ύφεσης, του Brexit, του εμπορικού πολέμου μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας καθώς και άλλων τοπικών προβλημάτων, προσπαθούν να αυξήσουν την κερδοφορία τους για να αναπτύξουν νέα μοντέλα.

Η Honda, εφαρμόζει ένα ευρύ πρόγραμμα αναδιάρθρωσης όλων των δραστηριοτήτων της, το οποίο περιλαμβάνει και το κλείσιμο του εργοστασίου της στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το 2021. Η Honda προβλέπει 6% αύξηση των λειτουργικών κερδών για το τρέχον οικονομικό έτος, λόγω των προσπαθειών μείωσης του κόστους και της αναδιάρθρωσης του δικτύου παραγωγής της στην Ευρώπη, αναφέρει το Reuters.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε ότι επιδιώκει να μειώσει το παγκόσμιο κόστος παραγωγής κατά 10% μέχρι το 2025 και να μειώσει τον αριθμό των διαφόρων παραλλαγών των μοντέλων της. Υπογραμμίζει τις πιέσεις κόστους που αντιμετωπίζουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς ανταγωνίζονται τις εταιρείες τεχνολογίας και την τάση της κοινής χρήσης των οχημάτων.

Η Toyota, ανακοίνωσε ότι το λειτουργικό κέρδος της, σημείωσε άνοδο 2,8% το τελευταίο οικονομικό έτος. Η αύξηση επιτεύχθηκε από την αύξηση των πωλήσεων, τον αυστηρότερο έλεγχο του κόστους και τα χαμηλότερα κίνητρα στην κρίσιμη αμερικανική αγορά.

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 21,66 δισ. δολάρια στο φετινό οικονομικό έτος της αυτοκινητοβιομηχανίας που έληξε στις 31 Μαρτίου, δήλωσε η Toyota. Τα καθαρά έσοδα, αντιθέτως, μειώθηκαν κατά 25% στα 16,96 δισ. δολάρια. Οι συνολικές λιανικές πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 1,6%, φθάνοντας τα 10,6 εκατ. οχήματα για ολόκληρο το οικονομικό έτος, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων της θυγατρικής της Daihatsu για μικρά αυτοκίνητα και της θυγατρικής Hino.

Η Ferrari ανακοίνωσε αύξηση 14% στα βασικά κέρδη του πρώτου τριμήνου, λόγω των ισχυρών πωλήσεων του μοντέλου Portofino και των αυξημένων πωλήσεων σε πολλές αγορές. Τα προσαρμοσμένα κέρδη πριν από τόκους, φόρους, αποσβέσεις και αποσβέσεις (EBITDA) ανήλθαν σε 311 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 22% στα 180 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα βελτιώθηκαν κατά 13% στα 940 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23%, φθάνοντας τα 2.610 αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές, ενώ στην Κίνα κατέγραψε αύξηση κατά 79%, πουλώντας 328 οχήματα. Μέρος της αύξησης προήλθε από την επιτάχυνση των παραδόσεων στην Κίνα πριν από τους νέους κανονισμούς για τις εκπομπές, δήλωσε η Ferrari.

Για το 2019, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA να αυξηθούν κατά 10% στα 1,2 δισ. έως τα 1,25 δισ. ευρώ. Αναμένει ότι οι πωλήσεις της θα αυξηθούν πάνω από 3%, αποφέροντας στα ταμεία της 3,5 δισ. ευρώ. Η Ferrari ξεκινά την διάθεση των πρώτων 488 της Pista Spider αυτό το τρίμηνο, ενώ η νέα περιορισμένη σειρά Ferrari Monza θα αποσταλεί στις αγορές το τέταρτο τρίμηνο.

Η ιταλική μάρκα που κατασκευάζει υπερπολυτελή σπορ αυτοκίνητα, θα παρουσιάσει το πρώτο υβριδικό μοντέλο της στο τέλος αυτού του μήνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ