fbpxΗ παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αναζητεί έσοδα | Economistas.gr
Skip to main content

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αναζητεί έσοδα

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αναζητεί έσοδα
Φωτό: Shutterstock

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη διεθνή αγορά, λόγω της οικονομικής ύφεσης, του Brexit, του εμπορικού πολέμου μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας καθώς και άλλων τοπικών προβλημάτων, προσπαθούν να αυξήσουν την κερδοφορία τους για να αναπτύξουν νέα μοντέλα.

Η Honda, εφαρμόζει ένα ευρύ πρόγραμμα αναδιάρθρωσης όλων των δραστηριοτήτων της, το οποίο περιλαμβάνει και το κλείσιμο του εργοστασίου της στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το 2021. Η Honda προβλέπει 6% αύξηση των λειτουργικών κερδών για το τρέχον οικονομικό έτος, λόγω των προσπαθειών μείωσης του κόστους και της αναδιάρθρωσης του δικτύου παραγωγής της στην Ευρώπη, αναφέρει το Reuters.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε ότι επιδιώκει να μειώσει το παγκόσμιο κόστος παραγωγής κατά 10% μέχρι το 2025 και να μειώσει τον αριθμό των διαφόρων παραλλαγών των μοντέλων της. Υπογραμμίζει τις πιέσεις κόστους που αντιμετωπίζουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς ανταγωνίζονται τις εταιρείες τεχνολογίας και την τάση της κοινής χρήσης των οχημάτων.

Η Toyota, ανακοίνωσε ότι το λειτουργικό κέρδος της, σημείωσε άνοδο 2,8% το τελευταίο οικονομικό έτος. Η αύξηση επιτεύχθηκε από την αύξηση των πωλήσεων, τον αυστηρότερο έλεγχο του κόστους και τα χαμηλότερα κίνητρα στην κρίσιμη αμερικανική αγορά.

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 21,66 δισ. δολάρια στο φετινό οικονομικό έτος της αυτοκινητοβιομηχανίας που έληξε στις 31 Μαρτίου, δήλωσε η Toyota. Τα καθαρά έσοδα, αντιθέτως, μειώθηκαν κατά 25% στα 16,96 δισ. δολάρια. Οι συνολικές λιανικές πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 1,6%, φθάνοντας τα 10,6 εκατ. οχήματα για ολόκληρο το οικονομικό έτος, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων της θυγατρικής της Daihatsu για μικρά αυτοκίνητα και της θυγατρικής Hino.

Η Ferrari ανακοίνωσε αύξηση 14% στα βασικά κέρδη του πρώτου τριμήνου, λόγω των ισχυρών πωλήσεων του μοντέλου Portofino και των αυξημένων πωλήσεων σε πολλές αγορές. Τα προσαρμοσμένα κέρδη πριν από τόκους, φόρους, αποσβέσεις και αποσβέσεις (EBITDA) ανήλθαν σε 311 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 22% στα 180 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα βελτιώθηκαν κατά 13% στα 940 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23%, φθάνοντας τα 2.610 αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές, ενώ στην Κίνα κατέγραψε αύξηση κατά 79%, πουλώντας 328 οχήματα. Μέρος της αύξησης προήλθε από την επιτάχυνση των παραδόσεων στην Κίνα πριν από τους νέους κανονισμούς για τις εκπομπές, δήλωσε η Ferrari.

Για το 2019, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA να αυξηθούν κατά 10% στα 1,2 δισ. έως τα 1,25 δισ. ευρώ. Αναμένει ότι οι πωλήσεις της θα αυξηθούν πάνω από 3%, αποφέροντας στα ταμεία της 3,5 δισ. ευρώ. Η Ferrari ξεκινά την διάθεση των πρώτων 488 της Pista Spider αυτό το τρίμηνο, ενώ η νέα περιορισμένη σειρά Ferrari Monza θα αποσταλεί στις αγορές το τέταρτο τρίμηνο.

Η ιταλική μάρκα που κατασκευάζει υπερπολυτελή σπορ αυτοκίνητα, θα παρουσιάσει το πρώτο υβριδικό μοντέλο της στο τέλος αυτού του μήνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kia: Ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη με άνοδο 1,6%
Kia: Ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη με άνοδο 1,6%
Η Kia σημείωσε τις μεγαλύτερες ταξινομήσεις εξαμήνου στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Kia: Ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη με άνοδο 1,6%
Σε ανοδική πορεία οι πωλήσεις της BMW
Σε ανοδική πορεία οι πωλήσεις της BMW
Η αυξητική τάση των πωλήσεων του BMW Group συνεχίστηκε τον Ιούλιο, καθώς οι παραδόσεις σε όλο τον κόσμο σημείωσαν άνοδο 1,3% συγκριτικά με τον περσινό Ιούλιο, φτάνοντας συνολικά στα 183.487 πολυτελή οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce.
Σε ανοδική πορεία οι πωλήσεις της BMW
SOS από τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ατακτο Brexit μπορεί να κοστίσει 110 δισ.
SOS από τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ατακτο Brexit μπορεί να κοστίσει 110 δισ.
Ευρωπαϊκές και βρετανικές βιομηχανίες παραγωγής οχημάτων κάλεσαν σήμερα τις δύο πλευρές (ΕΕ και Βρετανία) να συμφωνήσουν το συντομότερο δυνατό σε μία ένα συμφωνία ελεύθερου εμπορίου.
SOS από τις αυτοκινητοβιομηχανίες: Ατακτο Brexit μπορεί να κοστίσει 110 δισ.