fbpxΠώς η Opel έσωσε τον όμιλο PSA | Economistas.gr
Skip to main content

Πώς η Opel έσωσε τον όμιλο PSA

Πώς η Opel έσωσε τον όμιλο PSA
Φωτο: Shutterstock

Το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του γαλλικού ομίλου PSA και η προσθήκη της Opel στο χαρτοφυλάκιό του, είχε θετικές επιπτώσεις στη διαμόρφωση των οικονομικών στοιχείων.

Τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% στα 3,34 δισ. ευρώ, ανεβάζοντας το λειτουργικό περιθώριο σε νέο ρεκόρ 8,7% το πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση.

Η κερδοφορία σημειώθηκε παρά την πτώση των παγκόσμιων πωλήσεών της κατά 13%, λόγω της μειωμένης ζήτησης στις αναδυόμενες αγορές. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 24% στα 1,83 δισ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία απέκτησε την Opel-Vauxhall από την General Motors το 2017.

Μεγάλο μέρος της βελτίωσης του λειτουργικού κόστους προέκυψε από τη σταθερή ενσωμάτωση των τεχνολογιών και των αρχιτεκτονικών των οχημάτων που υποστηρίζουν τα νέα μοντέλα σε όλες τις μάρκες του ομίλου (Peugeot, Citroen, DS, Opel και Vauxhall).

Η PSA σπεύδει να παράγει ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα για να συμμορφωθεί με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τις εκπομπές αυτοκινήτων και να αποφύγει τα πρόστιμα.

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες μέχρι το 2021 και σε όλη τη σειρά προϊόντων της τέσσερα χρόνια αργότερα.

Το 2018, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 1% των εγγεγραμμένων πωλήσεων του ομίλου PSA.

«Είμαστε έτοιμοι για την ηλεκτροκίνηση και για να αγκαλιάσουμε τις επόμενες τεχνολογικές προκλήσεις», δήλωσε ο CEO Κάρλος Ταβάρες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

PSA και Fiat Chrysler «σφραγίζουν» την ένωσή τους
PSA και Fiat Chrysler «σφραγίζουν» την ένωσή τους
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία PSA και η ιταλοαμερικανική Fiat-Chrysler υπέγραψαν «δεσμευτική συμφωνία προσέγγισης» ενόψει της συγχώνευσης μεταξύ ίσων των δραστηριοτήτων τους «ώστε να σχηματισθεί ο 4ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων».
PSA και Fiat Chrysler «σφραγίζουν» την ένωσή τους
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor Corp ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων παγκοσμίως εξαιτίας ενός ηλεκτρονικού προβλήματος, το οποίο μπορεί να οδηγήσει στην μη ανάπτυξη των αερόσακων.
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Αυτοκίνητο: Ανάκαμψη των πωλήσεων προβλέπουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Αυτοκίνητο: Ανάκαμψη των πωλήσεων προβλέπουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες
H Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) προβλέπει ότι το 2021 θα σημειωθεί ανάκαμψη του όγκου των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων.
Αυτοκίνητο: Ανάκαμψη των πωλήσεων προβλέπουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Αυτό καταδεικνύει έρευνα της Nissan που εκτιμά ότι ο πιο δημοφιλής λόγος για τους οδηγούς που εξετάζουν μια τέτοια αγορά, είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει ένα όχημα μηδενικών εκπομπών.
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία
Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει προκαλέσει διακοπές σε εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων και ώθησε τις εταιρείες να αναστείλουν τις αποστολές στη Ρωσία και προκαλεί μεγάλα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, αναφέρει το Automotive News Europe.
Πώς επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία ο πόλεμος στην Ουκρανία
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά περισσότερο από 25% φέτος σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία του 2019 προβλέπει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και ζητά ένα πλαίσιο πολιτικής, που θα επιτρέπει στην αγορά να ανακάμψει και να πραγματοποιηθεί γρηγορότερα η στροφή προς μοντέλα μηδενικών ρύπων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη