fbpxΗ Ευρωπαϊκή Χάρτα Μόδας στις ηλεκτρονικές αγορές | Economistas.gr Skip to main content

Η Ευρωπαϊκή Χάρτα Μόδας στις ηλεκτρονικές αγορές

Η Ευρωπαϊκή Χάρτα Μόδας στις ηλεκτρονικές αγορές
Shutterstock

Περισσότερο από ποτέ οι άνθρωποι στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να επιτύχουν κάποια καλή αγορά ειδών μόδας.

Στην Ευρώπη κάποιοι ξοδεύουν πολλά περισσότερα από άλλους, σύμφωνα με νέα δεδομένα από την πλατφόρμα αναζήτησης αγορών Lyst.

Η Lyst αποκάλυψε στην πρόσφατη Ευρωπαϊκή Χάρτα Μόδας ότι οι γυναίκες στο Μονακό είναι εκείνες που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα, αγοράζοντας ρούχα αξίας κατά μέσο όρο 900 δολαρίων μέσω ηλεκτρονικών αγορών.

Για λόγους σύγκρισης, η χώρα με τον χαμηλότερο μέσο όρο είναι η Ισπανία, με 205 δολάρια, ενώ οι γυναίκες στην Τσεχική Δημοκρατία δαπανούν 304 δολάρια και οι στην Ιταλία 226 δολάρια σε ηλεκτρονικές αγορές.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι, κατά μέσο όρο, οι γυναίκες ξοδεύουν περισσότερα από τους άνδρες όταν αγοράζουν online ρούχα - εκτός από την Ιταλία όπου οι άνδρες δαπανούν κατά μέσο όρο 307 δολάρια (100 δολάρια περισσότερα απ’ όσα ξοδεύουν άνδρες σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες).

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο, σύμφωνα με τη Lyst, είναι ότι οι γυναίκες είναι επίσης πιο πιθανό να ψωνίζουν κρυφά on line στον χώρο εργασίας καθώς οι περισσότερες παραγγελίες τους γίνονται έως τις 5 μ.μ., ενώ οι άνδρες κατά μέσο όρο αγοράζουν προϊόντα στις 11 το βράδυ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κίνα: Ξεπέρασε τα 4,5 τρισ. το ηλεκτρονικό εμπόριο
Κίνα: Ξεπέρασε τα 4,5 τρισ. το ηλεκτρονικό εμπόριο
Ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα ανήλθε σε 31,63 τρισεκ. γιουάν (4,58 τρισεκ. δολάρια) το 2018, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στη διεθνή έκθεση εταιριών μεγάλων δεδομένων.
Κίνα: Ξεπέρασε τα 4,5 τρισ. το ηλεκτρονικό εμπόριο
Τέλος στα σενάρια για πώληση του οίκου Chanel
Τέλος στα σενάρια για πώληση του οίκου Chanel
Τα οικονομικά αποτελέσματα του προηγούμενου οικονομικού έτους, σε συνδυασμό με τη συγκεντροποίηση των επιχειρηματικών λειτουργιών στο Λονδίνο, φούντωσαν τις φήμες για επικείμενη πώληση του Chanel, με τον οικονομικό διευθυντή του οίκου να το αποκλείει.
Τέλος στα σενάρια για πώληση του οίκου Chanel
Η βρετανική μόδα φοβάται το Brexit
Η βρετανική μόδα φοβάται το Brexit
Oι Βρετανοί δημιουργοί ατενίζουν με απαισιοδοξία το επαγγελματικό τους μέλλον, εάν η Βρετανία αποσπασθεί με "άτακτο" τρόπο από την ΕΕ στις 31 Οκτωβρίου.
Η βρετανική μόδα φοβάται το Brexit