Ήταν να μην εξοικειωθούν οι Έλληνες με το... πληκτρολόγιο και τις ηλεκτρονικές αγορές. Μετά το πρώτο «μούδιασμα» από τους περιορισμούς των lockdown και την υποχρεωτική στροφή στα ηλεκτρονικά κανάλια αγορών, ακόμα και για τα απολύτως απαραίτητα, οι υπολογιστές και τα smartphones έχουν πάρει «φωτιά».
Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές
Με την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου να βρίσκεται σε μια διαρκή φάση ανόδου τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις κάθε τομέα της οικονομίας αναζητούν τις βέλτιστες λύσεις, προκειμένου στο πλαίσιο του ψηφιακού τους μετασχηματισμού να εκμεταλλευθούν τα μέγιστα από τη δραστηριοποίηση τους στο e-commerce.
Ηλεκτρονικές αποδείξεις: Ο κατάλογος με τα 20 επαγγέλματα που δίνουν έξτρα έκπτωση φόρου
Στην δημοσιότητα δόθηκε πριν από λίγο η «χρυσή λίστα» των επαγγελμάτων που δίνει έξτρα έκπτωση φόρου σε όλους εκείνους τους φορολογούμενους που θα πληρώσουν με ηλεκτρικό χρήμα (πιστωτικές, χρεωστικές ή απευθείας κατάθεση) τις υπηρεσίες τους.
Περί τα 14 δισ ευρώ υπολογίζεται ότι ήταν ο τζίρος των ηλεκτρονικών πωλήσεων της περασμένης χρονιάς, χωρίς να διαφαίνεται τάση υποχώρησης παρά την άρση των περιορισμών που επέβαλε η πανδημία. Τουναντίον, η ευκολία επιλογής, σύγκρισης και αγοράς χωρίς ταλαιπωρία, φαίνεται ότι κέρδισε και τους πιο επιφυλακτικούς.
Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων
Τα καταστήματα λιανικού εμπορείου έχουν ανοίξει για τον κόσμο τις τελευταίες εβδομάδες. Ωστόσο οι καταναλωτές εξακολουθούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους online.
Η χρήση του «πλαστικού» χρήματος και η επίπτωση στα φορολογικά έσοδα
Τη σημαντική συμβολή της χρήσης καρτών (πλαστικού χρήματος) στην ενίσχυση των φορολογικών εσόδων από ΦΠΑ και τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης αποτυπώνει μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών (ΙΟΒΕ).
Πόσο αυξήθηκαν οι ηλεκτρονικές αγορές στην καραντίνα
Αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με το 2019, παρατηρήθηκε στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο.
E-shop: Αύξηση έως και 134%-Τι αγοράζουν οι Έλληνες
Tον Μάρτιο εκατοντάδες κατηγορίες έχουν εκτοξευθεί από τις online αγορές, όπως puzzles με +1.654%, web cameras με +1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772%.