fbpxΚίνα: Αποστολές smartphone - Η τάση ανάπτυξης θα συνεχιστεί το 2022 | Economistas.gr
Skip to main content

Κίνα: Αποστολές smartphone - Η τάση ανάπτυξης θα συνεχιστεί το 2022

Κίνα: Αποστολές smartphone - Η τάση ανάπτυξης θα συνεχιστεί το 2022
Smartphone/ Φωτογραφία AP

Οι αποστολές φορτίων έξυπνων κινητών τηλεφώνων στην Κίνα αναμένεται να καταγράψουν ετήσια αύξηση 6% το 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία μιας βιομηχανικής αναφοράς που δημοσίευσε η εταιρία παγκόσμιας έρευνας αγοράς International Data Corporation (IDC).

Παρά το γεγονός ότι η κινεζική αγορά κινητών τηλεφώνων είδε δυναμική ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του έτους, ειδικότερα, τους δύο πρώτους μήνες του 2021, δεν υπάρχει κάποια προφανής γενική τάση για την αναβάθμιση των κινητών τηλεφώνων μεταξύ των Κινέζων καταναλωτών, σύμφωνα με την IDC.

H εταιρία προέβλεψε ότι ο όγκος των αποστολών φορτίων έξυπνων κινητών τηλεφώνων στην Κίνα, θα μειωθεί στο δεύτερο τρίμηνο και στο δεύτερο εξάμηνο του χρόνου.

Στο επίπεδο της παγκόσμιας αγοράς κινητών τηλεφώνων, η εταιρία αναπροσάρμοσε θετικά τη μεσοπρόθεσμη πρόβλεψη της, εκτιμώντας ότι οι παγκόσμιες αποστολές φορτίων κινητών τηλεφώνων θα καταγράψουν ετήσια αύξηση 7,7% στα 1,38 δισεκατομμύρια μονάδες το 2021.

Η τάση ανάπτυξης θα συνεχιστεί το 2022, σύμφωνα με την IDC, προσθέτοντας ότι η αποστολή φορτίων κινητών στην παγκόσμια αγορά θα μπορούσε να φτάσει στις 1,43 δισεκατομμύρια μονάδες το 2022.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Apple ανακτά την πρώτη θέση της αγοράς smartphone στην Κίνα
Η Apple ανακτά την πρώτη θέση της αγοράς smartphone στην Κίνα
Το μερίδιο της αγοράς Smartphone της Apple στην Κίνα σημείωσε ρεκόρ στο τέταρτο τρίμηνο του 2021, με την κατασκευάστρια εταιρεία iPhone να ανακτά την πρώτη θέση στη χώρα για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια.
Η Apple ανακτά την πρώτη θέση της αγοράς smartphone στην Κίνα
Κίνα: Ετήσια αύξηση 26,6% κατέγραψαν οι επενδύσεις ODI στο πρώτο τετράμηνο του 2023
Κίνα: Ετήσια αύξηση 26,6% κατέγραψαν οι επενδύσεις ODI στο πρώτο τετράμηνο του 2023
Οι εξερχόμενες μη οικονομικές άμεσες επενδύσεις (ODI) της Κίνας κατέγραψαν ετήσια αύξηση 26,6% στα 289,29 δισεκατομμύρια γουάν (37,96 δισεκατομμύρια ευρώ) στο πρώτο τετράμηνο του 2023, όπως έδειξαν χθες τα επίσημα στοιχεία.
Κίνα: Ετήσια αύξηση 26,6% κατέγραψαν οι επενδύσεις ODI στο πρώτο τετράμηνο του 2023
Siemens Healthineers: Νέα επένδυση 1 δισ. γιουάν στο τεχνολογικό κέντρο της πόλης Σεντζέν
Siemens Healthineers: Νέα επένδυση 1 δισ. γιουάν στο τεχνολογικό κέντρο της πόλης Σεντζέν
Η Siemens Healthineers ανακοίνωσε χθες τη δέσμευσή της για την επιπλέον επένδυση 1 δισεκατομμυρίου γιουάν σχετικά με την ίδρυση μιας εξελιγμένης τεχνολογικά μονάδας έρευνας και βιομηχανικής παραγωγής στο τεχνολογικό κέντρο της κινεζικής πόλης Σεντζέν.
Siemens Healthineers: Νέα επένδυση 1 δισ. γιουάν στο τεχνολογικό κέντρο της πόλης Σεντζέν
Κίνα: Ανακοίνωσε σχέδιο για την ανάπτυξη των περιοχή του Πεκίνου, της Τιαντζίν και της Χεμπέι
Κίνα: Ανακοίνωσε σχέδιο για την ανάπτυξη των περιοχή του Πεκίνου, της Τιαντζίν και της Χεμπέι
Το Πεκίνο κατάρτισε ένα σχέδιο για τη συντονισμένη ανάπτυξη των περιοχών του Πεκίνου, της Τιαντζίν και της Χεμπέι, όπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Πληροφορικής (MIIT).
Κίνα: Ανακοίνωσε σχέδιο για την ανάπτυξη των περιοχή του Πεκίνου, της Τιαντζίν και της Χεμπέι
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας
Ο Λιου Γιφάνφκ κατοικεί στη Σενγιάνγκ, πρωτεύουσα της επαρχίας Λιαονίνγκ που βρίσκεται στη βορειοανατολική Κίνα, ενώ αντικατέστησε το αυτοκίνητο κόμπακτ που είχε με μία BMW σεντάν το 2012, καθώς πίστευε ότι η γερμανική μάρκα είχε γίνει οικονομικά προσιτή για τις περισσότερες κινεζικές οικογένειες.
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας
Κίνα: Το οικονομικό μέγεθος των ψηφιακών συναλλαγών αντιστοιχούσε σε ποσοστό 41,5% του ΑΕΠ το 2022
Κίνα: Το οικονομικό μέγεθος των ψηφιακών συναλλαγών αντιστοιχούσε σε ποσοστό 41,5% του ΑΕΠ το 2022
Ο τομέας ψηφιακών συναλλαγών της Κίνας έπαιξε έναν πιο σημαντικό ρόλο την προηγούμενη χρονιά στην αύξηση της κατανάλωσης, αλλά και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με δεδομένη τη σταθερή επιδίωξη του Πεκίνου για την ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών στην πραγματική οικονομία.
Κίνα: Το οικονομικό μέγεθος των ψηφιακών συναλλαγών αντιστοιχούσε σε ποσοστό 41,5% του ΑΕΠ το 2022