fbpxMηχανές αναζήτησης και τεχνητή νοημοσύνη μετατρέπουν το καταναλωτικό ενδιαφέρον σε πωλήσεις | Economistas.gr
Skip to main content

Mηχανές αναζήτησης και τεχνητή νοημοσύνη μετατρέπουν το καταναλωτικό ενδιαφέρον σε πωλήσεις

Mηχανές αναζήτησης και τεχνητή νοημοσύνη μετατρέπουν το καταναλωτικό ενδιαφέρον σε πωλήσεις
Φωτο: Shutterstock

Σε μετατροπή του απλού ενδιαφέροντος των καταναλωτών στην πραγματοποίηση αγορών οδηγεί, από πλευράς επιχειρήσεων, η χρήση εξειδικευμένης πλατφόρμας μηχανής αναζήτησης σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση και της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Με τον τρόπο αυτό οι πωλήσεις των επιχειρήσεων ανάλογα τον κλάδο αυξάνονται ακόμη και άνω του 30%.

Ειδικότερα, σε ανακοίνωση της Generation Y-International eBusiness Hub, με αφορμή την ανάληψη από την ελληνική πολυεθνική της αποκλειστικής αντιπροσωπείας του γαλλικού κολοσσού Algolia στην Ελλάδα, με την μηχανή αναζήτησης και υπερπροσωποποιημένης εμπειρίας onsite, επισημαίνεται ότι το Algolia Site Search αποτελεί πλατφόρμα αναζήτησης περιεχομένου που δέχεται πάνω από 40 δισ. αναζητήσεις το μήνα, στα ηλεκτρονικά καταστήματα και web portals που έχει εγκατασταθεί. Επιτρέπει δε στις επιχειρήσεις να χτίζουν, να διαχειρίζονται και να προσφέρουν απόλυτα προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες στους πελάτες τους, βασισμένες στο περιεχόμενο προηγούμενων αναζητήσεών τους onsite. Με Intelligent Search και χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), οι επιχειρήσεις που διαθέτουν το Algolia Site Search αυξάνουν τη μετατροπή του ενδιαφέροντος του χρήστη σε αγορά (conversion rate) κατά 30%.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ερευνώντας τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς και έχοντας πλήρη γνώση των διαθέσιμων και πετυχημένων εργαλείων, η Generation Y προχώρησε σε αυτήν τη αποκλειστική συνεργασία με την Algolia για τη χώρα μας, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν την αλληλεπίδραση (engagement) και την πιστότητα (loyalty) των πελατών τους και να αυξάνεται η κερδοφορία τους.

Σε δηλώσεις τόσο η Solène Le Saout, manager partnerships EMEA της Algolia, όσο και ο Αναστάσιος Σπανίδης, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Generation Y αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, στην συμβολή της νέας συνεργασίας στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων που επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών λύσεων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κίνα: Στα 6,8 τρισ. αναμένεται να φτάσουν οι πωλήσεις λιανικής
Κίνα: Στα 6,8 τρισ. αναμένεται να φτάσουν οι πωλήσεις λιανικής
Οι πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών προϊόντων στην Κίνα αναμένεται να φτάσουν στα 44 τρισεκατομμύρια γουάν (περίπου 6,8 τρισεκατομμύρια δολάρια) το 2021, όπως δήλωσε ένας αξιωματούχους χθες.
Κίνα: Στα 6,8 τρισ. αναμένεται να φτάσουν οι πωλήσεις λιανικής
Σημαντική άνοδος των πωλήσεων της Tesla στην Κίνα
Σημαντική άνοδος των πωλήσεων της Tesla στην Κίνα
Η γνωστή εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων είδες τις πωλήσεις της στην Κίνα να αυξάνονται και πλέον βρίσκονται κοντά στο 50% των αντίστοιχων πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Σημαντική άνοδος των πωλήσεων της Tesla στην Κίνα
Ξεπέρασαν τα 35 δισ. τα έδωσα της Ford το γ’ τρίμηνο
Ξεπέρασαν τα 35 δισ. τα έδωσα της Ford το γ’ τρίμηνο
Παρά τα προβλήματα και τις ελλείψεις που υπάρχουν, τα αποτελέσματα της Ford για το τρίτο τρίμηνο του έτους διαμορφώθηκαν πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ίδια η εταιρεία μετά το κλείσιμο του χρηματιστηρίου της Wall Street.
Ξεπέρασαν τα 35 δισ. τα έδωσα της Ford το γ’ τρίμηνο
Apple: Στα 6 δισ. δολάρια το κόστος στις πωλήσεις από τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα
Apple: Στα 6 δισ. δολάρια το κόστος στις πωλήσεις από τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα
Τα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού κόστισαν σε πωλήσεις στην Apple Inc έξι δισεκατομμύρια δολάρια, στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου της οικονομικής χρήσης της εταιρίας, με την Apple να μην καταφέρνει να επιβεβαιώσει τις προβλέψεις της Wall Street.
Apple: Στα 6 δισ. δολάρια το κόστος στις πωλήσεις από τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα
Σε επίπεδο ρεκόρ αυξήθηκαν οι πωλήσεις τουρκικών κατοικιών σε ξένους εν μέσω υποχώρησης της λίρας
Σε επίπεδο ρεκόρ αυξήθηκαν οι πωλήσεις τουρκικών κατοικιών σε ξένους εν μέσω υποχώρησης της λίρας
Οι πωλήσεις κατοικιών στην Τουρκία σε ξένους κατέγραψαν άλμα 48,4% σε ιστορικό επίπεδο τον Νοέμβριο, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώθηκαν σήμερα, καθώς η βουτιά στην αξία της τουρκικής λίρας κατέστησε τις αγορές σημαντικά φθηνότερες για αυτούς που αγοράζουν με «σκληρό» νόμισμα.
Σε επίπεδο ρεκόρ αυξήθηκαν οι πωλήσεις τουρκικών κατοικιών σε ξένους εν μέσω υποχώρησης της λίρας
 Η Porsche σημείωσε αύξηση πωλήσεων 11% το 2021 συγκριτικά με το 2020
Η Porsche σημείωσε αύξηση πωλήσεων 11% το 2021 συγκριτικά με το 2020
Tα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της στον τομέα των πωλήσεων πέτυχε η Porsche. Συνολικά παρέδωσε πέρυσι 301.915 αυτοκίνητα παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 11% συγκριτικά με το 2020.
Η Porsche σημείωσε αύξηση πωλήσεων 11% το 2021 συγκριτικά με το 2020