fbpxH Evergrande μπαίνει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων | Economistas.gr
Skip to main content

H Evergrande μπαίνει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων

H Evergrande μπαίνει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων
Evergrande/ Φωτογραφία AP Vincent Yu

Την Τετάρτη η δοκιμαζόμενη από τα χρέη της Evergrande,έβγαλε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα σε μια προσπάθεια του κινεζικού κολοσσού ακινήτων να στραφεί προς την αγορά αυτοκινήτων.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV, Hengchi 5, ολοκληρώθηκε 12 ημέρες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την Evergrande New Energy Vehicle Group, ανέφερε η εταιρεία στον λογαριασμό της στο Weibo. Μάλιστα ανέβασε ένα βίντεο από τη γραμμή παραγωγή στο εργοστάσιό της στο Τιατζίν της Βόρειας Κίνας.

Η μονάδα EV της China Evergrande Group ανέβασε τη μαζική παραγωγή τον περασμένο μήνα σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters.

Στόχος να γίνει βασικός πυλώνας η ηλεκτροκίνηση

Οι φιλοδοξίες της Evergrande για την ηλεκτροκίνηση έρχονται καθώς η εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων παλεύει με ένα χρέος 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων και βρίσκεται σε αδυναμία πληρωμής, σύμφωνα με την S&P Global και τη Fitch Ratings. Η Κινεζική κυβέρνηση έχει επίσης παρέμβει για να βοηθήσει με την αναδιάρθρωση της εταιρείας.

Τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, ο CEO της Evergrande Hui Ka Yan δήλωσε ότι η εταιρεία ήθελε να καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα βασική δραστηριότητα μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, σύμφωνα με την 21 st Century Buisness Herald, η οποία επικαλείται το σχόλιο του Hui σε εσωτερική συνάντηση.

Η Evergrande έχει παρουσιάσει διάφορα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά το Hengchi 5 είναι το μόνο που έχει μπει σε μαζική παραγωγή μέχρι στιγμής. Το όχημα έχει αυτονομία οδήγησης περίπου 700 χιλιομέτρων με μόνο μια φόρτιση και η τιμή του είναι περίπου 31.450 δολάρια σύμφωνα με την South China Mornig Post.

Ο μεγάλος ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει 

H Evergrande έχει τολμηρές φιλοδοξίες για την επιχείρηση της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία δήλωσε τον Αύγουστο του 2020 ότι θέλει να γίνει ο «μεγαλύτερος και ισχυρότερος όμιλος αυτοκινήτων ενέργειας στον κόσμο» μέσα σε τρία έως πέντε χρόνια. Αργότερα το ίδιο έτος, ανακοίνωσε ότι θα παραδίδει 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025 και 5 εκατομμύρια έως το 2035. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Tesla, η πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρέδωσε περίπου 936.000 αυτοκίνητα το 2021.

Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο η Hengchi (η θυγατρική εταιρεία της Evergrande για την ηλεκτροκίνηση) μπαίνει σε μια πολύ ανταγωνιστική αρένα όπου διεθνείς παίκτες όπως η Tesla ανταγωνίζονται μια σειρά από κορυφαίες εγχώριες μάρκες όπως η BYD, η Nio, η Xpeng και η Li Auto.

«Εάν τα οχήματα Hengchi 5 πάνε καλά στις πωλήσεις, θα είναι μια αχτίδα ελπίδας για την Evergrande μετά από μήνες προσπαθειών να κρατήσει τις επιχειρήσεις της ζωντανές», δήλωσε στην SCMP ο Eric Han, ανώτερος διευθυντής της Suolei Business advisory. «Ήταν ένα σημαντικό βήμα που έκανε η Evergrande για να ξεπεράσει την κρίση χρηματοδότησής της», πρόσθεσε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ το τρίτο τρίμηνο του 2021
Αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ το τρίτο τρίμηνο του 2021
Η ανάγκη για περιορισμό των ρύπων που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα και οι προσπάθειες των ευρωπαϊκών κρατών να στραφούν οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων στα οικολογικά μοντέλα, απέδωσαν καρπούς.
Αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ το τρίτο τρίμηνο του 2021
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέτουν νέες προοπτικές για την ηλεκτροκίνηση
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέτουν νέες προοπτικές για την ηλεκτροκίνηση
Είναι γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αγκαλιάσει τα τελευταία χρόνια την ηλεκτροκίνηση, γιατί θέλουν να μειώσουν το συνολικό αποτύπωμα των μοντέλων τους στον πλανήτη, να δείξουν έμπρακτα την περιβαλλοντολογική τους συνείδηση, αλλά και να πετύχουν τα χαμηλά όρια εκπομπών ρύπων ώστε να αποφύγουν τα βαριά πρόστιμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέτουν νέες προοπτικές για την ηλεκτροκίνηση
 Ο Μπάιντεν θα επισκεφτεί εργοστάσιο της GM, προωθώντας φοροαπαλλαγές για τα ηλεκτρικά οχήματα
Ο Μπάιντεν θα επισκεφτεί εργοστάσιο της GM, προωθώντας φοροαπαλλαγές για τα ηλεκτρικά οχήματα
Ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν θα επισκεφτεί ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων της General Motors (GM) στο Μίσιγκαν την επόμενη εβδομάδα, καθώς ο Λευκός Οίκος πιέζει το Κογκρέσο για να ψηφίσει μεγάλα φορολογικά κίνητρα για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) με μηδενική εκπομπή ρύπων.
Ο Μπάιντεν θα επισκεφτεί εργοστάσιο της GM, προωθώντας φοροαπαλλαγές για τα ηλεκτρικά οχήματα
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασαν τα 6,6 εκατομμύρια το 2021
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασαν τα 6,6 εκατομμύρια το 2021
Στον κόσμο της καθαρής ενέργειας, λίγοι τομείς είναι τόσο δυναμικοί όσο η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Δέκα χρόνια νωρίτερα, δηλαδή το 2012, είχαν πουληθεί περίπου 130.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως.
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασαν τα 6,6 εκατομμύρια το 2021
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030, για να επιτευχθεί η μείωση του CO2 κατά 55% των ρύπων των αυτοκινήτων που προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος. Αποτελούν το σημαντικότερο κόστος και όλη η προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών έγκειται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος