fbpxΤο Box Office δεν φοβήθηκε τα φαντάσματα -Στην κορυφή το Ghostbusters | Economistas.gr
Skip to main content

Το Box Office δεν φοβήθηκε τα φαντάσματα -Στην κορυφή το Ghostbusters

Το Box Office δεν φοβήθηκε τα φαντάσματα -Στην κορυφή το Ghostbusters

Το Ghostbusters: Afterlife ανέβηκε στην κορυφή του Box Office στη Βόρεια Αμερική. Συγκεκριμένα η ταινία που συνεχίζει την ιστορία της πρώτης ταινίας που κυκλοφόρησε την χρυσή δεκαετία του 80, συγκέντρωσε 44 εκατομμύρια δολάρια από τις 4.315 αίθουσες που προβλήθηκε μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι τα εισιτήρια που έκοψε η ταινία ήταν περισσότερα από το αναμενόμενο και έδειξαν ότι το οικογενειακό κοινό είναι πρόθυμο να επιστρέψει στους κινηματογράφους αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον να παρακολουθήσει. Στα προηγούμενα κύματα της πανδημίας οι γονείς με μικρά παιδιά δεν ήταν και το πιο ισχυρό αγοραστικό κοινό. Ωστόσο ο εμβολιασμός των παιδιών φαίνεται πως έχει βοηθήσει προς την επιστροφή τους στις αίθουσες.

Καλύτερη η νέα προσπάθεια

Σε διεθνές επίπεδο το «Afterlife» κέρδισε 16 εκατομμύρια δολάρια από τις 31 αγορές που προβλήθηκε και ανέβασε το παγκόσμιο Box Office του στα 60 εκατομμύρια. Η επιτυχία της ταινίας μπορεί να θεωρηθεί μια ρελάνς της Sony που είχα αποτύχει στο παρελθόν να φέρει στο προσκήνιο το γνωστό Franchise.

Θυμίζουμε ότι το 2016 είχε κυκλοφορήσει ένα reboot με το καστ να αποτελείται μόνο από γυναίκες. Τότε είχε κάνει εκκίνηση με 46 εκατομμύρια δολάρια, μόλις δυο παραπάνω από το «Afterlife», σε μια εποχή χωρίς περιορισμούς καθώς τότε δεν υπήρχε κανένα πανδημικό κύμα. Παράλληλα εκείνη η προσπάθεια είχε κοστίσει 144 εκατομμύρια σε σχέση με τα 75 της πιο πρόσφατης ταινίας.

Η Sony πιστεύει ότι η ταινία θα συνεχίσει να ξεχωρίζει στο Box Office και τις επόμενες ημέρες με αποκορύφωμα το Σαββατοκύριακο των εορτών των Ευχαριστιών.

Χαμηλές πτήσεις για το «King Richard»

Εκτός από ταινίες με βαρύ όνομα όπως το Ghostbusters, το Eternals της Marvel και το No Time to Die, τα δείγματα δεν είναι θετικά στο κινηματογραφικό τοπίο. Παρά τις πολλές και ενθουσιώδεις κριτικές και τη φημολογία για υποψηφιότητα στα επόμενα Όσκαρ, το «King Richard» κατέρρευσε στο Box Office. Η ταινία με τον Γουίλ Σμιθ στο ρόλο του πατέρα των Βένους και Σερένα Γουίλιαμς απέφερε μόλις 5,7 εκατομμύρια δολάρια από τις 3.302 αίθουσες που προβλήθηκε στη Βόρεια Αμερική. Το στούντιο περίμενε σχεδόν τα διπλά έσοδα στο πρώτο του Σαββατοκύριακο.

Βέβαια υπάρχει μια σημαντική δικαιολογία σε αυτή την περίπτωση. Η Warner Bros επέλεξε να κυκλοφορήσει ταυτόχρονα την ταινία και στο HBO Max, κάτι που όπως είναι λογικό μπορεί να επηρέασε άμεσα τις πωλήσεις των εισιτηρίων.

Επίσης πρέπει να αναφέρουμε ότι το «King Richard» δεν είναι μια φτηνή παραγωγή, το αντίθετο μάλιστα. Κόστισε 50 εκατομμύρια δολάρια, ενώ ο Γουίλ Σμιθ θα λάβει ένα μεγάλο μπόνους, εκτός από τον μισθό του, σαν αποζημίωση επειδή η ταινία θα προβληθεί ταυτόχρονα στο HBO Max.

Τι κάνουν οι άλλες ταινίες

Παρά τις μέτριες κριτικές το Eternals παραμένει στις υψηλές θέσεις και μετά από δυο Σαββατοκύριακα στην πρώτη θέση, έπεσε στη δεύτερη. Συγκεκριμένα συγκέντρωσε 10,8 εκατομμύρια από 4.055 αίθουσες. Συνολικά, η πιο πρόσφατη ταινία της Marvel έχει συγκεντρώσει 135,8 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και τον Καναδά και 200,3 εκατομμύρια δολάρια διεθνώς. Την ίδια ώρα το «Clifford» συγκέντρωσε 8,1 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο Σαββατοκύριακο προβολής του, ανεβάζοντας το στα 33,5 εκατομμύρια δολάρια στη Βόρεια Αμερική, ενώ παίζεται ταυτόχρονα στο Paramount Plus.

Το «Dune» της Warner Bros. συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα με 3 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις εισιτηρίων, ανεβάζοντας τον εγχώριο απολογισμό του στα 98,1 εκατομμύρια δολάρια. Η ταινία, σε σκηνοθεσία Denis Villeneuve αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια την επόμενη εβδομάδα.

Αναλυτικά η πρώτη πεντάδα του Box Office του Σαββατοκύριακου

  1. Ghostbusters: Afterlife – 44 εκατομμύρια δολάρια
  2. Eternals – 10,8 εκατομμύρια δολάρια
  3. Clifford the Big Red Dog – 8,1 εκατομμύρια δολάρια
  4. King Richard – 5,7 εκατομμύρια δολάρια
  5. Dune – 3 εκατομμύρια δολάρια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο κόσμος άρχισε να πηγαίνει και πάλι σινεμά –Πάνω από 600 εκατ. το Box office του Οκτωβρίου
Ο κόσμος άρχισε να πηγαίνει και πάλι σινεμά –Πάνω από 600 εκατ. το Box office του Οκτωβρίου
Μετά από έναν αρκετά υποτονικό Σεπτέμβριο, ο Οκτώβριος ήταν δυνατός για τις κινηματογραφικές αίθουσες της Βόρειας Αμερικής. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το CNN τα έσοδα από το Box Office ξεπερνούν τα 600 εκατομμύρια δολάρια.
Ο κόσμος άρχισε να πηγαίνει και πάλι σινεμά –Πάνω από 600 εκατ. το Box office του Οκτωβρίου
O Spider-Man Κέρδισε την «Όμικρον» και δίνει τη σκυτάλη στον Batman
O Spider-Man Κέρδισε την «Όμικρον» και δίνει τη σκυτάλη στον Batman
O Spider-Man θριάμβευσε στο Box Office έχοντας να αντιμετωπίσει τους φόβους για την εξάπλωση της μετάλλαξης «όμικρον». Καθώς οι κινηματογράφοι και το Χόλιγουντ ετοιμάζονται να γυρίσουν το ημερολόγιο προς το 2022 περιμένουν τον επόμενο ήρωα τους.
O Spider-Man Κέρδισε την «Όμικρον» και δίνει τη σκυτάλη στον Batman
Από τα σινεμά το Φθινόπωρο, θα λείπουν… οι ταινίες
Από τα σινεμά το Φθινόπωρο, θα λείπουν… οι ταινίες
Μετά το «Bullet Train», την ταινία δράσης της Sony με τον Μπρατ Πιτ που βγαίνει στους αμερικανικούς κινηματογράφους την επόμενη εβδομάδα, οι πρεμιέρες του Αυγούστου, του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου είναι ουσιαστικά… ανύπαρκτες.
Από τα σινεμά το Φθινόπωρο, θα λείπουν… οι ταινίες
Box Office 2022: Πόσα εισιτήρια έκοψαν τα μεγάλα στούντιο του κινηματογράφου
Box Office 2022: Πόσα εισιτήρια έκοψαν τα μεγάλα στούντιο του κινηματογράφου
Πριν από δυο χρόνια, υπήρχε σοβαρή ανησυχία για το αν το Box Office θα μπορούσε να ανακάμψει από την πανδημία. Το 2021 το Spider-Man: No Way Home και το James Bond: No Time To Die, έδωσαν αχτίδες ελπίδας ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες δεν ήταν κατάλοιπο του παρελθόντος.
Box Office 2022: Πόσα εισιτήρια έκοψαν τα μεγάλα στούντιο του κινηματογράφου
Shein: Μετά την εδραίωση στο παγκόσμιο εμπόριο, θέλει να «περάσει την πόρτα» της Wall Street
Shein: Μετά την εδραίωση στο παγκόσμιο εμπόριο, θέλει να «περάσει την πόρτα» της Wall Street
Η Shein έχει καταθέσει εμπιστευτικά αίτηση για να εισαχθεί στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια που κάνει η εταιρεία ρούχων να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο.
Shein: Μετά την εδραίωση στο παγκόσμιο εμπόριο, θέλει να «περάσει την πόρτα» της Wall Street
Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη»
Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη»
Η Temu, συνεχίζοντας το επιθετικό της marketing, ετοιμάζεται να αγοράσει διαφημιστικό χώρο στο Super Bowl.
Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη»