Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη»

Temu/ Φωτογραφία shutterstock

Η Temu, συνεχίζοντας το επιθετικό της marketing, ετοιμάζεται να αγοράσει διαφημιστικό χώρο στο Super Bowl, τον τελικό του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που οι θεατές του Super Bowl θα δουν τη διαφήμιση της Temu, μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης από την Κίνα. Πηγές με γνώση επί του θέματος εμφανίζονται σίγουροι ότι η Temu θα έχει δυναμική παρουσία στο Super Bowl που θα διεξαχθεί στις 11 Φεβρουαρίου.

Η Temu έχει επενδύσει μεγάλα ποσά και έχει κατακλίσει με διαφήμιση το ίντερνετ σε όλες τις περιοχές που η εφαρμογή είναι διαθέσιμη. Τώρα επιδιώκει να κάνει μεγαλύτερο «μπάσιμο» στην παραδοσιακή διαφήμιση με την αρχή να γίνεται στο Super Bowl.

Διαβάστε επίσης: Ποιος είναι ο Mr Temu -Ο «μυστικοπαθής αρχιτέκτονας» πίσω από τον κινεζικό διαδικτυακό κολοσσό

Ο διαφημιστικός χρόνος κατά τη διάρκεια του Super Bowl θεωρείται από τα καλύτερα και ακριβότερα «φιλέτα» στην αγορά. Οι τιμές για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων κυμαίνονται από περίπου 6 έως και 7,2 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τους διαφημιστές.

Οι τιμές των διαφημίσεων για το μεγάλο παιχνίδι μπορεί να είναι διαφορετικές. Αυτό εξαρτάται από πολλά πράγματα, όπως για παράδειγμα πότε προβάλλονται και αν η εταιρεία έχει αγοράσει παραπάνω από μια διαφήμιση. Η Temu έχει κάνει συζητήσεις για το επερχόμενο Super Bowl αλλά δεν έχει δεσμευτεί ακόμα, δήλωσε εκπρόσωπος στην WSJ.

Διαβάστε επίσης: Temu: Ποιος είναι ο σκιώδης αναπτυσσόμενος γίγαντας στον χώρο του εμπορίου

Στην προσπάθεια της να γίνει γνωστή, κάτι που κατάφερε σε μεγάλο βαθμό, η Temu ξοδεύει επιθετικά στον τομέα της διαφήμισης. Το κύμα δαπανών από τους λιανοπωλητές της Κίνας επηρεάζει συνολικά την επιχείρηση διαδικτυακών διαφημίσεων. Το 46% της ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης της Temu μέχρι στιγμής φέτος πήγε στο Facebook, το 22% πήγε στο Instagram και το 15% στο YouTube.

Στο προηγούμενο Super Bowl οι διαφημίσεις της Temu άφησαν αδιάφορους τους περισσότερους θεατές, σύμφωνα με την WSJ, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την εφαρμογή να ανεβεί στην κορυφή με τις περισσότερε λήψεις σε Google Play και App Store.

H Temu είναι πλέον ο τέταρτος ισότοπος λιανικής πώλησης με τις περισσότερες επισκέψεις στις ΗΠΑ πίσω από την Amazon, το Walmart και το Ebay, σύμφωνα με τους αναλυτές. Οι μεγάλες επενδύσεις της Temu στο Super Bowl αντικατοπτρίζουν την στρατηγική της εταιρείας να εδραιώσει την παρουσία της στις ΗΠΑ και σε άλλες περιοχές.

ΣΧΕΤΙΚΑ