Skip to main content

10 τρόφιμα που νομίζεις ότι είναι υγιεινά αλλά δεν είναι

10 τρόφιμα που νομίζεις ότι είναι υγιεινά αλλά δεν είναι

Είναι γνωστό ότι υπάρχουν κάποια τρόφιμα που νομίζουμε ότι είναι υγιεινά αλλά τελικά αποδεικνύεται ότι δεν είναι. 

Και δεν είναι ότι γιατί κάνουν κακό, αλλά γιατί οι περισσότεροι θεωρούμε ότι είναι... διαίτης, ότι τρώγοντάς τα δεν καταναλώνουμε και πολλές θερμίδες, ενώ στην πραγματικότητα τρώγοντάς τα λαμβάνουμε αρκετά μεγάλες ποσότητες και αλατιού και ζάχαρης. 

Παρακάτω παρουσιάζονται 10 από αυτά. 

1. Granola

Η Granola ακούγεται σαν μια υγιεινή επιλογή πρωινού, αλλά έχει πολλές θερμίδες, και κάποια έχουν και πολύ ζάχαρη. Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να φτιάξετε τη δικό σας σπιτική granola για μια πιο υγιεινή επιλογή.

granola-mpol.jpeg

2. Γιαούρτι με γεύσεις

Τα γιαούρτια με γεύσεις περιέχουν πολύ ζάχαρη. Προτιμήστε ένα απλό γιαούρτι και βάλτε μέλι ή δική σας σπιτική μαρμελάδα. 

Γιαούρτι με γεύση

3. Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορεί να φαίνονται σαν μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση από τα γλυκά, αλλά αυτό είναι πολύ καλό για να είναι αλήθεια, δυστυχώς. Εχουν πολύ ζάχαρη και πολλά συντηρητικά για να παραταθεί η διάρκεια ζωής τους. 

Αποξηραμένα φρούτα

4. Τρόφιμα χωρίς ζάχαρη

Ορισμένες τροφές χωρίς ζάχαρη περιέχουν ασπαρτάμη, η οποία έχει συνδεθεί με την αύξηση του σωματικού βάρους. Όλα τα γλυκαντικά έχουν υποβληθεί σε κάποιο είδος χημικής διαδικασίας, και κάποια από αυτά προκαλούν ερεθισμό του στομάχου. 

5. Τα αναψυκτικά διαίτης

Τα τεχνητά γλυκαντικά στο αναψυκτικά διαίτης δίνουν αίσθημα κορεσμού, αλλά προκαλούν και άνοδο της ινσουλίνης που μπορεί να οδηγήσει σε αποθήκευση λίπους. 

Αναψυκτικά διαίτης

 

6. Μπάρες δημητριακών

Ακούγονται υγιεινές,  φαίνονται υγιεινές, αλλά περιέχουν ζάχαρη.

Μπάρες δημητριακών

7. Χυμοί φρούτων

Οι χυμοί φρούτων είναι γεμάτοι με ζάχαρη. Και δεν περιέχουν τις πολύτιμες ίνες που μπορεί να προσλάβει κανείς τρώγοντας κανονικά φρούτα. 

Χυμός

8. Δημητριακά

Μπορεί να νομίζετε ότι είναι ένα υγιεινό σνακ, αλλά αν δεν είναι ολικής αλέσεως, τα δημητριακά με σάκχαρα μπορεί να προκαλέσουν αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

Δημητριακά

9. Ποπ κορν

Αν φάτε μια σακούλα ποπ κορν τότε θα ξεπεράσετε με μιάς τη συνιστώμενη ημερήσια δόση αλατιού. Μια διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε νάτριο ενέχει διάφορους κινδύνους όπως αύξηση της αρτηριακής πίεσης. 

Ποπ κορν

10. Hummus

Φτιάχνεται από ρεβύθια είναι δυνατόν να είναι ανθυγιεινό; Είναι.  Το έτοιμο Hummus περιέχει αλάτι και λιπαρά και κάποια περιέχουν μάλιστα και πάρα πάρα πολύ αλάτι. /Φωτογραφίες άρθρου: Unsplhash

Χούμους

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα ελληνικά super foods που σαρώνουν
Τα ελληνικά super foods που σαρώνουν
Η Ελλάδα, είναι και παραμένει ο «παράδεισος των φυτών της Ευρώπης». Ξεχωρίζουν χαρούπι, μάραθος και μελισσόχορτο.
Τα ελληνικά super foods που σαρώνουν
Πρωταθλητές οι Έλληνες στα ζυμαρικά
Πρωταθλητές οι Έλληνες στα ζυμαρικά
H Ελλάδα κατατάσσεται στην τέταρτη θέση της διεθνούς κατάταξης που αφορά την κατανάλωση ζυμαρικών μετά την Ιταλία, την Τυνησία και τη Βενεζουέλα.
Πρωταθλητές οι Έλληνες στα ζυμαρικά
Θα αλλάξει η διατροφή μας στα επόμενα 10 χρόνια
Θα αλλάξει η διατροφή μας στα επόμενα 10 χρόνια
Μέχρι το 2028, η κατανάλωση οσπρίων, ριζών και βολβών αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9% τον χρόνο παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση «αγροτικές προοπτικές» για την περίοδο 2019-2028 που δημοσιοποίησε ο ΟΟΣΑ.
Θα αλλάξει η διατροφή μας στα επόμενα 10 χρόνια
10 τροφές για τον καύσωνα και τα 40άρια
10 τροφές για τον καύσωνα και τα 40άρια
Καλοκαίρι χωρίς υψηλές θερμοκρασίες και καύσωνα δεν γίνεται, και όλοι αναζητούν τρόπους για να δροσιστούν.
10 τροφές για τον καύσωνα και τα 40άρια