ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Φωτογραφία: Shutterstock

ΕΟΤ: Δράσεις για την προώθηση της Ελλάδας στη γερμανική τουριστική αγορά

Η ποικιλομορφία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος αναδείχθηκε κατά τη διάρκεια roadshow της επαγγελματικής πλατφόρμας επικοινωνίας και μάρκετινγκ Expipoint, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο διάστημα από τις 17 έως τις 21 Νοεμβρίου 2025 σε πέντε γερμανικές πόλεις.
NEWSROOM /
Τουρισμός

TUI: Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός για το 2026

Με μία ισχυρή στροφή προς την Ελλάδα ξεκινά ο τουριστικός όμιλος TUI τα σχέδια για την καλοκαιρινή σεζόν του 2026. Σύμφωνα με νέα στοιχεία, η Ελλάδα σκαρφαλώνει πλέον στην κορυφή των πιο δημοφιλών χωρών στις κρατήσεις, ξεπερνώντας την Ισπανία και την Τουρκία.
NEWSROOM /
Άνδρος, Μπατσί

ΔΥΠΑ: Αυξάνεται η χρονική διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού για εργαζόμενους και ανέργους περιόδου 2025–2026

Επεκτείνεται από 12 σε 13 μήνες η διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) για εργαζόμενους και ανέργους περιόδου 2025–2026, σύμφωνα με πρόσφατη τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (30401/2025–Β' 2115).
NEWSROOM /
Παραλία Σεϋχέλλες, Ικαρία

ΤτΕ: Ξεπέρασαν τα 20 δισ. ευρώ τα έσοδα από τον τουρισμό την περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2025

Ξεπέρασαν τα 20 δισ. ευρώ τα έσοδα από τον τουρισμό το εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2025, καταγράφοντας άνοδο κατά 9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.
NEWSROOM /
Κρήτη, Λουτρό

Πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2025»: Νέος οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου

Το υπουργείο Τουρισμού ανακοίνωσε τον οριστικό πίνακα δικαιούχων χαμηλής περιόδου, όπως διαμορφώθηκε μετά την ανακατανομή των αδιάθετων ποσών της υψηλής περιόδου.
NEWSROOM /
Στη Χίο

Ανάπτυξη και προκλήσεις στην ελληνικό τουρισμό - Ο αντίκτυπος σε οικονομία και κοινωνία

Το πώς ο τουρισμός διαμορφώνει τα οικονομικά δεδομένα της χώρας και πώς επηρεάζει τις τοπικές κοινωνίες που καλούνται να τον υποδεχθούν και να τον διαχειριστούν συζήτησαν οι εκπρόσωποι του επιχειρηματικού και επενδυτικού κλάδου που συμμετείχαν στο πάνελ με θέμα «Ο αντίκτυπος του ελληνικού τουρισμού στην οικονομία και την κοινωνία».
NEWSROOM /
Η Θεσσαλονίκη βράδυ

FT: Κορυφαίος προορισμός για φθινοπωρινή απόδραση στην Ευρώπη η Θεσσαλονίκη

Ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς για φθινοπωρινή απόδραση στην Ευρώπη, παρουσιάζεται η Θεσσαλονίκη σε εκτενές άρθρο των Financial Times (FT Weekend, US edition), με την αρθρογράφο να περιγράφει την πόλη ως πολυεπίπεδη και γεμάτη αυθεντικότητα.
NEWSROOM /
Η παραλία Λίνδος στο νησί της Ρόδου/Φωτογραφία: Shutterstock

ΕΟΤ: Δράση για την προβολή Κρήτης, Ρόδου και Κεντρικής Μακεδονίας σε βρετανικά ΜΜΕ

Την Κρήτη, τη Ρόδο και την Κεντρική Μακεδονία επισκέφτηκαν, τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου, Travel Agents και δημοσιογράφοι της Βρετανίας, στο πλαίσιο τριών ταξιδιών εξοικείωσης που υποστήριξε και διοργάνωσε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Περιφέρειες, ενισχύοντας αποτελεσματικά την προβολή των τριών προορισμών σε μεγάλες πλατφόρμες και ΜΜΕ της βρετανικής αγοράς.
NEWSROOM /
Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη

Κεφαλογιάννη: Το 2025 νέο έτος-ρεκόρ με αύξηση στις αφίξεις και ακόμη μεγαλύτερη άνοδο στις ταξιδιωτικές εισπράξεις

Το στοίχημα της βιωσιμότητας του ελληνικού τουρισμού βρέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης της υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη με τη Shaikha Nasser Al Nowais (Σαΐχα Νάσερ αλ Νούαις), νεοεκλεγείσα γγ του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UN Tourism), κατά την πρώτη ημέρα του συνεδρίου «REIMAGINE TOURISM 2025», το οποίο διοργανώνει η εφημερίδα «Καθημερινή» στο ΚΠΙΣΝ (Φάρος), στις 18 και 19 Νοεμβρίου.
NEWSROOM /
Θεσσαλονίκη

Τα σχέδια του ΕΟΤ για τη Θεσσαλονίκη: Πού επενδύει, τα τουριστικά ατού της πόλης

Την καθιέρωση της Θεσσαλονίκης στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων προορισμών της Ευρώπης για σύντομες αστικές αποδράσεις (city break), αλλά και για τουρισμό MICE (συνεδριακό, εκδηλώσεων και συναντήσεων) επιδιώκει ο ΕΟΤ, που έχει επενδύσει συστηματικά προς αυτή την κατεύθυνση, σε συντονισμένη συνεργασία με τον δήμο Θεσσαλονίκης.
NEWSROOM /
Τουρισμός

NielsenIQ: H καταναλωτική συμπεριφορά των τουριστών στην Ελλάδα

Ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) πραγματοποιούν οι τουρίστες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη χώρα μας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της NielsenIQ με τίτλο «From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece».
NEWSROOM /