fbpxFCA: Το πλάνο ανάπτυξης του ομίλου στο Σοφικό | Economistas.gr
Skip to main content

FCA: Το πλάνο ανάπτυξης του ομίλου στο Σοφικό

FCA: Το πλάνο ανάπτυξης του ομίλου στο Σοφικό

H FCA παρουσίασε το πλάνο ανάπτυξης του ομίλου σε δημοσιογραφική εκδήλωση που πραγματοποίησε στο «The Ranch» στο Σοφικό. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν μοντέλα από τις εταιρείες του ομίλου και να δουν το σύνολο της γκάμας των εταιρειών της FCA.

Εκπροσωπώντας από τις 15 Απριλίου και τη μάρκα Jeep, η FCA Greece συνεχίζει το πλάνο ανάπτυξης του ομίλου στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Όπως τόνισε στα πλαίσια της εκδήλωσης ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Μπακόπουλος επισήμανε πως η ένταξη της Jeep έρχεται να ενισχύσει την παρουσία του ομίλου και παράλληλα να συμπληρώσει τη γκάμα διαθέσιμων επιλογών για τους καταναλωτές. Την παρουσία του ομίλου στην Ελλάδα συμπληρώνει η FCA ΒΑΝΚ, η οποία δραστηριοποιείται στην χώρα μας από το 1991 προσφέροντας υπηρεσίες χρηματοδότησης στο χώρο του αυτοκινήτου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Volvo
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Volvo
Ο Ιούλιος ήταν ένας από τους καλύτερους μήνες για τη Volvo, στον τομέα των πωλήσεων. Η συνολική επίδοσή της στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2019 ήταν 395.372 αυτοκίνητα.
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Volvo
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor Corp ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων παγκοσμίως εξαιτίας ενός ηλεκτρονικού προβλήματος, το οποίο μπορεί να οδηγήσει στην μη ανάπτυξη των αερόσακων.
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Audi: Άλμα 51% των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2019
Audi: Άλμα 51% των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2019
Με συνολικά 4.020 ταξινομήσεις, η επίδοση της Audi αντιπροσωπεύει με διαφορά τη μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε ανάμεσα στις πρώτες 20 μάρκες στην Ελλάδα.
Audi: Άλμα 51% των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2019
PSA: Κέρδη το πρώτο εξάμηνο, παρά την πανδημία κορωνοϊού
PSA: Κέρδη το πρώτο εξάμηνο, παρά την πανδημία κορωνοϊού
Η κερδοφορία του ομίλου έχει προέλθει κυρίως από την επικέντρωση των πωλήσεων σε ακριβότερα μοντέλα, όπως τα SUV, όπως σημειώνει σε δημοσίευμά του το Reuters.
PSA: Κέρδη το πρώτο εξάμηνο, παρά την πανδημία κορωνοϊού