Skip to main content

Διαγωνισμός για καινοτομίες στο λιανεμπόριο τροφίμων

Διαγωνισμός για καινοτομίες στο λιανεμπόριο τροφίμων

Διαγωνισμό για βιώσιμες καινοτομίες στους κλάδους λιανεμπορίου και των FMCG προϊόντων διοργανώνει το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Προϊόντων (ΙΕΛΚΑ) στο πλαίσιο των δράσεων της πρωτοβουλίας του «Νοιαζόμαστε Σήμερα - Ζούμε Καλύτερα Αύριο».

Τον διαγωνισμό RISE (Retail Innovation for Sustainable Ecosystems) Awards υποστηρίζουν οι εταιρείες ΑΒ Βασιλόπουλος, Coca-Cola Τρία Έψιλον, Μασούτης, My Market, Praktiker, Ο.Κ! Anytime Markets και Σκλαβενίτης.

Στόχος του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη, σχεδίαση και προώθηση καινοτόμων ιδεών που επικεντρώνονται στο βιώσιμο λιανεμπόριο τροφίμων και ευρύτερα των FMCG προϊόντων.

Οι κύριες περιοχές ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, νέες συσκευασίες προϊόντων φιλικές προς το περιβάλλον, νέα προϊόντα και υπηρεσίες με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, νέα προϊόντα και υπηρεσίες που προάγουν την υγεία και ευεξία των καταναλωτών, νέα συστατικά και νέα τρόφιμα στην κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης για αναδυόμενες κατηγορίες καταναλωτών, τεχνολογίες, συστήματά και δράσεις εξοικονόμησης ενέργειας κ.ά.

Δυνατότητα συμμετοχής έχουν νέες επιχειρήσεις, επιστήμονες, ομάδες ερευνητών/φοιτητών, στελέχη επιχειρήσεων με καινοτόμες ιδέες στις παραπάνω κατηγορίες ή που έχουν ήδη διακριθεί σε διάφορους διαγωνισμούς, καθώς και start-ups με καινοτόμα προϊόντα/υπηρεσίες.

Οι διακριθείσες ομάδες/εταιρείες θα βραβευθούν με χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 6.000 ευρώ, θα υποστηριχθούν μέσω της δικτύωσης με σούπερ-μάρκετ και βιομηχανίες/προμηθευτές για μελλοντικές συνεργασίες και πιθανή ανάπτυξη του προϊόντος/υπηρεσίας τους, θα λάβουν χρήσιμες συμβουλές (τεχνικές, διοικητικές, οργανωτικές κλπ) από ειδικούς του κλάδου για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη, ενώ θα έρθουν σε άμεση επαφή με εξειδικευμένους επενδυτές και σχετικά funds.

Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού: www.riseawards.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Tα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%. Μικρότερη η αύξηση στα ταχέως διακινούμενα καταναλωτικά αγαθά (+3,8%).
Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
ΕΦΕΤ: Πρόστιμα 112.025 ευρώ σε 19 επιχειρήσεις
ΕΦΕΤ: Πρόστιμα 112.025 ευρώ σε 19 επιχειρήσεις
Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα αφορούν επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, εγκαταστάσεις παραγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου, επεξεργασίας κρέατος, παραγωγής και εμπορίας πτηνοτροφικών προϊόντων, επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.
ΕΦΕΤ: Πρόστιμα 112.025 ευρώ σε 19 επιχειρήσεις
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Την επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα