fbpxΈξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica | Economistas.gr
Skip to main content

Έξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica

Έξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica

Έξι ελληνικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στη διεθνή έκθεση ASIA FRUIT LOGISTICA 2019, που πραγματοποιήθηκε στο Χονγκ Κονγκ από τις 4 έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2019 στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Αsia World Expo.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στο ελληνικό ομαδικό περίπτερο που διοργάνωσε για τρίτη συνεχή χρονιά το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, έλαβαν μέρος οι εταιρίες Anatoli SA, Chatzidakis SA, Kolios Company SA, Mitrosilis SΑ και Protofanousi Fruits, ενώ η εταιρία ZEUS KIWI έλαβε μέρος ως ανεξάρτητος εκθέτης.

Mε την ομαδική παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στο ομαδικό περίπτερο των 120 τ.μ. σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου, αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων, η ποιότητα, η φρεσκάδα, η διατροφική και γευστική αξία τους, που οφείλεται στις ευνοϊκές μεσογειακές κλιματικές συνθήκες, στην πλούσια και εύφορη ελληνική γη και στη φροντίδα των Ελλήνων παραγωγών.

Στη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν επαφές και συζητήσεις με ασιατικές εταιρίες, τόσο με παλαιότερους πελάτες για τη διατήρηση και επέκταση συνεργασιών, όσο και με καινούριες εταιρίες, με στόχο μελλοντικές εξαγωγικές συμφωνίες.

Σημειώνεται ότι η ASIA FRUIT LOGISTICA, αποτελεί την κορυφαία έκθεση στον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών σε ολόκληρη την Ασία, καθώς κάθε χρόνο συγκεντρώνονται οι μεγαλύτεροι εκπρόσωποι του κλάδου για κατ' ιδίαν συναντήσεις και επιχειρηματικές συζητήσεις. Παρά τη δύσκολη φετινή συγκυρία, και των κινητοποιήσεων που σημειώνονται τους τελευταίους μήνες στο Χόνγκ Κόνγκ, στη διοργάνωση συμμετείχαν 810 εκθέτες από περισσότερες από 40 χώρες και 12.000 επαγγελματίες εισαγωγείς, έμποροι και διανομείς από 70 χώρες. Στο πλαίσιο παράλληλων εκδηλώσεων διεξήχθη το ASIAFRUIT CONGRESS, το κορυφαίο συνέδριο για φρέσκα προϊόντα στην Ασία, καθώς και ημερίδες για τις εξελίξεις και τάσεις του κλάδου στις ασιατικές αγορές.

Το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, γνωστοποίησε ότι πρόκειται να ανοίξει το 2020 για τέταρτη φορά δρόμους εξωστρέφειας στην ασιατική αγορά τροφίμων, με τη διοργάνωση του Ελληνικού Ομαδικού Περιπτέρου στην έκθεση ASIA FRUIT LOGISTICA 2020, που θα πραγματοποιηθεί στο Χονγκ Κονγκ από τις 23 έως τις 25 Σεπτεμβρίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΦΕΤ: Πρόστιμα 112.025 ευρώ σε 19 επιχειρήσεις
ΕΦΕΤ: Πρόστιμα 112.025 ευρώ σε 19 επιχειρήσεις
Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα αφορούν επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, εγκαταστάσεις παραγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου, επεξεργασίας κρέατος, παραγωγής και εμπορίας πτηνοτροφικών προϊόντων, επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.
ΕΦΕΤ: Πρόστιμα 112.025 ευρώ σε 19 επιχειρήσεις
Πώς η πανδημία αλλάζει τη βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων
Πώς η πανδημία αλλάζει τη βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων
Αποκαλυπτικό ενημερωτικό έγγραφο του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Βερολίνο με τίτλο: «Αλλαγή της βιομηχανίας των εμπορικών εκθέσεων λόγω της κρίσης του κορωνοϊού».
Πώς η πανδημία αλλάζει τη βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων
PwC: Ποιες επιχειρήσεις αποδίδουν καλύτερα υπό πίεση
PwC: Ποιες επιχειρήσεις αποδίδουν καλύτερα υπό πίεση
Πάνω από το 50% των ιδιωτικών επιχειρήσεων της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ) αναμένουν μείωση των εσόδων τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα «EMEA Private Business Survey» της PwC.
PwC: Ποιες επιχειρήσεις αποδίδουν καλύτερα υπό πίεση
EY: Πρόσθετες προκλήσεις από την πανδημία για την ακεραιότητα των επιχειρήσεων
EY: Πρόσθετες προκλήσεις από την πανδημία για την ακεραιότητα των επιχειρήσεων
Οι μειώσεις προσωπικού και οι διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού, αποτελούν τις κυριότερες απειλές για την ακεραιότητα των επιχειρήσεων, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες σε webcast της EY Ελλάδος
EY: Πρόσθετες προκλήσεις από την πανδημία για την ακεραιότητα των επιχειρήσεων
Mελέτη της Ira Media: Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού στα brands
Mελέτη της Ira Media: Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού στα brands
Οι τελευταίες προβλέψεις για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού στην οικονομία, στις καταναλωτικές συνήθειες, στον τρόπο ζωής και στα media Τις βραχυπρόθεσμες αλλά και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία.
Mελέτη της Ira Media: Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού στα brands