fbpxFoodeat: Το ηλεκτρονικό κατάστημα μαναβικής και οσπρίων | Economistas.gr
Skip to main content

Foodeat: Το ηλεκτρονικό κατάστημα μαναβικής και οσπρίων

Foodeat: Το ηλεκτρονικό κατάστημα μαναβικής και οσπρίων

Μετράει μόλις δυο μήνες αλλά έχει καταφέρει ήδη να χτίσει σταθερούς πελάτες. Ο λόγος για το foodeat.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα μαναβικής και οσπρίων που ήρθε να ανατρέψει τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν οι κάτοικοι της Αθήνας.

Σε τι διαφέρει από τα online σουπερμάρκετ; Το συγκριτικό πλεονέκτημα του Foodeat είναι ότι αν και ηλεκτρονικό κατάστημα, διατηρεί όλα τα στοιχεία της προσωπικής αγοράς. Στόχος εξαρχής ήταν να παραμείνει η εξυπηρέτηση προσωπική.

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας: «Σε μια εποχή που οι περισσότερες επιχειρήσεις επενδύουν σε ρομποτικές εφαρμογές για αυτοματοποίηση των παραγγελιών, εμείς φροντίζουμε σε κάθε στάδιο της παραγγελίας να έχουμε έναν άνθρωπο που θα φροντίζει τον πελάτη να επιλέξει σα να είναι ο ίδιος. Μετά την αποστολή της παραγγελίας δηλαδή γίνεται τηλεφωνική επικοινωνία για επιβεβαίωση, αλλά και καταγραφή προτιμήσεων σχετικά με την ωριμότητα των προϊόντων, ενημέρωση και κατεύθυνση σχετικά με τις ποσότητες. Και μετά συμφωνούμε τον τόπο και την ώρα παραλαβής.

Ενας ακόμη στόχος μας, ήταν να φέρουμε όσο πιο κοντά γίνεται τον παραγωγό στον καταναλωτή, χωρίς ενδιάμεσα κέρδη. Οι τιμές μας είναι χαμηλότερες από τα σούπερ μάρκετ γιατί τα προϊόντα φτάνουν απευθείας σε χάρτινες σακούλες χωρίς έξτρα κόστος συσκευασίας. Και το πιο βασικό: φτάσουν ολόφρεσκα, γιατί δεν τα έχουν ζουλήξει όλα τα χέρια που περνάνε από ένα σουπερμάρκετ.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα ωστόσο του Foodeat είναι ή άμεση παράδοση των προϊόντων που γίνεται σε λίγες ώρες, χωρίς μεταφορικά έξοδα. Πρόκειται για υπηρεσία που δεν εφαρμόζεται πουθενά αλλού. Στο ξεκίνημα του καταστήματος παρείχαμε δωρεάν παραδόσεις χωρίς ελάχιστο κόστος παραγγελίας. Ακριβώς όπως ψωνίζει ο καθένας από το σούπερ μάρκετ. Επιλέγει τα προϊόντα της εβδομάδας του και αυτά πάει στο ταμείο, χωρίς να πρέπει να επιβαρυνθεί με επιπλέον πράγματα για να συμπληρώσει ένα καλάθι.

Δεδομένου ότι το ξεκίνημα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος συνέπεσε χρονικά με τη δύσκολη συγκυρία του περιορισμού κατ’ οίκον και οι παραγγελίες μας πήραν μια κατακόρυφη αύξηση, ορίσαμε προσωρινά κι εμείς ένα κόστος ελάχιστης παραγγελίας προκειμένου να ομαδοποιήσουμε ευκολότερα τα δρομολόγια και τις παραδόσεις και να μην περάσουμε στον πελάτη μια χρονική καθυστέρηση, όπως γίνεται αναγκαστικά από τα σούπερ μάρκετ και που αυτές τις μέρες είναι ζωτικής σημασίας. Έχουμε σαν στόχο και καταφέρνουμε να είμαστε το ταχύτερο online κατάστημα παρά τις μέρες αυτές.

Να αναφέρουμε τέλος ότι οι παραδόσεις του Foodeat αφορούν όλη την Αττική και στον κατάλογό μας μπορεί να βρει κάποιος εκτός από λαχανικά, φρούτα και όσπρια, αυγά, έτοιμες σαλάτες, μέλι και ξηρούς καρπούς από πιστοποιημένους παραγωγούς».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica
Έξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica
Έξι ελληνικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στη διεθνή έκθεση ASIA FRUIT LOGISTICA 2019, που πραγματοποιήθηκε στο Χονγκ Κονγκ από τις 4 έως τις 6 Σεπτεμβρίου.
Έξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica
Το streaming και οι διαδικτυακές αγορές στην εποχή του κορωνοϊού
Το streaming και οι διαδικτυακές αγορές στην εποχή του κορωνοϊού
Ποτέ άλλοτε ο συνδεδεμένος κόσμος και η ικανότητά μας να επικοινωνούμε, να κοινωνικοποιούμαστε, να δουλεύουμε και να πραγματοποιούμε συναλλαγές στο διαδίκτυο δεν ήταν τόσο κρίσιμα.
Το streaming και οι διαδικτυακές αγορές στην εποχή του κορωνοϊού
E-shop: Αύξηση έως και 134%-Τι αγοράζουν οι Έλληνες
E-shop: Αύξηση έως και 134%-Τι αγοράζουν οι Έλληνες
Tον Μάρτιο εκατοντάδες κατηγορίες έχουν εκτοξευθεί από τις online αγορές, όπως puzzles με +1.654%, web cameras με +1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772%.
E-shop: Αύξηση έως και 134%-Τι αγοράζουν οι Έλληνες
«Εκρηξη» εξαγωγών οπωροκηπευτικών εν μέσω κορωνοϊού
«Εκρηξη» εξαγωγών οπωροκηπευτικών εν μέσω κορωνοϊού
O κλάδος των φρούτων και των λαχανικών δείχνει ότι έχει ισχυρά «θεμέλια», καθώς τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν αύξηση των εξαγωγών, αλλά και της εγχώριας κατανάλωσης.
«Εκρηξη» εξαγωγών οπωροκηπευτικών εν μέσω κορωνοϊού