fbpxγραμμή 4 | Economistas.gr Skip to main content

ΓΡΑΜΜΗ 4

Νέες καθυστερήσεις για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο
Νέες καθυστερήσεις για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο
Σε νέες νομικές περιπέτειες μπαίνει ο διαγωνισμός για την γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, μόλις τρεις μήνες μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σύμφωνα με την οποία τηρήθηκε η νομιμότητα στη διαδικασία.
Νέες καθυστερήσεις για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο
Πού θα μπουν οι μετροπόντικες για τη Γραμμή 4 του μετρό
Πού θα μπουν οι μετροπόντικες για τη Γραμμή 4 του μετρό
Δύο μετροπόντικες θα τεθούν σε λειτουργία σχεδόν ταυτόχρονα. Η επιλογή των δύο σημείων έγινε με κριτήριο τη μικρότερη δυνατή όχληση στην κυκλοφορία, προκειμένου να μην απαιτηθούν εκτεταμένες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις.
Πού θα μπουν οι μετροπόντικες για τη Γραμμή 4 του μετρό
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Οι περιοχές απ' όπου θα περάσει η γραμμή 4 του Μετρό έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον επενδυτών και εταιρειών διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιων μισθώσεων, τύπου AirBnB.
Μετρό: Τα νέα «φιλέτα» της γραμμής 4 -Εως 58% οι αυξήσεις στα ακίνητα
Μετρό: Σε αυτούς τους δρόμους θα κατασκευαστούν οι σταθμοί της Γραμμής 4
Μετρό: Σε αυτούς τους δρόμους θα κατασκευαστούν οι σταθμοί της Γραμμής 4
Οι 15 νέοι σταθμοί του Μετρό θα κατασκευαστούν σε Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή.
Μετρό: Σε αυτούς τους δρόμους θα κατασκευαστούν οι σταθμοί της Γραμμής 4
Αττικό Μετρό: Πρώτο βήμα από το ΣτΕ για τη γραμμή 4
Αττικό Μετρό: Πρώτο βήμα από το ΣτΕ για τη γραμμή 4
Το Συμβούλιο της Επικρατείας αναμένεται να δικαιώσει την εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ για το έργο αφορά στη μετατόπιση δικτύων κοινής ωφέλειας και σε διερευνητικές αρχαιολογικές ανασκαφές.
Αττικό Μετρό: Πρώτο βήμα από το ΣτΕ για τη γραμμή 4
Γόρδιος δεσμός για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο
Γόρδιος δεσμός για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο
Το μέλλον του διαγωνισμού για τη γραμμή 4 του μετρό - με προϋπολογισμό άνω του 1,8 δισ. ευρώ - είναι αμφίβολο, δεδομένου πως έχουν κατατεθεί τρεις προσφυγές από ισάριθμες εταιρείες στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Γόρδιος δεσμός για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο