Έχουν ξεκινήσει πρόδρομες εργασίες που αφορούν μελέτες, τη σταδιακή εγκατάσταση των εργοταξίων, αρχαιολογική διερεύνηση και μετατόπιση των δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφελείας.
«Ξεκινούν τα πρώτα εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες. Η ολοκλήρωση της Γραμμής 4 θα γίνει μέσα σε 8 χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό έργο, θα δώσει λύσεις στην καθημερινότητα των πολιτών».
Περίπου 340.000 επιβάτες αναμένεται να χρησιμοποιούν καθημερινά το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 που έχει σχεδιαστεί με σκοπό να εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στην ΑΚΤΩΡ, η χαμηλότερη οικονομική προσφορά του σχήματος υπό την ΑΒΑΞ ενδεχομένως να μην είναι επαρκής για τις προδιαγραφές του έργου.
Λίγο μετά τις 14:00 το μεσημέρι της Δευτέρας αποκαλύφθηκαν, στα γραφεία της Αττικό Μετρό, οι οικονομικές προσφορές των δυο μεγάλων διεκδικητών για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
Σημαντική εξέλιξη στον διαγωνισμό για την κατασκευή των 15 νέων σταθμών με προϋπολογισμό ύψους 1,8 δισ. ευρώ, οι οποίοι θα αποτελέσουν το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό.
Να προχωρήσει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό θέλει η κυβέρνηση. Η έκκληση που απευθύνει στα δύο σχήματα που διεκδικούν το έργο. Δημοπρατούνται τρεις επεκτάσεις της Αττικής Οδού.
Τα δύο σχήματα ζητούν να ανασταλεί ο διαγωνισμός του έργου μέχρι να εκδικαστούν οι προσφυγές που έχουν υποβάλει για την αξιολόγηση των τεχνικών τους φακέλων.