fbpxΕρευνα: Τι παπούτσια επιλέγουν οι Ελληνες -Μάρκες, χρώμα, είδος | Economistas.gr
Skip to main content

Ερευνα: Τι παπούτσια επιλέγουν οι Ελληνες -Μάρκες, χρώμα, είδος

Ερευνα: Τι παπούτσια επιλέγουν οι Ελληνες -Μάρκες, χρώμα, είδος
Φωτογραφία: SHUTTERSTOCK

Μια μεγάλη έρευνα για τα υποδήματα που προτιμούν οι άνδρες και οι γυναίκες στην Ελλάδα πραγματοποιήσε το epapoutsia.gr. 

Με την έρευνα δίνονται απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα: Ποια είδη παπουτσιών προτιμούν οι Έλληνες; Σε ποια πόλη οι γυναίκες φοράνε τα ψηλότερα τακούνια; Ποια χρώματα παπουτσιών είναι τα πιο δημοφιλή και ποια σχεδόν αγνοούνται; Πού βρίσκονται οι Έλληνες με τις μεγαλύτερες... πατούσες; 

Τι χρώμα παπούτσια προτιμούν οι Ελληνες

Οι κατασκευαστές προσφέρουν διάφορα χρώματα και μοντέλα υποδημάτων, και όμως οι αγοραστές στην Ελλάδα συνήθως επιλέγουν μαύρα παπούτσια. Στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα το κάθε δεύτερο ζευγάρι παπουτσιών που αγοράζεται είναι σε μαύρο χρώμα.

Και αν όχι μαύρο, ποιο άλλο χρώμα; Σε όλη τη χώρα το λευκό είναι το δεύτερο πιο συχνά επιλεγμένο χρώμα. Η εξαίρεση είναι η Λάρισα όπου το πιο αγαπημένο χρώμα μετά το μαύρο είναι το μπεζ. Τα στατιστικά στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι τα κίτρινα, πορτοκαλί και μωβ παπούτσια είναι τα λιγότερο επιλεγμένα ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές.

ereuna-papoutsia-xromata.jpg

 

Οι πιο “hot” μάρκες

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της ιστοσελίδας epapoutsia.gr σε όλη τη χώρα εκτός τη Λάρισα βασιλεύει η adidas. Στη Λάρισα η πιο αγαπημένη μάρκα είναι η New Balance.

Έτσι παρουσιάζονται τα τοπ 5 των πιο δημοφιλών μαρκών μεταξύ των γυναικών:

  • 1. adidas
  • 2. New Balance
  • 3. Geox
  • 4. Guess
  • 5. Clarks

Τα τοπ 5 των πιο δημοφιλών μαρκών μεταξύ των ανδρών:

  • 1. New Balance
  • 2. adidas
  • 3. Geox
  • 4. Nike
  • 5. Clarks
ereuna-papoutsia-markes.jpg

Οι πόλεις και τα μεγέθη παπουτσιών

Ελέγξαμε επίσης τα μεγέθη των παπουτσιών που αγοράστηκαν. Αποδείχθηκε ότι τα καταστήματα ξεμένουν από το νούμερο 38 σε γυναικεία και 43 στα ανδρικά πιο γρήγορα από τα άλλα νούμερα.

Στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη οι περισσότερες γυναίκες φοράνε το νούμερο 38. Στην Πάτρα και Ηράκλειο 39, ενώ στη Λάρισα... 40. Το μικρότερο νούμερο για τις γυναίκες καταγράφεται στα Ιωάννινα (37).

Εν τω μεταξύ στα αντρικά το πιο συχνά αγορασμένο νούμερο είναι το 43. Με διαφορά μόνο 1 νούμερου έχουμε τη Θεσσαλονίκη και τα Ιωάννινα με το 42.

ereuna-papoutsia-noumera.jpg

Τα δημοφιλέστερα είδη παπουτσιών στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας των πιο δημοφιλών κατηγοριών υποδημάτων εκτός του χειμώνα, οι Ελληνίδες και οι Έλληνες λατρεύουν το αθλητικό στυλ και ιδιαίτερα την άνεση. Μεταξύ των γυναικών, τα sneakers, σανδάλια, πάνινα παπούτσια, γόβες και αθλητικά αγοράστηκαν πιο συχνά. Ενώ τα τοπ 5 των ανδρών είναι τα sneakers, αθλητικά, σανδάλια, πάνινα και μοκασίνια.

Από την έρευνα προκύπτουν επίσης οι περιοχές όπου οι γυναίκες φορούν τα υψηλότερα τακούνια. Συγκεκριμένα, οι πιο γενναίες γυναίκες βρίσκονται στα Ιωάννινα με το ύψος τακουνιου 6,4 εκατοστά. Στην Αθήνα έχουμε 5,8 εκατ., Πάτρα 5,6 εκατ., Ηράκλειο 5,4 και Λάρισα 4,7.


Που θα συναντήσετε γυμνασμένους άντρες; Σύμφωνα με τα στοιχεία για την πώληση αθλητικών παπουτσιων για τρέξιμο, οι πιο αθλητικοί άνδρες ζουν στην Πάτρα, Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη. Οι Αθηναίοι βρέθηκαν στην 5 θέση.

ereuna-papoutsia-eidos.jpg

*Η έρευνα διενεργήθηκε από το ηλεκτρονικό κατάστημα epapoutsia.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
Μια σειρά από συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της εμφάνισης της πανδημίας του κορωνοϊού αναμένεται να διατηρηθούν από μεγάλες ομάδες των καταναλωτών και μετά το 2021
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
ΕΥ: Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πανδημία
ΕΥ: Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πανδημία
Πιο απαισιόδοξοι από τους καταναλωτές άλλων χωρών αναδεικνύονται οι Έλληνες ως προς τις εκτιμήσεις τους για το πότε θα σταματήσει ο φόβος της πανδημίας να επηρεάζει τον τρόπο ζωής τους.
ΕΥ: Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πανδημία
Ερευνα: Γιατί οι καπνιστές δυσκολεύονται να κόψουν το κάπνισμα
Ερευνα: Γιατί οι καπνιστές δυσκολεύονται να κόψουν το κάπνισμα
Τα αποτελέσματα της μελέτης θα παρουσιαστούν αύριο στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσημάτων Θώρακος που διοργανώνει τη Εταιρεία Νοσημάτων Θώρακος Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη.
Ερευνα: Γιατί οι καπνιστές δυσκολεύονται να κόψουν το κάπνισμα
Η τηλεργασία ήρθε για να μείνει: Τι δείχνει έρευνα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Η τηλεργασία ήρθε για να μείνει: Τι δείχνει έρευνα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Τον Μάρτιο του 2020 μαζί με το lockdown μας «συστήθηκαν» παράλληλα η τηλεργασία και η τηλεκπαίδευση ξαφνικά, απότομα και υποχρεωτικά λόγω της πανδημίας, χωρίς να υπάρχει περίοδος προσαρμογής για τους εργαζόμενους, τις επιχειρήσεις, τους μαθητές και τους γονείς.
Η τηλεργασία ήρθε για να μείνει: Τι δείχνει έρευνα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Μαύρος: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές
Μαύρος: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές
Τη βεβαιότητά του ότι η πανδημία άλλαξε την καθημερινότητα και τις συνήθειες των καταναλωτών εκφράζει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, EY Ελλάδος.
Μαύρος: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές