fbpxέρευνα | Economistas.gr
Skip to main content

ΕΡΕΥΝΑ

Ερευνα: Οι αλλαγές στην καθημερινότητα των Ελλήνων λόγω πανδημίας
Ερευνα: Οι αλλαγές στην καθημερινότητα των Ελλήνων λόγω πανδημίας
Τις μεταβολές στην καθημερινότητα και στην κατάσταση της υγείας των Ελλήνων, ένα χρόνο σχεδόν μετά την έναρξη του πρώτου lockdown, εξετάζει η τελευταία έρευνα της Focus Bari.
Ερευνα: Οι αλλαγές στην καθημερινότητα των Ελλήνων λόγω πανδημίας
Ερευνα: Πώς επηρέασε η πανδημία τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα
Ερευνα: Πώς επηρέασε η πανδημία τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα
Οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν σε ποσοστό 56% ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας μειώθηκαν τα εισοδήματά τους. Το 22% δηλώνει απώλεια εισοδήματος πάνω από 31%.
Ερευνα: Πώς επηρέασε η πανδημία τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα
Ερευνα: Πώς βλέπουν εργαζόμενοι και εργοδότες την τηλεργασία
Ερευνα: Πώς βλέπουν εργαζόμενοι και εργοδότες την τηλεργασία
Τις τάσεις στην εγχώρια αγορά εργασίας κατέγραψε για έκτη συνεχή χρονιά η έρευνα «Η Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα» που πραγματοποιήθηκε από την Adecco.
Ερευνα: Πώς βλέπουν εργαζόμενοι και εργοδότες την τηλεργασία
Ερευνα: Τι πιστεύουν στελέχη και εργαζόμενοι για την εργασία μετά τον κορωνοϊό
Ερευνα: Τι πιστεύουν στελέχη και εργαζόμενοι για την εργασία μετά τον κορωνοϊό
Περισσότερο ανήσυχοι οι εργαζόμενοι μεσαίου ιεραρχικού επιπέδου, οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά εργασίας και οι γυναίκες.
Ερευνα: Τι πιστεύουν στελέχη και εργαζόμενοι για την εργασία μετά τον κορωνοϊό
McKinsey: Οι μισές ευρωπαϊκές ΜμΕ φοβούνται για την επιβίωσή τους
McKinsey: Οι μισές ευρωπαϊκές ΜμΕ φοβούνται για την επιβίωσή τους
Σύμφωνα με έρευνα σε πέντε χώρες, το 55% των εταιρειών αναμένει ότι θα κλείσει ως τον Σεπτέμβριο του ερχόμενου έτους αν τα έσοδα που έχει παραμείνουν στα τρέχοντα επίπεδα.
McKinsey: Οι μισές ευρωπαϊκές ΜμΕ φοβούνται για την επιβίωσή τους
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Eρευνα, που διενεργήθηκε από την SAS, αποκαλύπτει πως οι καταναλωτές έχουν μικρότερη ανοχή για εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση. 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις χαμηλές τιμές και προσφορές.
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Balkan Forum: Οι περιφερειακές πολιτικές και η επιχειρηματικότητα χρειάζονται τη γνώση και την έρευνα
Balkan Forum: Οι περιφερειακές πολιτικές και η επιχειρηματικότητα χρειάζονται τη γνώση και την έρευνα
Η μεγαλύτερη εξειδίκευση, η διάδοση της γνώσης και η εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών για μία «πράσινη» και «έξυπνη» αναπτυξιακή προοπτική είναι στοιχεία που θα πρέπει να διέπουν την διαπεριφερειακή συνεργασία
Balkan Forum: Οι περιφερειακές πολιτικές και η επιχειρηματικότητα χρειάζονται τη γνώση και την έρευνα
Φορολογικά «φτερά» στην Ερευνα και Ανάπτυξη
Φορολογικά «φτερά» στην Ερευνα και Ανάπτυξη
Πλήρης απαλλαγή (!) προβλέπεται για τις δαπάνες που θα επενδύουν οι επιχειρήσεις- Ποιος είναι ο εθνικός στόχος και ποιος ο ρόλος του Ταμείου Ανάκαμψης
Φορολογικά «φτερά» στην Ερευνα και Ανάπτυξη
 Ερευνα: Πώς μπορεί να μπει «φρένο» στην εξέλιξη της μυωπίας στα παιδιά
Ερευνα: Πώς μπορεί να μπει «φρένο» στην εξέλιξη της μυωπίας στα παιδιά
Σύμφωνα με την έρευνα, έως το 2050 εκτιμάται ότι πάνω από τους μισούς ανθρώπους (το 54%) θα έχουν μυωπία, ενώ μεγάλη μυωπία πάνω από πέντε βαθμούς θα έχει ο ένας στους δέκα (10%)
Ερευνα: Πώς μπορεί να μπει «φρένο» στην εξέλιξη της μυωπίας στα παιδιά
Αύξηση των δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια
Αύξηση των δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια
Με βάση τη μελέτη επιπτώσεων «θεωρούμε ότι τα επόμενα δύο με τρία χρόνια οι δαπάνες στους τομείς έρευνας και ανάπτυξης θα αυξηθούν πάνω από 300 εκατ. ευρώ», σημείωσε ο υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας.
Αύξηση των δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια