fbpxΕλληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας | Economistas.gr
Skip to main content

Ελληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας

Ελληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας
Τουρίστες στην Αθήνα/ Φωτογραφία Eurokinissi

Η χώρα μας ετοιμάζεται να ανοίξει τον τουρισμό στις 14 Μαΐου. Φυσικά αυτό δεν μπορεί να γίνει όπως γνωρίζαμε στο παρελθόν, αλλά οι υπεύθυνοι πιστεύουν ότι το φετινό καλοκαίρι θα είναι καλύτερο από αυτό του 2020.

Η χώρα μας θα πρέπει να προσελκύσει τουρίστες από χώρες που έχουν προχωρήσει αρκετά τον εμβολιασμό. Αυτό υποστήριξε ο πρώην γενικός γραμματέας του ΕΟΤ μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του MEGA.

“Χώρες με ταχύ εμβολιασμό όπως ΗΠΑ, Ισραήλ, Ρωσία, Βρετανία, όπου ο πληθυσμός έχει εμβολιαστεί και είναι έτοιμος να ταξιδέψει”, ήταν τα λόγια του Δημήτρη Τρύφωνόπουλου. Παράλληλα τόνισε ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα οι εργαζόμενοι στον τουρισμό για να μην κινδυνεύουν.

«Έτσι θα εκπέμψουμε το μήνυμα ότι είμαστε εδώ και είμαστε ασφαλής προορισμός» πρόσθεσε, ενώ εξέφρασε την βεβαιότητα ότι στις 14 Μαΐου θα ανοίξει σίγουρα ο τουρισμός. Επιπλέον, υποστήριξε ότι οι ξενοδοχειακές μονάδες χρειάζονται ένα κεφάλαιο εκκίνησης, διότι «δεν πρέπει να υπάρξει ξενοδοχείο που δεν θα ανοίξει. Ένα ανοιχτό μαγαζί στέλνει παγκόσμιο μήνυμα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
Στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ.
ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας
Τις υπηρεσίες πολυτελείας που προσφέρει η Κέρκυρα στους επισκέπτες της είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πέντε Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες που ειδικεύονται στις διακοπές πολυτελείας και μία δημοσιογράφος του βρετανικού επαγγελματικού περιοδικού «Aspire», στη διάρκεια ταξιδίου εξοικείωσης, που διοργάνωσε από τις 5 μέχρι τις 8 Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας σε συνεργασία με τον βρετανικό T.O CV Villas.
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας
Άμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ
Άμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ
Το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, σχεδίασαν και ήδη εφαρμόζουν συγκροτημένο πρόγραμμα πρωτοβουλιών για την προώθηση της Ρόδου στο εξωτερικό.
Άμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ
Χανιά : Υψηλού εισοδηματικού επιπέδου οι τουρίστες της Δυτικής Κρήτης, σύμφωνα με έρευνα του παρατηρητηρίου τουρισμού
Χανιά : Υψηλού εισοδηματικού επιπέδου οι τουρίστες της Δυτικής Κρήτης, σύμφωνα με έρευνα του παρατηρητηρίου τουρισμού
Υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και μέσης ηλικίας είναι η πλειοψηφία των επισκεπτών που βρέθηκε στην Κρήτη για τις καλοκαιρινές διακοπές σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας του παρατηρητηρίου τουρισμού. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο Χανίων « Ιωάννης Δασκαλογιάννης», μέχρι και τις 20 Αυγούστου.
Χανιά : Υψηλού εισοδηματικού επιπέδου οι τουρίστες της Δυτικής Κρήτης, σύμφωνα με έρευνα του παρατηρητηρίου τουρισμού