fbpxΨηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων | Economistas.gr
Skip to main content

Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων

Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων
Αγορές Online/ Φωτογραφία shutterstock

Τα καταστήματα λιανικού εμπορείου έχουν ανοίξει για τον κόσμο τις τελευταίες εβδομάδες. Ωστόσο οι καταναλωτές εξακολουθούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους online. Συγκεκριμένα ένα μεγάλο ποσοστό των πολιτών συνεχίζει να αποφεύγει τη φυσική παρουσία στα καταστήματα.

Από την έρευνα που έκανε η Pulse RC για το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών προκύπτει ότι οι 6 στους 10 από όσους χρησιμοποιούν το διαδίκτυο συνεχίζουν τις ηλεκτρονικές αγορές, ενώ ακόμη και με το σταδιακό άνοιγμα της αγοράς το ποσό αυτό όχι μόνο δεν μειώνεται, αλλά αυξάνεται ελαφρά.

Στα συμπεράσματα της έρευνας τονίζεται ότι η αξιοποίηση του διαδικτύου, των s-shop και των υπηρεσιών ηλεκτρονικής παραγγελίας δεν θα σταματήσουν μετά το τέλος της πανδημίας.

screenshot_6.jpg

Στις ηλικιακές ομάδες 17-29 το ποσοστό που πραγματοποιεί online αγορές φτάνει το 81%, ενώ από 30 έως 44 βρίσκεται στο 72%. Από 45 έως 59, παραπάνω από ένας στους δυο καταναλωτές που χρησιμοποιεί το ίντερνετ πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Τέλος στις ηλικίες από 60 και πάνω το ποσοστό πέφτει στο 31%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

e-λιανικό: Τελειώνει ο χρόνος για τη δημιουργία e-shop με επιδότηση
e-λιανικό: Τελειώνει ο χρόνος για τη δημιουργία e-shop με επιδότηση
Λίγες ημέρες απομένουν για την υποβολή των αιτήσεων από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επιθυμούν να λάβουν επιδότηση για δημιουργία e-Shop.
e-λιανικό: Τελειώνει ο χρόνος για τη δημιουργία e-shop με επιδότηση
Χιλιάδες επιχειρήσεις στην κεντρική και δυτική Μακεδονία ζήτησαν στήριξη για τη δημιουργία eshop
Χιλιάδες επιχειρήσεις στην κεντρική και δυτική Μακεδονία ζήτησαν στήριξη για τη δημιουργία eshop
Το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα ευελπιστούν να δημιουργήσουν εν μέσω πανδημίας χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις του λιανεμπορίου στην Κεντρική και Δυτική Μακεδονία.
Χιλιάδες επιχειρήσεις στην κεντρική και δυτική Μακεδονία ζήτησαν στήριξη για τη δημιουργία eshop
Αύξηση 282% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2021
Αύξηση 282% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2021
Ανάπτυξη 282% στην αξία των ηλεκτρονικών (online) αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group.
Αύξηση 282% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2021
Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές
Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές
Με την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου να βρίσκεται σε μια διαρκή φάση ανόδου τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις κάθε τομέα της οικονομίας αναζητούν τις βέλτιστες λύσεις, προκειμένου στο πλαίσιο του ψηφιακού τους μετασχηματισμού να εκμεταλλευθούν τα μέγιστα από τη δραστηριοποίηση τους στο e-commerce.
Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές